Apua! Nettimies on antanut nuoruudenkuvansa eikä ole samannäköinen nyt.
Hän onkin paksunaamainen,plösähtänyt, kaljuuntunut eikä ole tietoakaan lihaksista, jotka kuvassa näkyivät. Liekö varastettu se kuva. Löysin siis lisää kuvia hänestä, emme ole vielä tavanneet. Mitä tekisit? Vetäisitkö puihin vai tapaisitko avoimin mielin?
Kommentit (10)
Jaa-a, olen (miehenä) nyt sinkkuna ja olen pohtinut kannattaako tuollaisiin palveluihin laittaa itsensä. Jos meno on tuollaista (varmaan pelaa puolin ja toisin) niin en tiedä onko tuossa mitään järkeä. Itse ainakin tulkitsen tuon niin, ettei rehellisesti kehtaa olla oma itsensä enkä tiedä kannattaako sellaiseen ihmiseen tutustua joka ei voi olla rehellinen.
Vetäydy ajoissa pois , tyyppi huijaa muillakin tavoilla sua.
Kuva on kuulemma muutamia vuosia vanha. Mietin jos näen hänet ja sanon suoraan että tunnen itseni huijatuksi. Elättelen toivoa että hän olisikin kuvan kaltainen. Mutta miten se olisi mahdollista...
Ap
Mistä sä tiedät ettei ole kuvan näköinen jos et ole nähnyt kuin yhden kuvan etkä tyyppiä livenä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:11"]
Mistä sä tiedät ettei ole kuvan näköinen jos et ole nähnyt kuin yhden kuvan etkä tyyppiä livenä?
[/quote]
Kuten kirjoitin, löysin hänestä lisää kuvia (netistä).
ap
Oletko varma, että on sama henkilö eikä vain saman niminen. Jos on niin älä näe. Todennäköisesti on hyvä puhuja ja uskoo puheella kellistävänsä sinut vaikka ulkonäkö ei vastaa totuutta.
Eräs entinen tuttu mies Facebookissa laittoi nuoruuden kuvansa profiiliin. Oli nuorena komea, mutta vanhemmiten plösö ja täysin vanhuksen näköinen.
Niin ei ne nettikuvat ole varmaan sama
Voi se olla saman niminen joku. Esim. minusta ei ole kuvia netissä, mutta kaimastani löytyy muutama. Ei muistuteta toisiamme :)
En menisi tapaamaan ollenkaan ja lopettaisin viestittelyn. Valehtelee varmasti kaikesta muustakin niin että korvat heiluu. Jos kysyisi syytä miksen vastaa enää, sanoisin ihan suoraan syynkin.
Että löysin susta netistä kuvia ja mulle olit laittanut kuvan, joka ei edes ilmeisesti esitä sinua. Niin että katson, että jo ihminen ei voi olla edes tuon vertaa rehellinen, niin minua ei kiinnosta tutustua sellaiseen.
Onko tää yleistäkin?
ap