Minkä ikäisiä ovat vanhimmat tuntemasi avioeroa hakeneet?
Kaikkea sitä miettii näin lauantain alkuillassa :D Itse en tunne kuin n. 55-vuotiaan pariskunnan, ei siis järin vanhoja
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 17:39"]Mummi ja vaari eros 70v syntymäpäivien jälkeen.
[/quote]
Miksi?
Minä tiedän kans tuollaisen vanhalla iällä eronneen pariskunnan, liekö nuorempi ollut 7-kymppinen ja toinen 8, ellei vanhempikin. En tiedä kaikkia taustoja, miksi siis noin myöhään, alkoholiongelmaa ainakin oli. Miksei aikaisemmin haitannut? En tosiaan tiedä.
Mun mummo eros ollessaan jotain 65.
Siinä seitsemänkympin korvilla tulee eropiikki siksi, että joidenkin luonne ja tavat muuttuvat eläkkeelle jäätyä rajusti. On liikaa aikaa, liian vähän tekemistä, identiteetti pitäisi luoda uudelleenei saa pomottaa töissä, työkaverit katoaa ja sosiaalinen elämä niiden mukana.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:09"]Siinä seitsemänkympin korvilla tulee eropiikki siksi, että joidenkin luonne ja tavat muuttuvat eläkkeelle jäätyä rajusti. On liikaa aikaa, liian vähän tekemistä, identiteetti pitäisi luoda uudelleenei saa pomottaa töissä, työkaverit katoaa ja sosiaalinen elämä niiden mukana.
[/quote] hyvin sanottu. Puututaan liikaa toisensa olemiseen ja elämiseen. Ei osta harrastaa mitään,varsinkin jos työ on ollut ainut elämänsisältö. Ei osata mennä minnekään(teatteri,konsertit,matkustelu) jäädään liian helposti telkkarin ääreen viinilasi kädessä,mökkiydytään.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 19:01"]Mun mummo eros ollessaan jotain 65.
[/quote] meillä myös,mummi halusi elää loppuelämän ihan just niinkuin halusi.
Mun vanhemmat erosivat 57-vuotiaina, siinä vaiheessa, kun minä 19-vuotiaana lähdin kotoa opiskelemaan. Olin siis nuorimmainen.
Vaari meni 83-vuotiaana naimisiin minun ikäiseni, alta kolmekymppisen tytön kanssa. Mummo oli kuollut joten hänestä vaari ei ollut eronnut. Avio-onnea tän nuorikon kanssa kesti kolmisen vuotta, kunnes nainen kyllästyi ja lähti. Ehtivät tehdä mulle setäpuolen. Vaarini oli rikas ja toi muija vaan tyypillinen rahaa hamuava onnenonkija.
Mummi ja vaari eros 70v syntymäpäivien jälkeen.