Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonon itsetunnon omaavat naiset valitsevat ulkomaalaisen miehen

Vierailija
09.08.2014 |

Kun ei riitä usko ja luottamus siihen, että kelpaa ja on tarpeeksi hyvä nainen suomalaiselle miehelle.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:56"]

Miksi se on niin kova pala suomalaiselle miehelle jos suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen itseleen? Onko se jotenkin pois suomalaisilta miehiltä? Ei suomalaiset miehet omista kaikkia naisia. Mulla on vapaus valita itse mieheni ja valitsin ulkomaalaisen.

[/quote]

Miksi se on niin kova pala suomalaiselle naiselle jos suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen naisen itselleen? Onko se jotenkin pois suomalaisilta naisilta? Ei suomalaiset naiset omista kaikkia miehiä. Mulla on vapaus valita itse naiseni ja valitsin ulkomaalaisen.

[/quote]

Tai siis valitsisit, jos yleensäkään onnistuisit naisen saamaan.

Vierailija
42/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkoittanee näitä turkkilaisten, kosovolaisten ym. kanssa seurustelevia. Jos naimisiinmenon peruste on se, että ulkomaalainen saa sitä kautta pysyvän oleskeluluvan Suomesta, niin onhan se aina hiukan epäilyttävää, varsinkin jos ero seuraa pian. Muslimiliitot on myös sitä osastoa, mitä hitusen kummastelen, varsinkin jos kristitty nainen kääntyy samalla muslimiksi. 

Mutta yleisesti ottaen niin miehet kuin naiset rakastuvat ihmiseen ja tämän persoonaan, eivät kansalaisuuteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on länsimaalainen, ulkomaalainen mies. Hän tekee Helsingin yliopistossa post-docia. Mulla olis ollut paljon tarjontaa myös suomalaisista miehistä, mutta valitsin tämän miehen, koska se oli paras  ja sopivin mulle.

Vierailija
44/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:24"]

Kun ei riitä usko ja luottamus siihen, että kelpaa ja on tarpeeksi hyvä nainen suomalaiselle miehelle.

[/quote]Huonon itsetunnon omaavat kirjoittavat tällaisen avauksen.

Vierailija
45/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:56"]

Miksi se on niin kova pala suomalaiselle miehelle jos suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen itseleen? Onko se jotenkin pois suomalaisilta miehiltä? Ei suomalaiset miehet omista kaikkia naisia. Mulla on vapaus valita itse mieheni ja valitsin ulkomaalaisen.

[/quote]

Miksi se on niin kova pala suomalaiselle naiselle jos suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen naisen itselleen? Onko se jotenkin pois suomalaisilta naisilta? Ei suomalaiset naiset omista kaikkia miehiä. Mulla on vapaus valita itse naiseni ja valitsin ulkomaalaisen.

[/quote]

Ei se ole mulle kova pala ja ei se ole multa pois mitenkään, ihan vapaasti saa mun puolesta valkata puolisonsa

Vierailija
46/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt vaan se turkkilainen kolahti. Ollaan kolme vuotta oltu yhdessä ja kyl mun mies on ainakin ihan mahtava. Viisumit oli myös kunnossa ja töitä tekee. Voisin kyllä ihan hyvin suomalaisen miehenkin kansss seurustella jos joskus ero tulee. Ei mulla ole väliä minkä maalainen mies on, kunhan se on fiksu ja kemiat pelaa.

Vierailija
47/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkilaiset tuntuu olevan suokkareita.

Vierailija
48/48 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:56"]

[/quote]

[/quote]

Ei kyllä ole millään lailla kova pala, onnea sinulle jos olet sellaisessa harvinaisessa tempussa onnistunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän