Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni ei huolehdi lemmikistään

Vierailija
09.08.2014 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa pari vuotta ja muutimme hiljattain yhteen. Hänellä on lisko, ja nyt yhdessä asuttuamme huomaan ettei hän hoida sitä kunnolla. Ihmettelin että syökö se oikeasti kerran viikossa ja pelkkää salaattia. Luin sen hoito-ohjeita netistä ja huomasin että ei todellakaan, pitäisi saada hyönteisiä ja monipuolista ravintoa joka päivä. Olen ottanut asian esille poikaystäväni kanssa muutamaan otteeseen, mutta hänen vastauksena on vain että "joo joo". Kerran sanoi että "mulla on nyt muitakin huolia", mutta ei nyt lemmikki voi odottaa ruokaansa kunnes huolet on ohi! Sanoin hänelle että antaa sitten liskon pois jos ei sitä hoida, mutta ei voi koska se oli kallis. En pidä liskoista, ja todella vituttaa ruokkia tuota typerää elukkaa joka päivä mutta pakko on kun ei tuokaan sitä hoida. Mulla ei ole niihin hyönteisiin varaa enkä todellakaan pystyisi sellaisia tuolle syöttämään.

Suhde toimii hyvin muuten, mutta enpä tiedä haluanko lapsia tuollaisen kanssa. Lapsi on isällä hoidossa ja saa pari salaatinlehteä koska "hyvinhän ne sille maistuvat". No kai maistuisi vaikka piikkilanka kun on tarpeeksi nälissään!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lisko eläonsuojeluun tai jonnekin ja pidä terraario edelleen omalla paikallaan muuten samanlaisena. Kato miten kauan menee ennenkuin ukko huomaa. Tosi surullinen olo liskon puolesta tuli, ja vaikutat hyvältä ihmiseltä kun ruokit raukkaa vaikka ällöttää. Niin kuin totesit, sama onko se lisko vai pörröinen kissanpentu, avuton eläin jota täytyy kunnolla hoitaa.

Vierailija
22/23 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP olet tehnyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 10:49"]

Mitä AP olet tehnyt?

[/quote]

Pidin miehelle puhuttelun. Meni hetki saada hänet ymmärtämään, ettei kyseessä ollut hyökkäys häntä vastaan. Olin kirjoittanut listan asioista jota liskolle piti ostaa, meni ostamaan ne ja siivosi terran. Nyt on ruokkinut liskoa kun olen muistuttanut, alussa nurisi että "joo joo", mutta lopetti sen kun sanoin etten muistuta vittumaisuuttani vaan että olen oikeasti huolissani liskosta. Saa nähdä kuinka pitkään menee ennen kuin alkaa oma-aloitteisesti hoitaa omaa lemmikkiään. Tärkeintä kuitenkin että liskon olot ovat parantuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän