Luciferin uusi kausi alkaa syyskuussa!!!
Mitä veikkaatte tapahtuvaksi?
Olen ihan varma ettei Luciferista tule oikeasti Jumalaa. Jumala sanoi poistuessaan jotain, että ”tämä on osa suunnitelmaa”. Olen ihan varma, että se vaan tarkoitti jotain, että sen suunnitelman avulla Luciferin oli tarkoitus ”kasvaa” ja esim. pystyä sanomaan rakastavansa Chloea. Ei siinä sarjassa olisi enää oikein mitään järkeä, jos Luciferista tulisi kaikkitietävä Jumala. Minulla on myös tunne ettei vikasta kaudesta tule kauhean pitkää. :( Olen kuitenkin tosi innoissani ja yllätyin positiivisesti, kun uusi kausi tulee niin nopeasti. :)
Kommentit (21)
Luciferin kausi alkaa rokotepassien myötä
Ai tässä puhuttinkin tv-sarjasta :(
Vierailija kirjoitti:
Chloe on niin ärsyttävä, Eve oli paljon hauskempi.
Eve oli ällö hutsu, Chloe on just ihana.
Surullista että se on samalla viimeinen kausi.
Siis mitä ihmettä, eikö nää ole nähnyt jo ikuisuuden Netflixistä?
Täydellinen Tom Ellis... sight for sore eyes <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli paljon mielenkiintoisempi kuin yksiulotteinen puiseva Chloe. Näyttelijä on yksi huonoimmista pääosan esittäjistä mitä olen nähnyt, yhtä paljon charmia kuin näkkärillä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, eikö nää ole nähnyt jo ikuisuuden Netflixistä?
5. kausi on Netflixissä, 6. kausi tulee 10.9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve oli paljon mielenkiintoisempi kuin yksiulotteinen puiseva Chloe. Näyttelijä on yksi huonoimmista pääosan esittäjistä mitä olen nähnyt, yhtä paljon charmia kuin näkkärillä.
Monun mielestäni juuri päinvastoin. Vaikka Even näyttelijä onkin paremman näköinen kuin Chloen, niin ei se tuo syvyyttä hahmoon. Hahmo kehittyi lapsenomaisesta miestennielijästä (jolla ikää kumminkin tuhansia vuosia..) vähän vähemmän lapsenomaiseksi lesboksi, mutta siinä se. Chloen tarina onkin sitten ihan eri levelillä.
Eikö kenelläkään ole veikkauksia siitä, mitä tulee tapahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Ai tässä puhuttinkin tv-sarjasta :(
mistäs muusta?
Niin alkaa. Silloin lanseerataan covid-21. Pikkulinnut lauloi
Vierailija kirjoitti:
Mtv:llä sanoivat aamulla, että lokakuuksi ehditään passi saamaan pakolliseksi. Anti-kristukset eli rokotepakottajat ovat vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtv:llä sanoivat aamulla, että lokakuuksi ehditään passi saamaan pakolliseksi. Anti-kristukset eli rokotepakottajat ovat vallassa.
COVID-21 tulee syyskuussa. Kirjoitin tämän jo aiemmin, mutta viestini poistettiin välittömästi. Eli nyt osui niin lähelle agendaa, että otettiin pois?
Tätäkin sarjaa venytetty jo liian pitkälle. Ehkä 3 kautta ois riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin sarjaa venytetty jo liian pitkälle. Ehkä 3 kautta ois riittänyt.
EIKÄ! Voisin katsoa Luciferia ikuisesti <3
Meniskö ne chloe ja luci naimisiin ja hommais lapsen? Toki siinä on jo se yksi lapsi, niin ehkä siihen ei enää enempää synny