Onko täällä palstalla aikuisia gootteja?
Millainen tyylinne on? Pukeutuminen ja kodin sisustus? Onko teillä goottiystäviä? Harmi, kun Suomessa ei taida olla goottibaareja.
Kommentit (42)
Olen nähnyt Kölnin tuomiokirkon ...
Henkisesti olen kyllä, mutta ulkoisesti keskiluokkainen. Eli ns. kaapissa. Tosin kaapissa on kyllä ihan mukavan pimeää 🖤💀
Pukeutumisen puolesta olen. Muun tyyppiset ei oikein mahdu/istu
Olisi ihanaa jos uskaltaisi pukeutua ja meikata kuin vampyyri. Kotona mulla on paljon goottityylistä sisustustavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa jos uskaltaisi pukeutua ja meikata kuin vampyyri. Kotona mulla on paljon goottityylistä sisustustavaraa.
Millasta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta ;)
Viktoriaanistyylisiä tummia huonekaluja, tummaa samettia, mustia kynttilöitä, koristeellisia kultaisia ja mustia kynttelikköjä, tauluja creepyillä kuvilla.
Kato Maikkarilta kesäterassi, siellä kuulemma joku gootti heiluu parhaillaan.
Mikä siinä goottihommassa kiehtoo naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta ;)
Viktoriaanistyylisiä tummia huonekaluja, tummaa samettia, mustia kynttilöitä, koristeellisia kultaisia ja mustia kynttelikköjä, tauluja creepyillä kuvilla.
Kuulostaa kivalta :)
Onko noi huonekalut miten kestäviä. Vanhoja?
Mulla on musta-violetti sisustus. Tykkään kovasti goottiestetiikasta. Pukeutumisessa ei näy, koska olen kaappigootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta ;)
Onko noi huonekalut miten kestäviä. Vanhoja?
Ovat vanhoja ehkä puolet ja puolet uudempaa ja tyyliltään vain tehty sellaisiksi viktoriaanista aikaa muistuttaviksi :) vanhat huonekalut kestävät paremmin, kun ovat jykevämpää tekoa, mutta en minä nyt hirveästi huonekaluja edestakaisin liikuttelekaan. Osa on perittyjä.
Goottivivahteita on yllättävän helppoa järjestää pienilläkin sisustusesineillä ja väreillä. Haluan, että kotini näyttää siltä kuin siellä asuisi vampyyri :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä goottihommassa kiehtoo naisia?
Hurahdin jo 8-vuotiaana luettuani Pikku vampyyri -kirjasarjaa. Sille tielle jäin ja goottiestetiikka, kirjallisuus ja musiikki ovat jotain ihanan mystistä ja sieluuni sopivaa. Tulen synkistelystä hyvälle mielelle, outoa eikö? :)
Olen visigootti enkä voi sietää ostrogootteja.
Nuorena gootti. Nyt ehkä näytän enempi hevarilta mutta vaatekaapissa ei ole muuta kuin mustaa. Pari pinkkiä t-paitaa jotka on ostettu mulle kiusallaan :D
Menen enemmän käytännöllisyys edellä nykyään joten vaatteet on sen mukaset: mustat farkut/hame+bändi t-paita. Hiuksia en voi enää värjätä koska sain pahan allergisen reaktion noin 5v sitten.
Kotona hyvin tyypillinen skandi-sisustus koska se mielyttää omaa silmää. Ehkä enemmän mustia huonekaluja ja verhoa kuin keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta ;)
Onko noi huonekalut miten kestäviä. Vanhoja?Ovat vanhoja ehkä puolet ja puolet uudempaa ja tyyliltään vain tehty sellaisiksi viktoriaanista aikaa muistuttaviksi :) vanhat huonekalut kestävät paremmin, kun ovat jykevämpää tekoa, mutta en minä nyt hirveästi huonekaluja edestakaisin liikuttelekaan. Osa on perittyjä.
Goottivivahteita on yllättävän helppoa järjestää pienilläkin sisustusesineillä ja väreillä. Haluan, että kotini näyttää siltä kuin siellä asuisi vampyyri :D
Varmaan aika huomiota herättävä ja poikkeuksellinen sisustus.
Mulla paino aiheuttaa ongelmia heiveröisten jakkaroiden ym. osalta ja tosiaan sellasen peittävät kaavut lähinnä mitä voin käyttää vaatepuolelta.
Minä haluaisin kotiini täytetyn korpin. Äiti varmaan saisi sätkyn jos näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millasta ;)
Onko noi huonekalut miten kestäviä. Vanhoja?Ovat vanhoja ehkä puolet ja puolet uudempaa ja tyyliltään vain tehty sellaisiksi viktoriaanista aikaa muistuttaviksi :) vanhat huonekalut kestävät paremmin, kun ovat jykevämpää tekoa, mutta en minä nyt hirveästi huonekaluja edestakaisin liikuttelekaan. Osa on perittyjä.
Varmaan aika huomiota herättävä ja poikkeuksellinen sisustus.
Mulla paino aiheuttaa ongelmia heiveröisten jakkaroiden ym. osalta ja tosiaan sellasen peittävät kaavut lähinnä mitä voin käyttää vaatepuolelta.
Suosittelen tsekkaamaan antiikkikirpputoreja ja kierrätyskeskuksia. Joskus sellaisista löytyy uskomattomia huonekaluaarteita ja muita esineitä. Esim kynttelikköni olen melkeinpä kaikki hankkinut kirpparilta.
En ole gotti, mutta olen karvaine turri.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena gootti. Nyt ehkä näytän enempi hevarilta mutta vaatekaapissa ei ole muuta kuin mustaa. Pari pinkkiä t-paitaa jotka on ostettu mulle kiusallaan :D
Menen enemmän käytännöllisyys edellä nykyään joten vaatteet on sen mukaset: mustat farkut/hame+bändi t-paita. Hiuksia en voi enää värjätä koska sain pahan allergisen reaktion noin 5v sitten.
Kotona hyvin tyypillinen skandi-sisustus koska se mielyttää omaa silmää. Ehkä enemmän mustia huonekaluja ja verhoa kuin keskimäärin.
Joo, mua huvittaa itseni vaatekaapilla. "En halua tätä mustaa, kun haluan sen toisen mustan.". Joku rokkari (jos joku muistaa kuka, niin voi valaista) on sanonu, et käytän mustaa koska ne ei tee tummempaa.
Olen sisimmältäni varmaan gootti. Ulkoisesti en kehtaa.