Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liian herrasmiesmäinen mies turnoff:/ Alkanut rasittamaan.

Vierailija
28.07.2021 |

Hyvät käytöstavat ovat tietysti plussaa mutta tämä rupeaa menemään jo komiikan puolelle. Ollaan nyt käyty neljä kertaa treffeillä ja joka kerta hän nousee autosta avaamaan minulle autonoven saattaa rapun ovelle avatakseen sen ja kumartaa. Kaupungilla jos tulee vanhempia naisia vastaan niin ei riitä edes oven avaaminen vaan ottaa myös lippiksen päästään. Selitti myös miten auto pitää aina kiertää takakautta kun menee avaamaan naiselle oven, ei kuulu hyviin käytöstapoihin kävellä etulasin ohi milloin nainen näkee miehen?!? WTF?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, mutta ihan hauska. tosin kumarrus jo vähän liikaa, muuten tykkäisin.

Vierailija
2/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pitäis niiatakin : D D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ihan oikeasti kuuluu etikettiin että auto kuuluu kiertää takaa.

Vierailija
4/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan heittää takkinsa vesilätäkköön, että nainen pystyy ylittämään sen.

Vierailija
5/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kuussa turpaan niin pysyy nainen tyytyväisenä.

Niin, koska mitään muita vaihtoehtojahan ei ole. Ootte te setämiehet yksinkertasia.

Vierailija
6/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on vähän samallainen. Ei hän nyt kenellekkään sentään kumartele tai nostele hattua mutta aina kantelemassa mummeleitten kasseja ja avaamassa ovia. Kaupankassalla jollain höperöllä ei olekkaan rahaa niin velipoika jonosta maksaa. Rasittavaa kun itteään ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
7/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on vähän samallainen. Ei hän nyt kenellekkään sentään kumartele tai nostele hattua mutta aina kantelemassa mummeleitten kasseja ja avaamassa ovia. Kaupankassalla jollain höperöllä ei olekkaan rahaa niin velipoika jonosta maksaa. Rasittavaa kun itteään ei vois vähempää kiinnostaa.

Taidat sinä olla se rahaton höperö velipojan edessä kassajonossa..

Vierailija
8/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö muilta onko turnoff? Ei varmaan ole jos et osaa itse sanoa.

Vierailija
9/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan heittää takkinsa vesilätäkköön, että nainen pystyy ylittämään sen.

En tiiä ku ollut niin kuiva kesä mutta todennäkösesti ainakin syliinsä nappais ja kanstais lätäkön yli.

Jostain syystä wc äänien suhteen hänellä ei sitten olekkaan minkäänlaisia käytöstapoja tai sitten ei tajua ettei huussinsa ole äänieristetty bunkkeri. Sen miehen maha ei ole kunnossa!

Ap

Vierailija
10/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma menee yli. Mainitse asiasta hänelle. Naisia pitää osata kiusata oikealla tavalla, loukkaamatta misua.

mies53v

Vierailija
11/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina ontuu tuossa lippiksen kohdalla.. Muuten ok.

Vierailija
12/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö muilta onko turnoff? Ei varmaan ole jos et osaa itse sanoa.

Onko sun mielestä rollaattori turnoff? Vaikka ite polkisit saman väristä Jopoa?

Vierailija
13/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homma menee yli. Mainitse asiasta hänelle. Naisia pitää osata kiusata oikealla tavalla, loukkaamatta misua.

mies53v

Mies 53v miten saan sinuun yhteyden? Kik, IG?

Vierailija
14/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun ainakin herrasmiesmäisyys puree. Ihana sellainen mies, joka avaa auton/kahvilan/kodin/yms. oven ja auttaa takin päälle. Lippistä ei tarvitse nostaa, mutta saa kantaa kauppakasseja tms. Eikä hyvät köytöstavat edes rasita kukkaroa.🥰

Vierailija
15/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Miten tollasesta voi mainita toiselle? Ronskisti vaan itse työntää autonovi auki ja hypätä autosta?

Ap

Vierailija
16/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Miten tollasesta voi mainita toiselle? Ronskisti vaan itse työntää autonovi auki ja hypätä autosta?

Ap

Mieluiten vauhdissa!

T. Herrasmies

Vierailija
17/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista, että vielä löytyy "vanhan" ajan herrasmiehiä. Itselleni se olisi kyllä päinvastoin eli nimenomaan turn on.

Vierailija
18/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Mies 53v miten saan sinuun yhteyden? Kik, IG?

🙂 naamakirja ja IG on olemassa. En erikoisemmin kyllä käytä. IG:n taisi exä laittaa toimimaan..mitä lie sielläkin sitten on.

Vierailija
19/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikää olette?

Vierailija
20/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies53v

Ap

Sano suoraan😀että liika herrasmiesmäisyys ei sytytä. Saat sitten kyllä varautua lähitaisteluun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi