Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian herrasmiesmäinen mies turnoff:/ Alkanut rasittamaan.

Vierailija
28.07.2021 |

Hyvät käytöstavat ovat tietysti plussaa mutta tämä rupeaa menemään jo komiikan puolelle. Ollaan nyt käyty neljä kertaa treffeillä ja joka kerta hän nousee autosta avaamaan minulle autonoven saattaa rapun ovelle avatakseen sen ja kumartaa. Kaupungilla jos tulee vanhempia naisia vastaan niin ei riitä edes oven avaaminen vaan ottaa myös lippiksen päästään. Selitti myös miten auto pitää aina kiertää takakautta kun menee avaamaan naiselle oven, ei kuulu hyviin käytöstapoihin kävellä etulasin ohi milloin nainen näkee miehen?!? WTF?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista, että vielä löytyy "vanhan" ajan herrasmiehiä. Itselleni se olisi kyllä päinvastoin eli nimenomaan turn on.

Ihan näin äärimmilleen vietynä? Aina pitää esim. tuolin selkänojasta kiinni kun istuudun.

Ap

Vierailija
22/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikää olette?

Minä 38v mies 55v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista, että vielä löytyy "vanhan" ajan herrasmiehiä. Itselleni se olisi kyllä päinvastoin eli nimenomaan turn on.

Ihan näin äärimmilleen vietynä? Aina pitää esim. tuolin selkänojasta kiinni kun istuudun.

Ap

Makunsa kullakin, itse tykkäisin.

Vierailija
24/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma menee yli. Mainitse asiasta hänelle. Naisia pitää osata kiusata oikealla tavalla, loukkaamatta misua.

mies53v

Mies 53v miten saan sinuun yhteyden? Kik, IG?

🙂 naamakirja ja IG on olemassa. En erikoisemmin kyllä käytä. IG:n taisi exä laittaa toimimaan..mitä lie sielläkin sitten on.

Kerrotko ig?

Vierailija
25/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Suomessa yleisesti. Liika imartelu ja kohteliaisuus on vähän imelää.

Vierailija
26/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että minulle kelpaisi herrasmies.. Ja vielä jos pukeutuisi vintage -tyyliin.

-viktoriaanistyylinen nainen

Vierailija
27/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasburger kyseessä. Tosin jos sanot sille niin hän loukkaantuu ja haistattaa pas kat koko naisväestölle, mutta mitä menetät.

Vierailija
28/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homma menee yli. Mainitse asiasta hänelle. Naisia pitää osata kiusata oikealla tavalla, loukkaamatta misua.

mies53v

Mies 53v miten saan sinuun yhteyden? Kik, IG?

🙂 naamakirja ja IG on olemassa. En erikoisemmin kyllä käytä. IG:n taisi exä laittaa toimimaan..mitä lie sielläkin sitten on.

Kerrotko ig?

Mitä mieltä olet, kerronko🧐 En kyllä edes muista nimeä..mikä lie onkaan..

Vierailija
29/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan normaalia. Meillä mies 15 avioliittovuoden jälkeen auttaa minulle aina tuolin alle ravintolassa ja kotonakin joskus. Tosin kotona yleensä ehdin istua ensin. Samoin avaa aina ovet, myös auton oven usein. Se kyllä johtuu osittain siitä, että minulla on vähän vikaa jaloissa ja pääsen autosta helpommin kun joku pitää ovea. Suutelee myös usein kädenselälle jne.

Olin itse asiassa ihan yllättynyt kun koululla (jossa olen töissä) yksi mies meni edeltäni tänään ovesta eikä pitänyt ovea minulle auki, vaikka on tuttukin vielä. Olen niin tottunut siihen, että miehet avaa ovet. Ja kyse on vieläpä maatalouskoulusta, jossa kaikilla miehillä on koneöljyä ja isänmaata kynsien alla.

Minusta kuulostaa siltä, että tapailemasi mies on osittain leikkisästi ja ironisesti yltiöherrasmies. Minusta se olisi kyllä hauskaa.

Vierailija
30/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että minulle kelpaisi herrasmies.. Ja vielä jos pukeutuisi vintage -tyyliin.

-viktoriaanistyylinen nainen

Amen.

-30-lukua larppaava nainen

Vierailija
31/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikää olette?

Minä 38v mies 55v.

Jotenkin ei tuo sun ikäsi minua yllätä...

M38

Vierailija
32/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikää olette?

Minä 38v mies 55v.

M38

Kui

Vierailija
33/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikää olette?

Minä 38v mies 55v.

M38

???

Ap

34/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan heittää takkinsa vesilätäkköön, että nainen pystyy ylittämään sen.

Tästä pälkähtikin mieleen ismo leikolan chivalry is dead.

Vierailija
35/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan normaalia. Meillä mies 15 avioliittovuoden jälkeen auttaa minulle aina tuolin alle ravintolassa ja kotonakin joskus. Tosin kotona yleensä ehdin istua ensin. Samoin avaa aina ovet, myös auton oven usein. Se kyllä johtuu osittain siitä, että minulla on vähän vikaa jaloissa ja pääsen autosta helpommin kun joku pitää ovea. Suutelee myös usein kädenselälle jne.

Olin itse asiassa ihan yllättynyt kun koululla (jossa olen töissä) yksi mies meni edeltäni tänään ovesta eikä pitänyt ovea minulle auki, vaikka on tuttukin vielä. Olen niin tottunut siihen, että miehet avaa ovet. Ja kyse on vieläpä maatalouskoulusta, jossa kaikilla miehillä on koneöljyä ja isänmaata kynsien alla.

Minusta kuulostaa siltä, että tapailemasi mies on osittain leikkisästi ja ironisesti yltiöherrasmies. Minusta se olisi kyllä hauskaa.

Saitko sä sen oven kuitenkin ite auki vai jouduitko saikuttaa?

Vierailija
36/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 herrasmiehet ei käytä lippiksiä.

Oma mieheni on täysi herrasmies, enkä vaihtaisi ikimaailmassa mihinkään ”tavikseen”.

Vierailija
37/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisille mikään kelpaa?

Vierailija
38/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista nykymaailmassa tuollainen ylikohteliaisuus kun mummotkin vaan vittuilee :) Varmaankin jonkin sortin aspergeri jos ei ole provo.

Vierailija
39/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on samanlainen, en saa kanta mitään, paitsi mun käsilaukku. Harvoin saan avata auton oven, joskus en saa edes sulkea, en saa nosta mitään painavaa, eikä kanta ruokakassia. Saattaa minut aina kotiin (se on kyllä ihan kiva). Alussa olin erittäin hämmentynyt, mutta kyllä siiheen tottuu. Ja välillä hän kyllä unohtaa, silloin avaan auton oven itse. 😅 Olen kyllä sanonut että olen aina pärjännyt itse, mutta kun hän nyt haluaa olla herrasmies.

Vierailija
40/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 herrasmiehet ei käytä lippiksiä.

Oma mieheni on täysi herrasmies, enkä vaihtaisi ikimaailmassa mihinkään ”tavikseen”.

Fake news. 2021 on vain lippispäisiä herrasmiehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi