Kaappihomo
Olen keski-ikäinen homo, mutta täydellisesti kaapissa. Mitä teen?
Kommentit (20)
Et ole enää täydellisesti kaapissa. Teit tänne kirjoituksen. Siitä se lähtee...
vastaa nyt ap jotain kun tänne kerran kirjoitit!
Tule pois sieltä kaapista hyvä ihminen! Happihan siellä käy vähiin:(
Ala hiljalleen tulla ulos pienin askelin mm. käyttäytymällä rennommin äläkä välitä vaikka muut arvaisivat asian.
Kiitos rohkaisevista vastauksista. Asia ei ole vain niin yksinkertainen. Yhteiskunnan asenteet ovat edelleen jyrkkiä. Lisäksi olen uskonnollinen mies ja Raamatun kanta on jyrkkä. En vaan ole itse voinut valita tuntemuksiani. Pelottaa siis se, että joudun koko loppuelämäni elämään yksin. En halua mitään yhden illan juttuja. Haaveilen rakastavasta kumppanista. Ap
Turha täällä on lässyttä itsesäälissä. En halua antaa säälipisteitä, sorry. Ryhdistäydy ja pysy siellä kaapissa raamatun oppien mukaisesti. Älä pyri ulos, ei tarvi, tiedät sen itsekin.
Muuta Helsinkiin niin et varmasti jää yksin.
Pääkaupunkiseudulla saat olla vapaasti oma itsesi. Muuta ja hakeudu esim SETAN kautta muiden seuraan. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:49"]
Kiitos rohkaisevista vastauksista. Asia ei ole vain niin yksinkertainen. Yhteiskunnan asenteet ovat edelleen jyrkkiä. Lisäksi olen uskonnollinen mies ja Raamatun kanta on jyrkkä. En vaan ole itse voinut valita tuntemuksiani. Pelottaa siis se, että joudun koko loppuelämäni elämään yksin. En halua mitään yhden illan juttuja. Haaveilen rakastavasta kumppanista. Ap
[/quote]
Raamatusta sun ei ainakaan tarvi välittää. Mä kerron sulle pikku salaisuuden:
Jumalaa ei ole olemassa.
Kuulostat siltä että olet itsekin kaapissa! Tule pois sieltä ja polta raamatun!
Setalla on kristityille homoille ryhmä nimeltä Malkus. Sateenkaarimessujakin järjestetään. Uskonto kuuluu kaikille.
Mitä kaappihomo tekee vauvapalstalla?
Käy levarilla imettämässä munaasi.
Miksi olet kaapissa? Mitä täydellisesti tarkoittaa, onko sinulla esim. parisuhdetta vai salaatko homoutesi kaikilta?
Ja ehlä keskeisin kysymys: Mitä sinä haluaisit tehdä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:00"]
Miksi olet kaapissa? Mitä täydellisesti tarkoittaa, onko sinulla esim. parisuhdetta vai salaatko homoutesi kaikilta?
Ei ole parisuhdetta. Salaan kokonaan. Yksinäisyys pelottaa.
Ja ehlä keskeisin kysymys: Mitä sinä haluaisit tehdä?
[/quote]
Mä oon kans kaapissa ja tuntuukin että elämä valuu menee hukkaan kun ei voi/pysty olemaan avoimesti se mitä on ja hakemaan seuraa sen mukaan. Syy tälle on se että en halua että sukulaiset saa tietää van joutuisin salaamaan koko homman sillä sukulaiset on aika vee mäisiä erinlaisten ihmisten suhteen ja sama kysymys mitä pitäisi tehdä ja että pystyykö tekemään mitään?
Pelottaa siis se, että jäisit yksin (eli läheiset hylkäisivät), jos homoutesi paljastuisi? Vai pelottaa se, että jäät yksin ilman parisuhdetta jos et uskalla paljastaa homouttasi?
Mulla ei ole omakohtaista kokemusta tuosta aiheesta, mutta uskoisin, että et ole tuon asian kanssa yksin. Olisiko joku nettifoorumi hyvä paikka saada vertaistukea ja rohkaisua? Siis jos haluaisit "tulla ulos kaapista".