Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin tänään vanhaan papparaiseen.

Vierailija
09.08.2014 |

Tällä herralla oli ikää varmaan noin 75 vuotta. Tummat silmät ja kauniit kasvonpiirteet. Varmasti ollut nuorena äärettömän komea, kun oli sitä nytkin. En siis todellakaan tehnyt elettäkään iskeäkseni hänet tai olisi halunnut häntä samaan sänkyyn. Jotain karismaattista tuossa miehessä vain oli ja en voinut muuta kuin vaivihkaa vain töllöttää häntä. Outo olo. Jotkut ihmiset vain kolahtavat ja kovaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Nuoria ne vanhatkin on ollu.

Vierailija
2/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa jännä lukea tällainen juttu juuri nyt. Itse olen onnellisesti naimisissa, mutta ei ole viikkoakaan kun kohtasin "mahdottoman" ihmisen, johon tunsin jotain tosi outoa vetovoimaa. Se ei ollut intohimoa vaan joku muu ihastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä hormonit jyllää.

Vierailija
4/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:48"]Itselleni tuli tuo sama tunne, kun ensimmäistä kertaa tapasin nykyisen aviomieheni :)

[/quote]

Niin ap, hän taisi olla sinulle se oikea.

Vierailija
5/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ensisilmäyksellä :)

Vierailija
6/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskus vähän samalla tavalla. Itse olen 22-vuotias ja katseeni kohtasi jonkun ihan normaalin oloisen ja näköisen keski-ikäisen miehen kanssa. Katsoimme toisiamme silmiin varmaan kolme sekuntia, mutta muistan tuon katseen vieläkin. Jotain niin lumoavaa siinä vain oli.

Vierailija
7/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä rikkoa teidän ihanat kuplat, mutta tälle ilmiölle on olemassa ihan jokin psykologinen selityskin muistaakseni.

Vierailija
8/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies olisi ottanut sinut varmaan ihan ilomielin :)

Vierailija
9/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin kerran naisen kanssa. Istuin luennolla ja katse harhaili sellaiseen vähän androgyyniin punk tyyliseen naiseen. Ja mä pidän itseäni aika heterona, yleensä miehissä on mulle sitä jotain. Mutta niin oli ton naisen olemuksessakin. Se oli ehkä sellainen pieni kaukoihastuminen. Ehkei kukaan ole ihan 100% hetero. Tai sitten se oli se androgyyniys tai punk henkisyys mistä pidin. Katselin sen suuntaan aina välillä luennon mittaan mutta sen jälkeen en muista näinkö häntä enää eikä sillä ole väliäkään.

Vierailija
10/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:49"]Ikävä rikkoa teidän ihanat kuplat, mutta tälle ilmiölle on olemassa ihan jokin psykologinen selityskin muistaakseni.

[/quote]

Faktatietoa? Linkki?

Vierailija
11/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin. Tein hieman salapoliisityötä ja luulen, että papparainen oli yliopistolle tullut saksalainen vierailevaluennoitsija mutta jos näin oli niin sitten se oli ainakin 95v. Ei helvetti mihin kaikkeen minäkin aina ihastun.

Vierailija
12/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän sama, ja meillä olikin sitten lyhyt, parin kk mittainen suhde. Olin 25 ja mies 49. Hän on edelleen yksi komeimmista ja karismaattisimmista miehistä minkä tiedän. Kaatui omaan mahdottomuuteensa mutta oli hieno ja erikoinen kokemus.

Vierailija
13/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuitko sillä hetkellä, kun huomasit hänen olevan maksamassa ja lompakosta tursotti sataset?

Vierailija
14/39 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiertelin työni puolesta Etelä-Amerikassa slummeissa aikanaan. Muistan loppu elämäni, kun siellä katseet kohtasivat pienen pojan kanssa. Olin tutustunut siellä moniin muihinkin lapsiin, mutta tuo yksi pieni poika jotenkin herätti minussa äidillisiä tunteita enemmän kuin kukaan muu, vaikka en edes puhunut hänen kanssaan. Voi kun oisin voinut tuoda hänet Suomeen parempiin oloihin. Jotkut ihmiset vain merkitsevät jostain syystä enemmän kuin toiset, vaikka heihin ei olisikaan yhtään mitään sidettä.

Vierailija
15/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ette jutelleet, joten kyseessä on vähän eri asia, mutta muistan kun joskus minulle selitettiin, kuinka sielunkumppanin voi löytää yllättävistäkin henkilöstä. Se voi olla joku sukulainen, joku muu tuttava tai vaikka opettaja. Joillain vain kemiat synkkaa samantien.

Vierailija
16/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun av:llä joskus oli joku juttu siitä, kuinka silloinen ap oli ihastunut kerjäläisen tms. Jotain lumoavaa siinä katseessa vain oli ollut.

Vierailija
17/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tällaisia "mahdottomia" ihastuksia kyllä käy, mutta sitten monetkaan ei tunnu kuitenkaan uskovan rakkauteen ensisilmäyksellä...

Vierailija
18/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella, että tämä ketju on täynnä mollaamista, mutta ei :) täällähän löytyi mukava tarina ja kommentteja.

Vierailija
19/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käynyt kysäisemässä onko hänellä poikaa (tai poika lapsenlasta, iästäsi riippuen) :)

Vierailija
20/39 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi varmasti ollut onnessaan, jos olisi saanut kuulla olevansa karismaattinen vielä siinäkin iässä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän