Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää ei kestä tätä sairaalassa oloa..

Vierailija
28.07.2021 |

3kk sairaalassa, 2vk kotona ja takaisin sairaalaan. Olisin päässyt heti huomenna pois mutta ei, kuumehan se nousi. Miten ihmeessä tätä jaksaa henkisesti.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sulla on?

Vierailija
2/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on?

Syöpä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia.<3

Vierailija
4/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Siellä kyllä pää hajoo ja tulee entistä sairaammaksi. Toivottavasti pääset pian kotiin. Tsemppiä.

Vierailija
5/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo keinotodellisuus? Hanki sellaiset lasit, joilla pääset matkustamaan pois potilashuoneestasi? Olen ollut sairaalassa jumissa vain viikon ja sekin oli minulle tarpeeksi vaativaa, joten en voi verrata kokemustani sinun sairaalajaksoihin.

Vierailija
6/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Siellä kyllä pää hajoo ja tulee entistä sairaammaksi. Toivottavasti pääset pian kotiin. Tsemppiä.

Kiitos. Ap

Vierailija
7/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia.<3

Kiitos. Ap

Vierailija
8/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sinua sinne pakota.

Ei toki mutta en minä ehdoin tahdoin halua kuolla kotona siihen että kieltäydyn hoidosta.

Ap

Vierailija
9/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pitää jaksamisen mukaan yhteyksiä läheisiin ihmisiin. Jos niitä ei ole, niin ehkä sairaalassa on joku psykologi tai pappi kenen kanssa voisi jutella. Jos oot pitkään yksin, niin ajatukset alkaa kiertää kehää ja kasvaa turhan suuriksi. Ääneen juttelu jonkun kanssa helpottaa. Voimia, ja toivottavasti paranet.

Vierailija
10/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on?

Syöpä

Ap

Kerro lisää.

Vierailija
11/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja tsemppiä 💛

Vierailija
12/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sinua sinne pakota.

Oletko ihan tosissas? Joskus se sairaalassa olo on vähän pakollista, jos haluaa hengissä pysyä.

Vierailija
13/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luo keinotodellisuus? Hanki sellaiset lasit, joilla pääset matkustamaan pois potilashuoneestasi? Olen ollut sairaalassa jumissa vain viikon ja sekin oli minulle tarpeeksi vaativaa, joten en voi verrata kokemustani sinun sairaalajaksoihin.

Yritän saada netissä, kirjoja lukemalla, äänikirjoilla ja tv ohjelmilla ajan kulumaan. Mutta hidas on tuo kello kulkemaan..

Ap

Vierailija
14/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain asioita mihin voisit keskittyä. Jaksatko lukea tai katsoa ohjelmia? Onko huoneseuraa, kenen kanssa jutella? Saako käydä vieraita? Voitko soitella puhelimella kun on tylsää, tai riittääkö siihenkään voimat.

Vierailija
15/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita pitää jaksamisen mukaan yhteyksiä läheisiin ihmisiin. Jos niitä ei ole, niin ehkä sairaalassa on joku psykologi tai pappi kenen kanssa voisi jutella. Jos oot pitkään yksin, niin ajatukset alkaa kiertää kehää ja kasvaa turhan suuriksi. Ääneen juttelu jonkun kanssa helpottaa. Voimia, ja toivottavasti paranet.

Läheisiä onneksi on, siitä olen onnellinen. Valtava ikävä vaan lapsia ja puolisoa kokoajan.

Ap

Vierailija
16/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain asioita mihin voisit keskittyä. Jaksatko lukea tai katsoa ohjelmia? Onko huoneseuraa, kenen kanssa jutella? Saako käydä vieraita? Voitko soitella puhelimella kun on tylsää, tai riittääkö siihenkään voimat.

Näitä tulee kaikkia tehtyä. Raastavinta tässä on valtava ikävä lapsia ja puolisoa.

Ap

Vierailija
17/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ja voimia! 💕💖

Vierailija
18/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Olin joskus sairaalassa kuukausia ja se oli piinallista aikaa. Päädyin mm. keräilemään huonekaverien astioita ruuan jälkeen, että olis jotain tekemistä.

Vierailija
19/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ja tsemppiä 💛

Kiitos.

Vierailija
20/87 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vaihtoehtoja?

Ei?

Auttaako rutiinien luominen? Esim. lukemista klo 9-11, neulomista klo 12-13, maalausta klo 14-16, Netflix klo 17-19, illalla vielä vaikka palapeliä

Vaihda tähän listaan omat harrastuksesi tai uudet harrastukset. Jos siis jaksat tehdä jotain.

Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi