Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rumentavat itseään tatuoinnein?

Vierailija
09.08.2014 |

Ennen tatskat olivat vankien ja merimiesten juttu, mutta nyt naiset ottavat niitä ihoonsa ja rumantavat itsensä. Jopa vanhoilla mummoilla on joku ryyppyruusu rinnassa tai delfiini olkavarressa, ei kaunista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ajattelin, että tatskat ovat cooleja ja hienoja ja suunnittelin itsekin tekstin ottamista nilkkaan. Kyseessä nolo, oikea diippi eräästä laulusta otettu virke - thank god en sitten koskaan ottanut.

Nykyään on jännä, että saatan pitää jotain tatuointia kauniina, siis kuvana ja arvostaisin sitä vaikka kankaalla, mutta jostain syystä en pidä tatuointia IHMISEN iholla kauniina? En tiedä miksi tällainen ristiriita? Mielestäni paljas ja puhdas iho on oikeasti todella kaunis, siis ihan iho itse.

Pidän pelkästään vanhojen merimiehien ottamista, sinisävyisistä ja jo hieman levinneistö tatuoinneista - niissä on sitä todellista aitoutta ja merkitystä.

Vierailija
22/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso tatuointi, koska minusta on kiva pilata ap:n kaltaisten ihmisten päivä. AV-palstaa luettuani ymmärrän, että tatuoinnistani on minulle iloa loppuiäksi, ja että se vain paranee vanhetessaan. :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki ei ole luonnostaan yhtä rumia kuin ap.

t. Tatuoitu

Vierailija
24/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu, ihanko tosissas oot? Että rumuuden vuoksi?

Vierailija
25/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sulle pähkinää purtavaksi näin aamun ratoksi.

T. Tatuoitu n

Vierailija
26/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu, meillä on jo päivä pitkällä...

Vierailija
27/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 13:16"]Tatuoitu, ihanko tosissas oot? Että rumuuden vuoksi?

[/quote] Sarkasmi on paha laji.

Vierailija
28/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit kertoo luonteen viasta ja on siksi hyvä, että sen näkee jo päällepäin.

Vierailija
29/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutenkin ruma, joten se peli oli jo valmiiks menetetty ennenkun otin tatuoinnin.

Vierailija
30/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä oikeesti jännä juttu miten joitakin ihmisiä voi kiinnostaa niin paljon se, mitä muut tekevät omalle keholleen tai jättävät tekemättä. Vissiin jotain ongelmia omassa elämässä niin ne negatiiviset tunteet täytyy kanavoida johonki muuhun. :'''''(((( P.s oon sairaanhoitaja ja tatuoitu!

Vierailija
31/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne ovat heidän itsensä mielestä hankkimisen arvoisia eivätkä he piittaa sinun mielipiteistäsi vähääkään?

Vierailija
32/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaihe. Jotkut tykkää, toiset ei. Sama homma hiusten ja vaatteiden kohdalla. Tuhoaako se sun elämän jos jollaki on tatuointeja?

Vierailija
33/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuusaihe. Jotkut tykkää, toiset ei. Sama homma hiusten ja vaatteiden kohdalla. Tuhoaako se sun elämän jos jollaki on tatuointeja?

Vierailija
34/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se rumaa. Ei ap

Vierailija
36/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kauempaa katsottuna joidenkin tatskat näyttävät kuin olisi heitetty jotain jäteöljyä iholle.

Vierailija
37/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut rumentavat mielensä ennakkoluuloin?

Joka ikinen tatuointi on ruma, koska ap niin sanoo, vai? Koska minäminäminä niin kenelläkään muulla ei saa olla oikeutta omaan mielipiteeseensä, tai tahtoonsa. Kukaan ei saa tehdä yhtään mitään, mistä ap itse ei satu tykkäämään. Niih.

Vierailija
38/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Aivan, ap on kuningas. Ap:n sana on laki. Muistakaa se.

Vierailija
39/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:40"]

[/quote]

Ero on siinä, että kun vaatemuoti vaihtuu, niin ne kloriittifarkut voi heittää kirpparille, tai voi leikkauttaa uuden kampauksen, mutta silloin vuosia sitten niin coolin mageilta tuntuneet tribaalitatskat, tai mitkä lie, on ja pysyy.

Vierailija
40/42 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa esittää taas kerran kysymys, jonka vastaukset osaat varmasti arvata ennalta?

Koska haluat ärsyttää ja loukata, siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan