Kadehdin muodokkaita naisia
Oma kroppa on tasapaksu pötkylä. Ja muodokkaalla tarkoitan sellaisia, joilla on kaareva lantio, kapea vyötärö ja kohtuullisen kokoiset rinnat.
Kommentit (24)
Minä kadehdin suoraa lantiota. Näytän aina isolta ja leveältä. Haluaisin näyttää sirolta ja pieneltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kadehdin suoraa lantiota. Näytän aina isolta ja leveältä. Haluaisin näyttää sirolta ja pieneltä.
Vyötärösi voi näyttää sirolta ja pieneltä.
Kapeassa lantiossa on pieni vagina
Itse en kadehdi ketään. Olen oppinut olemaan tyytyväinen itseeni ja elämään. En vaadi liikoja ja minulla ei ole pinnallisia kauneusihanteita. Kunnioitan kaikkia ja pidän jokaista arvokkaana ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fysikaalisin perustein, pieneen ei suuri sovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni perusteella.
Nimim "Sormituntuma Tampereen tyttöihin jo 30 vuotta"
Älä kadehdi, vaatteet ei istu ikinä kunnolla. Aikaisempi viesti ei tullut moden läpi, jossa kerroin vaateongelmasta, miksiköhän?🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha
Miesvihainen vastaus
Vierailija kirjoitti:
Älä kadehdi, vaatteet ei istu ikinä kunnolla. Aikaisempi viesti ei tullut moden läpi, jossa kerroin vaateongelmasta, miksiköhän?🙄
Kun on suora kroppa ei pysy housut kunnolla ylhäällä. Ikuinen ongelma farkuissa että jatkuvasti joutuu nostelemaan jos ei laita vyötä joita taas inhoan. Siksipä käytänkin melkein aina mekkoja tai hameita, mutta niidenkin mallin kanssa on oltava tarkka, kapea lantio ja olematon vyötärö tekee sen että yläkroppa näyttää äkkiä isommalta. Varsinkin kun sattuu vielä olemaan isommat tissit ja suorat hartiat, niin herkästi näyttää joltain maatalon tanakalta emännältä vaikka ylipainoa ei olekaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on suora kroppa ei pysy housut kunnolla ylhäällä. Ikuinen ongelma farkuissa että jatkuvasti joutuu nostelemaan jos ei laita vyötä joita taas inhoan. Siksipä käytänkin melkein aina mekkoja tai hameita, mutta niidenkin mallin kanssa on oltava tarkka, kapea lantio ja olematon vyötärö tekee sen että yläkroppa näyttää äkkiä isommalta. Varsinkin kun sattuu vielä olemaan isommat tissit ja suorat hartiat, niin herkästi näyttää joltain maatalon tanakalta emännältä vaikka ylipainoa ei olekaan :(
Mulla ainakin jää korkeammista housuista vyötärön yläosa takapuolelta tyhjäksi, paper bag -housuja sovittaessa itkin ja nauroin samaan aikaan. Ja todella saa olla tarkkana mekkojen ja hameiden kanssa, että mikä sopii. Ei ole helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin jää korkeammista housuista vyötärön yläosa takapuolelta tyhjäksi, paper bag -housuja sovittaessa itkin ja nauroin samaan aikaan. Ja todella saa olla tarkkana mekkojen ja hameiden kanssa, että mikä sopii. Ei ole helppoa.
Ei voi istua tuolissa jossa on vajaa selkänoja :)
Älä ap sure. Itselläkin 12-vuotias nauroi, että hän on muodokkaampi kuin äitinsä. Minä kun olen ihan tasapaksu näin 50-kiloisenakin, eli ei vyötäröläskeistä ole kiinni.
Kotelomekot ovat hyviä. Niillä näyttää ihan naiselliselta ja sirolta.
Kyllä se suora pötkyläkin hyvältä näyttää takaapäin pyllistysasennossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ap sure. Itselläkin 12-vuotias nauroi, että hän on muodokkaampi kuin äitinsä. Minä kun olen ihan tasapaksu näin 50-kiloisenakin, eli ei vyötäröläskeistä ole kiinni.
Kotelomekot ovat hyviä. Niillä näyttää ihan naiselliselta ja sirolta.
Kotelomekko on suoralinjaisena just kaikkein pahin! Skater tuo alaosaan muotoa.
Joka vartalotyypeille on sopivia vaatteita, pitää vaan löytää omat.
Isorintaisena liikunta on hankalaa, ja minua on myös ahdisteltu rintojen takia. En tajua miksi kukaan haluaisi isot, on vaan hankalat.
Painon vaihdellessa rasva on aina tullut rintoihin mutta laihtuessa nahka ei ponnahda takaisin. Leveä pyllyni on myös ruma.
Pukeudun ylisuuriin miesten t-paitoihin, pidän lyhyttä tukkaa ja yritän olla mahdollisimman epänaisellinen, koska en halua huomiota muodoilleni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Vaatteet saa teettää, että ei ole massiivisen näköinen. X-kropalla on ihan oikeesti välillä haasteellista elää. Olen 168 cm pitkä. Vaatekoko yläosasta on xl-xxl (ry 108cm), vyötärö on m (73 cm) ja lantio on xl-xxl (110 cm). Kun vetäisen nuo xl-xxl kokoiset vaatteet päälle niin näytän todella lihavalta. En ole kokonaisuudessaan kuitenkaan niin lihava, sillä kädet on suht sirot, sääret on sirot ja kasvot sirot. Paino on 65 kg.
Mies toki tykkää kropastani, mutta ei ymmärrä esimerkiksi sitä, että en voi käydä ostamassa hepeneitä ihan tuosta vain jostain halpaketjuliikkeestä kuten Change tai Hunkemöller.
Voit lohtuttautua että toi suora pötkylä on vasta kolmanneksi rumin vartalotyyppi.
Y-mallinen mieskroppa on vielä rumempi ja rumuuden kruununjalokivenä on omena vartalo joka näyttää lähinnä kävelevältä lihapullalta tikkujaloilla, ilman rintoja ja erottuvaa pyllyä tietysti.
Miten voisi oppia arvostamaan omaa kehoaan? Mitä hyviä puolia keksit suorasta vartalonmallista?