Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän että meillä on ratkaisun avaimet mutta en vain osaa :(

Vierailija
09.08.2014 |

...enkä jaksa enää yrittääkään yksin.

Niin surullista kuin se onkin niin tämä suhde on nyt taputeltu loppuun. En jaksa enää elää tässä yksipuolisen rakkauden suhteessa. Ikävöin jo nyt avomiestäni ja sitä kun hän joskus "sata vuotta sitten" sanoi minulle jotain hemppistä. Kyse ei ole siitä että harmaa arki on tullut suhteeseen vaan siitä että hän toivottaa minut hevonv*ttuun ja sanoo varman ponnekkaasti ettei rakasta minua. Mitä enää odottaisin? Enpä kai muuta kuin seuraavaa sinkkuasuntoa... :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin olet? Laitas yhteystietoja, niin mä voin tulla panemaan sua!

Vierailija
2/4 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:05"]

[/quote]

Etelä-Karjalassa. Mutta en usko että silti haluaisit kun näkisit tällaisen rumiluksen.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:05"]

[/quote]

Etelä-Karjalassa. Mutta en usko että silti haluaisit kun näkisit tällaisen rumiluksen.

[/quote]

Mutta olisit kuitenkin itse valmis antamaan? No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole, eikun vaan mies pihalle ja uutta kierrokseen.

Vierailija
4/4 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 21:05"]

[/quote]

[/quote]

Mutta olisit kuitenkin itse valmis antamaan? No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole, eikun vaan mies pihalle ja uutta kierrokseen.

[/quote]

Ehkä tosiaan tarvitsisin sellaisen "irtautumisriitin" päästäkseni irti nyxästä mutta hoidan tämän ensin kunnialla loppuun ja hankin seuraavan asunnon ennen tuollaisia temppuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän