Onko liian herrasmiesmäinen mies turnoff:/ Alkanut rasittamaan.
Hyvät käytöstavat ovat tietysti plussaa mutta tämä rupeaa menemään jo komiikan puolelle. Ollaan nyt käyty neljä kertaa treffeillä ja joka kerta hän nousee autosta avaamaan minulle autonoven saattaa rapun ovelle avatakseen sen ja kumartaa. Kaupungilla jos tulee vanhempia naisia vastaan niin ei riitä edes oven avaaminen vaan ottaa myös lippiksen päästään. Selitti myös miten auto pitää aina kiertää takakautta kun menee avaamaan naiselle oven, ei kuulu hyviin käytöstapoihin kävellä etulasin ohi milloin nainen näkee miehen?!? WTF?
Kommentit (48)
Yöh.. tulee mieleen eksäni. Aluksi esitti herrasmiestä, mutta olikin ihan tavallinen narsisti.
Ja yksi juttu on kukka lähetysten tulva! Kyllä se aamulla toimitettu kimppu kotiin riittää! Ei tarvitse vielä toista lähettää työpaikalle:/
Ap
Miten ihmeessä se ehtii parkkeerata ja sammuttaa auton, ehkä laittaa parkkikiekon, nousta autosta, sulkea ovensa ja kiertää auton takakautta sun ovelle, ennen kuin ehdit huomata, että "jahas ollaan perillä" ja avata itse ovesi?
Keräiletkö jotain kamojasi ja korjailet meikkejä ja puet kenkiä ja ihmettelet turvavyön nappulaa niin kauan?
En ole enää vuosiin avannut ovea kenellekkään,tuntuu olevan oikea päätös.
Vierailija kirjoitti:
Ja yksi juttu on kukka lähetysten tulva! Kyllä se aamulla toimitettu kimppu kotiin riittää! Ei tarvitse vielä toista lähettää työpaikalle:/
Ap
JUOKSE!!🏃♂️🏃♂️🏃♂️
Oikeesti!!
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se ehtii parkkeerata ja sammuttaa auton, ehkä laittaa parkkikiekon, nousta autosta, sulkea ovensa ja kiertää auton takakautta sun ovelle, ennen kuin ehdit huomata, että "jahas ollaan perillä" ja avata itse ovesi?
Keräiletkö jotain kamojasi ja korjailet meikkejä ja puet kenkiä ja ihmettelet turvavyön nappulaa niin kauan?
Meillä oli minun ylivilkas koiranpentu mukana jonka kanssa meni aikaa häslätessä. Kaveri päätti ryömiä edestä taakse just kun piti nousta autosta.
Ap
Haluaa alistaa.
T. Feministi