Harrastin tänään seksiä miehesi kanssa, kysyttävää?
Miehesi oli tänään kiihkeällä vierailulla luonani, kysyttävää?
Kommentit (24)
Sataako huomenna vettä iltapäivällä?
No mä oonkin miettinyt onko sillä suhde naapurin miehen kanssa kun siellä niin paljon aikaansa viettää. Selvisi tämäkin nyt :)
Jos hänellä seisoi, se oli maailman kahdeksas ihme.
Oliko hyvä?
Sitten vielä jatkokysymys, että miten pääsit meidän saunaan niin, etten huomannut?
Niinkö luulet? Tähän sanoisin, että älä unta näe....
Aijaa? Mä kun kuulin sellaista ettei se teidän kuuma suhde nyt sitten oikein toiminutkaan ja piti tulla exän luokse pillua anomaan..Mutta siis pidä hyvänäsi vaan se kultakimpale ;)
Taisi olla hyvin nopea sessio? Tapahtuiko se aamulehden hakumatkalla tuossa meidän pihalla?
Täh, oikeasti? Missä vaiheessa hänellä on alkanut kalu toimia? No, miltä tuntui saada 6 cm kullia?
Minulla on mies? Höh, olisin mieluummin pysynyt sinkkuna.
Missä ihmeen välissä? Oltiin koko päivä kotona.
Onnea vaan jos se oli minun mieheni! Me elämme enää kulissiliitossa, seksi miehen kanssa loppui siihen kun jouduimme sukupuolitautitesteihin hänen pettämisensä takia. Eli jos olit minun mieheni kanssa, niin toivottavasti osaat pitää itsestäsi huolen ja ymmärrät, että niitä naisia on minun ja sinun lisäksesi ollut ja tulee olemaankin.
Enpä keksi kysyttävää, paitsi että käytittekö suojausta koko yhdynnän ja suuseksin ajan? Jos vastaus on ei, varaa välittömästi aika terveyskeskukseen.
Et harrastanut. Tulin baarista neljältä aamulla, mies nukkui sängyssämme. Pantiin. Aamupalat + suihkut etc. lähdettiin kaupungille puolilta päivin. Vein miehen hyvitykseksi syömään ulos varhaisesta saapumisajastani johtuen. Saavuimme kotiin ja kaikenlaista asennusta ja muuta kotiaskaretta tapahtui. Missä vaiheessa panit miestäni? Mieheni on kyllä haluttava ja tiukkakroppainen perheenisä, mutta ei siitä muille irtoa.
Hyvä jos huolehdit miehestäni. Ottaisitko hänet hoitoosi ensi viikonloppuna vaikka perjantaista sunnuntaihin, pistä tulemaan kotiin vaikka joskus kello 19-20. Mä voin pakata laukun sille valmiiksi niin, että hän pääsee luoksesi perjantaina heti töiden jälkeen. Laitan kortsupaketin siihen päätytaskuun hammasharjan ja -tahnan viereen. Muista sanoa, että vaihtaa kalsarit ja laittaa likaiset likapyykkikassiin samoin kuin ne valkoiset urheilusukatkin. Ja ai niin, laturi unohtui viimeksi, yritän muistaa sen niin mies voi laittaa lapsille hyvän yön viestit iltasella.
Aika yllättävää, että mieheni on ottanut harrastuksekseen muhinointisessiot naapurin kanssa lasten läsnäollessa. Voitko vielä antaa vihjeen oletko ylipainoinen 30-v nainen, miehekäs 60-v nainen vai mies?
Onko sulla siellä nyt jonkun toisen mies vuorostaan, kun et vastaa? Aika villiä menoa!
Saitko edes?