Apua!! Peruako treffit menkkojen vuoksi???
Sovin muutama tunti sitten ylihuomiselle treffit. Tein mielestäni selväksi että etsin vain seksiä, ja olimme yhteisymmärryksessä.. Nyt alkoikin menkat yllättäen 3pv etuajassa.. Perunko nyt treffit epämääräisesti viikon päähän vai menenkö vain kahville vaikka viestittelyssä selvästi vihjailimme muuta? Voinko sanoa että menkat alkoi, katsotaan noin viikon päästä uudelleen. Apua, mitä mä teen?
Kommentit (27)
oikeesti, kehtanko sanoa että sori, alkoi menkat, siirretään reilulla viikolla..vai meenkö vaan eka kahville tms. vaikka viestittelyssä annoin ymmärtää muutakin..niin tyhmä tilanne
Juotat miehen ensin tarpeeksi humalaan, niin hän ei edes huomaa, että pimppi lorisee.
Otat vain suikkiin. Tienaat toki vähemmän, mutta parempi ajoitus sitten jatkossa :)
Ota suihin nyt ja siirrät panon myöhemmäksi.
Sanoisin suoraan, että menkat.. Jos on fiksu mies niin se ymmärtää. Jos suuttuu ja väittää valehtelijaksi, niin tyhmä mies, joka kannattaa jättää väliin...
ei mua kiinnosta ottaa suihia jos muuta ei ole tiedossa!! Se on joko tai. en nyt tiedä mitä tehdä..en ollut ajatellut tavata kuin kerran seksin merkeissä.. vai keksinkö jonkun tarinan miksi siirrän jopa viikolla?!
No hyvä ihme, sanot ettet pääse ja siirrät myöhemmäksi. Todella noloa alkaa jostain menkoista selittämään.
Mä peruisin, jos mielessä vaan seksi. Mutta jos mies on fiksu, ja jaksaisin häntä muissakin merkeissä nähdä, niin menisin kahville mut sanoisin ettei käy nyt sänkyleikit.
Eli riippuu sun luonteen laadusta ja teidän välisestä suhteesta. Itellä oli sellaisia panokavereita sinkkuaikoina, että en olisi jaksanut käydä niiden kaa kahvilla. Vaan tositoimet kelpasi ;)
Ryppyrusina kehiin, olet varmasti jakanut sitä ennenkin
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:45"]
Ei menkat estä seksiä.
[/quote]
Mulla kyllä estää! Eikä kaikki miehetkään tykkää, varsinkaan ekalla kerralla! mulla vielä sattuu olemaan tosi runsaat ja klimppiset menkat jotka kestää 7pv! Jos nyt siirränn tapaamista niin onko JÄRKEVÄÄMPÄÄ sanoa suoraan miksi siirrän ettei luule et jänistän vai pelkästään sanoa etten nyt pääsekkään ja siirtää epämääräisesti reilun viikon päähän. (en pysty vieä sanoa tarkkaa päivää)
Miksi ylipäänsä sovit treffit näin lähelle menkkoja, jos halusit vain seksiä?? Ajattele, ne olis saattanu alkaa teidän naidessa... Ei kai ne sun menkat kellon tarkat kuitenkaan ole? Mieti vähän tarkemmin ensi kerralla.
Sanot vaan rehellisesti, että alkoi menkat. Jos on normaali mies niin kyllä ymmärtää, eikä pidä mitenkään nolona.
Ole nainen ja sano suoraan mikä on tilanne. Kysyt vaikka että mennäänkö sen sijaan kahville :) Siinä jos synkkaa niin ensi kerralla sitten ;)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:47"]
Mä peruisin, jos mielessä vaan seksi. Mutta jos mies on fiksu, ja jaksaisin häntä muissakin merkeissä nähdä, niin menisin kahville mut sanoisin ettei käy nyt sänkyleikit.
Eli riippuu sun luonteen laadusta ja teidän välisestä suhteesta. Itellä oli sellaisia panokavereita sinkkuaikoina, että en olisi jaksanut käydä niiden kaa kahvilla. Vaan tositoimet kelpasi ;)
[/quote]
en tiedä millainen on. bongasin seuranhaku sivulta tänään ja ehdotin tapaamista,siinä hetki juteltiin missä ja milloin olis hyvä mutta eipä juuri muuta..ihan kivalta vaikuttaa ja komealta..
Piirrätte yhdessä vessan seinään taidetta. Mies voi käyttää kakkaa ja sinä omia eritteitä.
mitä mä teen?