Erota mukavasta miehestä vai jäädä eikä koskaan enää harrastaa seksiä?
Tuntuu että ollaan eron partaalla.
En vain halua miestäni enää.
Mutta uusi elämä myös pelottaa.
Olen 43-vuotias ja kolme lasta.
Kommentit (35)
Snii kirjoitti:
FAKTAT FAKTOINA kirjoitti:
Seksi on täysin yliarvostettua!
.Vain sinun mielipiteesi. Jos ap olisi samaa mieltä, hän tuskin harkitsisi lähtöä.
Itse en eläisi seksittömässä suhteessa ikinä.
Minä en eläisi lompakkottomassa suhteessa.
Seksittömyys helposti tuhoaa muuten hyvän suhteen, näin se vaan on. Jos toinen haluaa, toinen ei, niin se haluava osapuoli joutuu joko kieltämään itsensä, tai lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella kun istut jossakin sohvalla ja kysyt täältä meiltä anonyymeiltä avohoitopotilailta ja katkeroilta miesvihaajaihmisiltä mielipidettä, että pitäiskö erota miehestä ja viedä lapsilta ehjä perhe. Et sä kyllä ihan täysillä vedä. Toivottavasti lapset jää isälle.
Täällä on paljon myös naisvihamielisiä, muista nyt tasa-arvo!
Vierailija kirjoitti:
Tätä kannattaa miettiä sen jälkeen, kun se mukava mies joko heittää sormuksen nurkkaan tai jää kiinni salasuhteesta tai ammattilaisen luona käymisestä.
Tai nainen tekee jonkun näistä =)
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys helposti tuhoaa muuten hyvän suhteen, näin se vaan on. Jos toinen haluaa, toinen ei, niin se haluava osapuoli joutuu joko kieltämään itsensä, tai lähtemään.
Riippuu siitä, miten tärkeä asia seksi on sille haluavalle osapuolelle. Voihan olla, että pystyy elämään ilman vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
... tai sitten näpeltää itse itselleen orkun muutaman kerran viikossa ja elää muilta osin ihan hyvän puolison kanssa kohti muutenkin seksitöntä vanhuutta.
Ei niillä seksi-intoisimmillakaan miehillä enää homma toimi kuin max. 10 vuotta. Sitten on pelit pelattu, kun hormonitoiminta tappaa molemmilta mielenkiinnon seksiin. Marjastus ja mökkeily alkaa olla intohimoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... tai sitten näpeltää itse itselleen orkun muutaman kerran viikossa ja elää muilta osin ihan hyvän puolison kanssa kohti muutenkin seksitöntä vanhuutta.
Ei niillä seksi-intoisimmillakaan miehillä enää homma toimi kuin max. 10 vuotta. Sitten on pelit pelattu, kun hormonitoiminta tappaa molemmilta mielenkiinnon seksiin. Marjastus ja mökkeily alkaa olla intohimoisempaa.
☺️
Helppo valinta on lähteä ja paeta itseä.
Ottaisin puheeksi ja ottaisin haasteeksi selvittää mikä tässä mättää.
Jos olet rakastanut ja halunnut joskus tätä miestä, niin se ei katoa.
Se pitää vaan etsiä ja löytyä takaisin. Molemmat siinä tarvitaan.
Minä laittaisin haasteen. Uskalla yrittää tämän kanssa.
Kerro että nyt tuntuu pahalta.
Masennus vie halut.
Veikkaan, että olette lakaisee hankalat asiat maton alle. Sekin vie tunteet. Puhukaa.
Tee lista, mikä olisi puhuttava tai käsiteltävä.
Millainen mies?
Otatteko haasteen vastaan?
Mikä pakko siinä liitossa olla?
Jos ei tunnu enää hyvältä, niin valitse vapaus.
Mä en ymmärrä, miksei tämmöiset avioparit, joilla on lapsia ja kaikki muu ehkä ihan hyvin paitsi just se seksin lopahtaminen, yksinkertaisesti vain sovi avoimesta parisuhteesta. Jos halutaan pysyä turvallisessa yhteiselossa, mutta seksi ei kiinnosta, miksei molemmat voisi harrastaa irtoseksiä tahoillaan?
Ehdottomasti jäät ja etsit jonkun joka sytyttää Liekin uudelleen.
Mietin tulevaa keskustelua kun lapsille kerrotaan erosta :äiti ja isi eroavat, kun äiti nyt vaan haluaa seksiä ja ehkä joku muu mies antaa äidille seksiä.
Varmaan arvaat kantani kysymykseesi.
Hommaa vaikka rakastaja mieluummin.
Lähde ja annan miehen löytää parempi suhde ennen kuin alkaa pettää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksei tämmöiset avioparit, joilla on lapsia ja kaikki muu ehkä ihan hyvin paitsi just se seksin lopahtaminen, yksinkertaisesti vain sovi avoimesta parisuhteesta. Jos halutaan pysyä turvallisessa yhteiselossa, mutta seksi ei kiinnosta, miksei molemmat voisi harrastaa irtoseksiä tahoillaan?
Meillä haluton mies on niin omistushaluinen ja mustasukkainen, ettei suostunut avoimeen suhteeseen, kun ehdotin.
Vain sinun mielipiteesi. Jos ap olisi samaa mieltä, hän tuskin harkitsisi lähtöä.
Itse en eläisi seksittömässä suhteessa ikinä.