Mulla ei ole tatuointia. Ja ei tule.
Tykkään kyllä katsella niitä. Omaan ihooni en vain halua. Kaikki tatuoinnit ei ole kauniita. Joku pieni tatuointi jossain on ihan jees. Mun mielpide on vaan se, että paljon tatskattu kroppa on järkyttävän näköistä. Jokainen onneksi tekee valintansa mitä tekevät ja laittavat kroppaansa.
Kommentit (3)
Mulla on aina kausia että haluan ja sitten se menee taas ohi. Jos ottaisin tatuoinnin niin varaisin aikaa varmasti osaavalle ja hinnalla ei väliä. Nyt taas olen varma että haluan olla klassisen kaunis ilman mitään koristeita ihossani. Ihailen kyllä tatuointeja jos ne ovat persoonallisia ja todella kauniita.
Itse olen aina pitänyt tatuoinneista, mutta tatuoinnit vähän estää sen että olisi tyylillisesti kameleontti niin en ole sitten hankkinut. Olen sellainen tyhjä taulu mielummin. Mutta kyllä pidän tatuoinneista, juuri ihastelin yhtä kuvaa jonkun kädessä bussissa. Tatuoinnit myös sinänsä sopisi mulle, ihailen sellaista vähän alternative elämäntapaa. Mutta ulkoisesti olen hyvin tavallinen. Tatuointi olisi liian pysyvä muutos. Pidän old school värillisistä tatuoinneista.
Minusta tatuoinnit ovat pääsääntöisesti rumia. Lisäksi eivät jätä etenkin nuorena otettuna paljon varaa identiteetin ja tyylin muuttumiseen.