Jihuu, alan viimein kyllästyä tähän palstaan!
Jotenkin täällä on vaan alkaneet mennä aiheet ihan liian teineiksi, enkä jaksa juuri avata enää montaakaan. Jos yritän tehdä jonkun aikuismaisemman asiallisen aloituksen, niin kukaan ei vastaa. Mutta hyvä näin, sillä tämä palsta onkin vienyt multa ihan liikaa aikaa.
Kommentit (5)
Juu ja aiheet on päivästä toiseen samat: Läskit, köyhät, työttömät, sosiaalipummit, rumat, Ikis, arvostele mun ruoat, olenko läski (paino ja pituus mukana), anoppi ongelmat, lapset ovat kamalia, olenko raskaana (mistä helvetistä voitais tietää) , mikä mulla on, kun sattuu X kohtaan jo X päivää putkeen (kannattaisiko mennä lääkäriin?), jne... No onneks on vähentynyt käynti täällä ja klikkailen vaan jotain hyviä vanhempia ketjuja.
Samat sanat. Olen niin kyllästynyt mamu-solvaukseen, Pipsaan, läskiin, kaupassa nähtyyn, blogijankkaukseen, alapääjuttuihin, karvoihin, karppausjulistukseen, WT-määritelmiin, vihervassari/ lassukka-jankkaukseen, loputomiin ääliömäisiin provoihin, että olen siirtynyt mielummin kutomaan ja remppaamaan kotia. Täällä ei ole enää mitään keskusteltavaa, kun palstan on vallannut IP-lehtien kommenttiosiosta tuttu puupääporukka. Tai ainakin se tyyli.
entinen onlineläinen minäkin
Vastenmielinen kakaroiden temmellyskenttä. Ei kiinnosta enää!
Vaikka et uskoisi, niin tästä viestistä löytyy vastausta sinunkin aloitukseesi...
Hyvä Teuvo Hakkarainen! Sahamies, yrittäjä, talousihminen ja ehkä the next T.Saari!!!
Teuvo Hakkaraisella on nyt suunta! Pallo löytyi eikä enää ole hukassa! Sen "kuuli" jo eilisestä Iltalehden artikkelista, jossa Teuvo Hakkarainen kertoi lähtevänsä ehdokkaaksi ensivuoden vaaleissa ja lopettavansa möhlimisen. Olisko nuo möhlimiset noita "yöllisiä matkoja Kimmon kanssa" ja alkoholikokeilut siellä "niiden baarissa"... Olisiko tästä sahamiehestä, yrittäjästä ja talousihmiseksi haluavasta tulossa Swinelandian seuraava T.Saari???
Teuvo Hakkarainen on keksinyt ihan itse jotain oleellista: Yritämme jakaa olematonta rahaa suomalaisille, mikä ei toimi! Yritykset kuntoon oikeasti tarpeellisilla tuotteilla, joilla ihmisten oikeat tarpeet tyydytetään. Nyt loppu tarpeiden keksiminen ja herättäminen keinolla millä hyvänsä ja niihin tehtyjen tuotteiden myynti... Raha ei luo mitään hyvinvointia vaan se että ihmiset itse tekevät asioita ja hyvin ja "oikein"... ei oikein toimi tämä yhtälö, jossa Swineland on noin 5,7 miljoonan syrjäytyneen NEROn maa, mutta luusereita koko porukkakaikki... samalla kuin tämä olisi joku hyvinvointivaltio, jolla vielä maailman paras koulu... Miten ihmeessä teitä on oikein kusetettu ja kuka kusetti??? Eikä suomalainen mies ole maailman halutuin kuten ei myöskään suomalainen nainen! Ikinä täällä eivät porukat ole olleet mitään maailman kauniimpia... ne oikeasti kauniit löytyvät meidän naapurimaistamme... Me olemme rumia ja se on fakta, jota ei kannata kieltää, mutta johon ei myöskään kannata takertua ja antaa sen pilata elämäämme... Jos joku ulkomaalainen haluaa jonkun suomalaisen ihmisen, niin se tapahtuu jostain muusta syystä... sillä tavalla saatetaan kaapata vaikka koko maa loppujen lopuksi... ajatelkaas vain kuinka sellainen homma toimisi... minullekin joku ilmoitti jossain sähköpostissa, että täältä tulee luoksesi porukoita... muka lapsia, jotkut 18-veet... koko porukka olisi sitten eräänä päivänä vaan yrittänyt pyrkiä mun kämppään asumaan... puuttuisi vielä, että olisivat tappaneet mut ja jääneet sitten mun kämppään elämään mun rahoilla... OLISIKO TÄMMÖINEN OIKEASTI MAHDOLLISTA TÄMMÖISESSÄ MAAILMASSA, JOSSA VALTIO EI ENÄÄ PYSTY KONTROLLOIMAAN YHTIKÄS MITÄÄN ALUEELLAAN SAATI SITTEN MITÄ JOSSAIN KÄMPÄSSÄ TAPAHTUU TAI KUKA SIELLÄ OIKEASTI ASUU... Siis pelkäsin jossain vaiheessa ihan oikeasti, että porukoita ilmestyy, varsinkin kun olin saanut jotain feikkimeilejä jostain ties mistä ja mitä spammeja, jossa kirjoittaja oli muka itse Kofi-Annan, joka olisi saanut suuren rahapotin mun nimissä ja lähtenyt hoitelemaan mun raha-asioita ihan henkilökohtaisesti jonnekin Dubaihin tai minne se nyt oli... Olisi varmaan pitänyt ottaa yhteys itse herra Kofi-Annaniin ja kysyä, että mitä te puuhaatte vai olisiko niin, että joku pyörittää esimerkiksi ihmiskauppaa teidän nimissänne... Kyllä se vaan niin on, että jos on kyse jostain Kofi-Annanista, niin hänellä on pakko olla yhteystiedot netissä sillä tavalla, että kuka tahansa voi kysyä häneltä, että onko tämä joku feikkibisnes ja vihjata että olisko aika tehdä joku rikostutkintapyyntö... mutta kun ketään ei tavoita mistään niin mitään ei keneltäkään voi kysyä... kyllä se on jokaikisen iikan hoidettava omat ympyrät ihan itse eikä minkään avustajan välityksellä... Helppoahan se olisi ollut soittaa Kofi-Annanille itselleen ja kysyä, että mitä tämä oikein nyt on... entä sitten kaikki investoijat ja rahan tarjoajat ties mitä korkoja vastaan... miten he lähettelevät kilometritolkulla tarjouksia ties mihin osoitteisiin... ei semmoisia rahamarkkinoita tarvita... ja pyöriikö tämmöinen räkäbisnes sitten ihan jonkun IMFn feikkinimillä toimivien investointialan yrittäjien toimesta vai miten röyhkeää tämä rikollisuus oikein voi olla... aika paksua se olisi, jos minäkin alkaisin esittäytyä olevani joku Suomen Pankin työntekijä ja vaikka blondi Jutta Urpilainen, Suolimaan entinen talousministeri ja etsin nyt sijoittajia Suomeen... kuulkaas se homman nimi on sellainen, että joku olisi saattanut erehtyä jopa luulemaan minua vaikka joksikin Jutta Urpilaiseksi, jos oikeasti olisin alkanut pyörittää tommoista hommaa... ja eihän se kivi nyt ihan kamalan kauas putoa, jos alkaisin väittää olevani Suomen Pankin työntekijä... voisin esittäytyä vaikka myös Aleksandra Nevskynä ja tarjota rahaa jonnekin kehitysmaihin... joko tietäisivät kuka on Aleksander Nevsky tai sitten eivät... ihan sama... entäpä jos esittäytyisin vaikka Nevsky-Snellmanina... meniskö perille kun alkaisivat googlettaa, että kuka tämä ihminen on joka tarjoaa meille ties mitä... mitä löytyy Snellmanilla ja mitä erikseen jollain Nevskyllä... ja onhan se niin, että ei netissä tartte käyttää omaa ja oikeaa sukupuolta ja voihan sitä väittää olevansa vaikka joku transvestiitti niin kuin kirkkoherrarouva Marja-Sisko Aalto, joka on tyrkyllä minulle Facebookissa, luultavasti Facebookin itsensä toimesta... eli ehkä minun kandeisi esiintyä ihan itse Aleksander Nevskynä ja kertoa, että Kuopiosta kait kotoisin oleva kirkkoherrarouva, jolla on vaimo ja kaksi lasta, pyrkii pöksyihini ja on ollut valmis muuttamaan sukupuolenssakin päästäkseni ihan minun pöksyihini... että se niistä kristinuskon levittämistä asioista, joita te kutsutte arvoiksi... minä en todellakaan tiedä mitä arvot enää ovat kun on pelkkää hulluutta tarjoalla ja muuten tuo Aleksander Nevsky taitaa olla jonkun aikansa Citybankin asiakas sillä minulle kirkko=oikea pankki, varmaan siellä jossain Kievissä... ja Pietarissa tai missä lie... Googlettakaa Aleksander niin huomaatte että maailma aukeaa eli jos kysytään, että mikä nimi lapselle nyt kandeis antaa niin jos se ei ole Carl Gustav (Christer Pettersson), joku mukamas Palmemurhaaja... niin se on Aleksander tai Aleksandra... jos se ei ole Aleksander niin se on Vladimir... jos ei Vladimir niin enkeli Mikael tai Mikaela... jos se ei ole kahvi, kaffe niin se on kofi... ja kofeiini... ja meidän oikea yhteistyö afrikkalaisten kahvin ja suklaantuottajien markkinoilla ja me tarjoamme maidot... meillä on milking cows have wellfare... nataliet lypsää ja tatjanat laulaa lypsylauluja... Carl-ista tehtiin Karl ja siitä tuli sitten vielä Hor-karl ja oikein rahamynttiin... kuulkaas kyllä se taitaa olla se oikea IMF, joka on jollain asialla... sinnekö ne rahat noilta joltain sotilailta sitten lopulta päätyivät mitkä olivat tulleet esille jonkun herra Sata Huusia seinistä kun Osuma "ich bin" in Laden (Ladan)... kyllä se joku Lada olla pitää että pääsee ladosta pakoon jotain osumia... ja miten olisi sitten joku herra Parakki Osuma??? Herra Teuvo Hakkaraisen kandee nyt välttää sitä kirjoitusvirhettä, joka nimestä voi muodostua eli herra Haikarainen, sillä ei me nyt aiota kait perustaa hänen jotain kalifaattiaan tänne ja kaikki tehdä Teuvolle babyja... vai miten olisi... mihin ihmeeseen se herra ja rouva Haikara nyt katosivat... suomalaisen nimilain mukaan ihmisille ei ainakaan ennen saanut antaa jotain eläimen nimiä kuten esimerkiksi Sorsa tai Ilves... eikä luultavasti semmoistakaan, mikä aiheutti jotain omituisia mielikuvia... esimerkiksi joku Boring king tai Kind... tai Hor King... siinä meillä kuulkaas semmoisia mafiamiehiä, että oksat pois...
Tänään voi lukea nettiehdestä Teuvo Hakkaraisen arvostelun Flow-festareilta: Avaruustapahtuma alle 30-vuotiaille työtä karttaville eläkeläisille. TYKKÄSIN! Oli kiva lukea! Ja siinä Hakkarainen kertoo senkin, että ei taiteilijoille mitään erityisiä tukia tarttis antaa... olen kyllä samoilla linjoilla, mutta toisaalta mielestäni kaikki taiteen tekeminen pitäisi luokitella vain harrastukseksi eli sen tekemisellä ei saisi olla mitään "rangaistusvaikutusta" muihin tukiin... taiteen tekeminen ei siis saisi olla ensisijaisesti sellainen, että jos sitä harrastaa ja on hyvä, niin lähtee työttömyyskorvaus... Jos joku pystyisi siis tienaamaan jollain tekemällään, mitä edes jossain mielessä voisi kutsua "taiteeksi" ja saamaan siitä tuloja esimerkiksi 1500 euroa kuukaudessa säännöllisesti, niin sitten sen voisi luokitella yritystoiminnaksi ja panna samojen sääntöjen alle kuin kaiken muunkin yritystoiminnan. Mutta jos tienaa vaan tuon 1500 e / kk niin se saisi sitten olla pelkkä lisä juuri tuon henkilön omaan hyvinvointiin... Huomioikaa, että monella on materiaalikuluja ja ehkä joku lukaali kun jotain öljyvärejä ei voi jossain oikeassa asunnossa oikeastaan tehdä... Eli taiteen tekeminen ja jopa sen myyminen olisi tuohon rajaan saakka ihan vapaata toimintaa ja jos ylittyy niin sitten se olisi verrattavissa yritystoimintaan. Kaikenlainen taiteen tekeminen ja sen puitteissa muiden kanssa yhdessä oleminen lisää ihmisten hyvinvointia - sekä taiteilijan itsensä että ympäröivän yhteiskunnan... taide on osa jokaista ihmisyhdyskuntaa ja se syntyy ihmisen tekemisistä... se on viestintää joko sanojen, kuvien tai muotoiltujen esineiden tai äänen avulla... sillä ei tarvitse olla mitään kohderyhmää, jolle se on tehty, mutta sillä voi olla sellainen. Taide eläköön, mutta vähän eri ehdoin kuin yhteiskuntamme muu bisnestoiminta eikä sitä pidä tukea, mutta toisaalta sen harjoittamisella ei pidä olla vaikutusta esimerkiksi muihin vähävaraisen tukiin... Peruskoulun aikana ja puitteissa 9 vuotta voisivat kaikki saada harrastaa mitä haluavat... piirtämistä, muovaamista (savi), kirjoittamista ja laulua tai jonkun instrumentin soittamista... sen ei tarvitsisi olla koulupäivän aikana ja siihen voisi ottaa sitä vetämään henkilöt, jotka itse hallitsevat nämä taidot ja ovat hyviä pedagoogeja... osa opetuksesta voisi tulla telkkarin kautta eli ei maksaisi yhteiskunnalle yhtikäs mitään... telkkarin kautta voisi tulla koko peruskoulu ja sitten olla paikkoja, jonne voi mennä telkkarin avulla opiskelemaan tiettynä aikana (esim 9-13, 13-17, 17-20) ja opiskella mitä vaan koulukurssia, jos ei kotona onnistu... näin voisimme opettaa koko maailmalle tämän erinomaisen suomenkielen, lukutaidon ja koko kulttuurimme... Suomella on erikoisasema tämän asian suhteen, jos kerran väitetään, että täällä meillä olisi maailman paras koulu... Kohta suomalainen peruskoulu, lukio ja tärkeimmät ammatit (niiden teoriaosuus) on saatavissa television avulla ympäri maailmaa... JA KUULKAAS TÄMÄ SUOMALAISEN OPETUKSEN TARJOAMINEN KOKO MAAILMALLE ON PERIAATTEESSA ILMAINEN JUTTU... Minäkin voisin panna koko peruskoulun opetuksen nettiin ja siihen päälle vielä vähän ammattiopintoja bisneshenkisille yrittäjille... esimerkiksi KIRJANPIDON PERUSTEET... IHAN ILMAISEKSI, JOS VAIN HUVITTAA... Täällä maapallolla ei kenenkään enää tartte olla hetkeäkään mitenkään kouluttamaton... se on vaan siitä kiinni, että kukin maa - tai paremminkin kielialue - organisoi opetuksen omalla alueellaan ja laittaa nettiin... JA GLOBAALIIN LEVIKKIIN... JA PARAS OHJELMA TIETYSTI VOITTAA!!! Siinä teille kunnon Pisatulokset!!! Minua henkilökohtaisesti kiinnostaisi oppia alkajaisiksi venäjää nettikoulun välityksellä, jotta voisin soittaa vaikka jollekin Vladimir put in-nille... toivottavasti hänen keittiössään ei asu kukaan ras put in... eikä ole vielä muuttanut... mutta alkaa tuntua siltä, että kohta alkaa kukkia vielä joku Tsernobylinkin alue kun porukkaa valuu tavalla tai toisella ties minne... sinne vaan kantamaan teidän puuseestä kaikki ulos tullut tavara ja viljelemään kunnon ruokaa lehmille... vai ajatelitteko että nyt olisi kiva viljellä tomaattia ja kurkkua, jotta linjat pysyy edes jossain kuosissa ja on haluttava noin niin kuin seksuaalisesti... jos vaikka joku ilmestyisi ja tarjoutuisi panemaan kakkoseen... kyllä unohtaisin nuo tulppaanitkin vähäksi aikaa... oli muuten eilen valkoisia tulppaaneja eräässä kuvassa jostain luolassa olevassa jossain luolakirkossa... tuli esille kun googletin Pietaria ja Luolaa... mulla kun on hakusessa oikea luolamies... enkä usko, että se luuhaa jossain Berlusconin luolassa jossain Italiassa... epäilisin enemmänkin jotain Guontamoa tms...
Ja vielä vinkkiä Teuvo Hakkaraiselle! Jätä pois kaikki poliittiset aatteet ja ideologiat! Laita lista maassa hoidettavista asioista ja ensin niistä kiireellisistä ja etsi niitä hoitamaan kaikista parhaat ihmiset! Unohda kaikki puolueet! Kysy tehtäviin aikovilta, mihin kuuluu: ateisti, uskoo Jumalaan (joku kirkkokuntako - mikä?), epäilee tätä Jumalan olemassaoloa! Ja se siitä uskonnosta politiikassa! Nehän on erottettu toistaan jo kauan sitten... ja toiset kuitenkin vain yrittää piilotyrkyttää niitä uskontoasioita politiikkaan... ja eikö se ollut niin, että ateismi on "uskonto" ja se sitten liittyy sekä kommunismiin että sosialismiin...
10.08.2014
Jep. Pari vuotta sitten onlinelta tänne siirtyneenäkin olen huomannut tämän palstan muutoksen. Nykyisin juurikin on teinien tekemiä avauksia ja joku jaksaa tehdä provoa provon perään. Mutta eipä ole enää päivittäinen pakko päästä lukemaan palstaa.