Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Peruako treffit menkkojen vuoksi???

Vierailija
10.08.2014 |

Sovin muutama tunti sitten ylihuomiselle treffit. Tein mielestäni selväksi että etsin vain seksiä, ja olimme yhteisymmärryksessä.. Nyt alkoikin menkat yllättäen 3pv etuajassa.. Perunko nyt treffit epämääräisesti viikon päähän vai menenkö vain kahville vaikka viestittelyssä selvästi vihjailimme muuta? Voinko sanoa että menkat alkoi, katsotaan noin viikon päästä uudelleen. Apua, mitä mä teen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä teen?

Vierailija
2/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, kehtanko sanoa että sori, alkoi menkat, siirretään reilulla viikolla..vai meenkö vaan eka kahville tms. vaikka viestittelyssä annoin ymmärtää muutakin..niin tyhmä tilanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat reilusti suihin!

Vierailija
4/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotat miehen ensin tarpeeksi humalaan, niin hän ei edes huomaa, että pimppi lorisee.

Vierailija
5/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vain suikkiin. Tienaat toki vähemmän, mutta parempi ajoitus sitten jatkossa :)

Vierailija
6/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusrikkomus.

Vierailija
7/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun oikeesti!!

Vierailija
8/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suihin nyt ja siirrät panon myöhemmäksi.

Vierailija
9/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin suoraan, että menkat.. Jos on fiksu mies niin se ymmärtää. Jos suuttuu ja väittää valehtelijaksi, niin tyhmä mies, joka kannattaa jättää väliin...

Vierailija
10/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kiinnosta ottaa suihia jos muuta ei ole tiedossa!! Se on joko tai. en nyt tiedä mitä tehdä..en ollut ajatellut tavata kuin kerran seksin merkeissä.. vai keksinkö jonkun tarinan miksi siirrän jopa viikolla?!

Vierailija
11/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ihme, sanot ettet pääse ja siirrät myöhemmäksi. Todella noloa alkaa jostain menkoista selittämään.

Vierailija
12/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkat estä seksiä.

Vierailija
13/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peruisin, jos mielessä vaan seksi. Mutta jos mies on fiksu, ja jaksaisin häntä muissakin merkeissä nähdä, niin menisin kahville mut sanoisin ettei käy nyt sänkyleikit.

Eli riippuu sun luonteen laadusta ja teidän välisestä suhteesta. Itellä oli sellaisia panokavereita sinkkuaikoina, että en olisi jaksanut käydä niiden kaa kahvilla. Vaan tositoimet kelpasi ;)

Vierailija
14/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyrusina kehiin, olet varmasti jakanut sitä ennenkin

Vierailija
15/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:45"]

Ei menkat estä seksiä.

[/quote]

Mulla kyllä estää! Eikä kaikki miehetkään tykkää, varsinkaan ekalla kerralla! mulla vielä sattuu olemaan tosi runsaat ja klimppiset menkat jotka kestää 7pv! Jos nyt siirränn tapaamista niin onko JÄRKEVÄÄMPÄÄ sanoa suoraan miksi siirrän ettei luule et jänistän vai pelkästään sanoa etten nyt pääsekkään ja siirtää epämääräisesti reilun viikon päähän. (en pysty vieä sanoa tarkkaa päivää)

Vierailija
16/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä sovit treffit näin lähelle menkkoja, jos halusit vain  seksiä?? Ajattele, ne olis saattanu alkaa teidän naidessa... Ei kai ne sun menkat kellon tarkat kuitenkaan ole? Mieti vähän tarkemmin ensi kerralla.

Vierailija
17/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan rehellisesti, että alkoi menkat. Jos on normaali mies niin kyllä ymmärtää, eikä pidä mitenkään nolona.

Vierailija
18/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nainen ja sano suoraan mikä on tilanne. Kysyt vaikka että mennäänkö sen sijaan kahville :) Siinä jos synkkaa niin ensi kerralla sitten ;)

Vierailija
19/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:47"]

Mä peruisin, jos mielessä vaan seksi. Mutta jos mies on fiksu, ja jaksaisin häntä muissakin merkeissä nähdä, niin menisin kahville mut sanoisin ettei käy nyt sänkyleikit.

Eli riippuu sun luonteen laadusta ja teidän välisestä suhteesta. Itellä oli sellaisia panokavereita sinkkuaikoina, että en olisi jaksanut käydä niiden kaa kahvilla. Vaan tositoimet kelpasi ;)

[/quote]

en tiedä millainen on. bongasin seuranhaku sivulta tänään ja ehdotin tapaamista,siinä hetki juteltiin missä ja milloin olis hyvä mutta eipä juuri muuta..ihan kivalta vaikuttaa ja komealta..

Vierailija
20/27 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrätte yhdessä vessan seinään taidetta. Mies voi käyttää kakkaa ja sinä omia eritteitä.