Huonon itsetunnon omaavat naiset valitsevat ulkomaalaisen miehen
Kun ei riitä usko ja luottamus siihen, että kelpaa ja on tarpeeksi hyvä nainen suomalaiselle miehelle.
Kommentit (48)
Maailmassa on yli 190 maata Suomen lisäksi. En jaksaisi alkaa yleistämään yhtikäs mitään ulkomaalaisten miesten osalta. T: kanadalaisen vaimo
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:00"]
Maailmassa on yli 190 maata Suomen lisäksi. En jaksaisi alkaa yleistämään yhtikäs mitään ulkomaalaisten miesten osalta. T: kanadalaisen vaimo
[/quote]
suomalaiset naiset tosin tuovat näitä valiouroksia eniten mm. turkista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:00"]
[/quote]
[/quote]
Turkkilaiset ovat usein melko ahkeria, eivätkä maahanmuuttajista mitenkään sivistymättömiä. Hollannissakin marokkolaisista on ongelmia, ei niinkään turkkilaisista.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:34"]
Jättäkää meidät rauhaan - ja toivon tätä myös suomalaisukoilta, jotka tulevat mua lähes joka päivä kadulla iskemään - ja keskittykää niihin sinkkunaisiin. Sopiiko?
[/quote]
Monesti olen kuullut ulkomaalaisten miesten flaksia perusteltavan aloitteellisuudella. Suomalaiset miehet vain tuijottavat baarin toisesta päästä, mutta eivät tule juttelemaan. Tässä nyt kuitenkin yksi nainen, jonka mielestä suomalaiset miehet ovat liian aloitteellisia - vieläpä päiväsaikaan, kadulla ja ilmeisesti selvin päin O_O
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:00"]
[/quote]
[/quote]
? Hesarin mukaan eniten USA:sta?
Monta aloitusta taas liki samasta aiheesta. Miehet koittaa keksiä syitä, miksi naiset ottaa mamun eikä Kunnon Suomalaista Miestä. Vika on aina naisissa.
Oikeastaan ulkkisäijän valitsevalla on luultavasti parempi itsetunto kuin aloittajalla. Vai kehtaisiko surkealla itsetunnolla varustettu nainen valita miehen, jonka perusteella saa kestää ennakkoluuloja ja haukkumista? Huonoitsetuntoinen valitsee suomalaisen miehen, ei herätä mitään huomiota.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:28"]Monta aloitusta taas liki samasta aiheesta. Miehet koittaa keksiä syitä, miksi naiset ottaa mamun eikä Kunnon Suomalaista Miestä. Vika on aina naisissa.
[/quote]
Sama tyyppi pyörii sabotoimassa Suomi24:n palstoja myös.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:29"]
Ei ole kyllä suomalaiselta mieheltä millään tapaa pois kun nämä kedon kauneimmat kukkaset tuovat
ne koulutetut ja upeat valiouroksensa turkista, irakista, marokosta, senegalista jne.
Hyvä että kelpaavat edes jollekin, ja edes jokunen suomi-mies säästyy kamalalta kohtalolta.
[/quote]
Helsingin sanomien artikkelissa, josta tämä kalabaliikki on nyt taas alkanut, oli tilasto, jonka mukaan useimmiten suomalainen nainen avioituu pohjois-amerikkalaisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:17"]
[/quote]
[/quote]
? Hesarin mukaan eniten USA:sta?
[/quote]
usalaisten kanssa naimisiin menevät eivät luultavasti jää suomeen, eikä valtion tarvitse maksaa
jenkkimiesten elättämistä. usan jälkeen lista onkin sitten sellainen, että miehet tulevat elintason perässä.
turkki, irak, marokko, jne..
Tässä taas näkyy naisten ja miesten ero, kun saa pakit: naiset miettivät pakit saatuaan, mikä heissä on ollut vikana. Miehet miettivät pakit saatuaan, mikä naisissa on vikana.
Ja ylipäätään jos nainen itse valitsee itselleen puolison, joka ei miellytä jotakuta täysin sivullista miestä, on vika naisessa ja mahdollisesti hänen seksuaalisessa moraalissaan. Miten kauan sitä pitää aikaa mennä ennenkuin miehet lakkaavat ajattelemasta, että he omistavat naisen ja että naisellakin voi olla oma tahto jonka mukaan hän toimii?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 10:37"]
En ole tähän päivään mennessä nähnyt vielä yhtäkään komeaa suomalaista miestä. Ei teillä ole varaa valita pojat.
[/quote]
Ne kiertää sut harvinaisen kaukaa :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 11:28"]
Monta aloitusta taas liki samasta aiheesta. Miehet koittaa keksiä syitä, miksi naiset ottaa mamun eikä Kunnon Suomalaista Miestä. Vika on aina naisissa.
[/quote]
No eikö naisten mielestä vika ole aina miehessä, kun menee hakemaan naisen jostain matalamman elintason maasta?
Joopajoo, aina näitä aloituksia. Miksi on suomalaiselle miehelle niin vaikea juttu jos nainen haluaakin ulkomaalaisen miehen? Mä en olisi edes halunnut suomalaista miestä riippumatta siitä kuinka koulutettu tai rikas on. Ei vaan ulkonäkö ja tyypilliset suomalaiset tavat miellytä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:57"]Muutin 19-vuotiaana Suomesta. Olen nyt opiskellut ja työskennellyt Ranskassa, Skotlannissa ja Englannissa. Mistä löydän sen suomalaisen "helmen", ettei mene maine?
[/quote]
Menit ulkomaille jakamaan revaa. Tuskin enää suomalainen mies sinua riesakseen ottaa.
[/quote] Onko tämä sitten joku tappio minulle? Mistä jään paitsi kun en saa suomalaista miestä?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:56"]
Miksi se on niin kova pala suomalaiselle miehelle jos suomalainen nainen ottaa ulkomaalaisen miehen itseleen? Onko se jotenkin pois suomalaisilta miehiltä? Ei suomalaiset miehet omista kaikkia naisia. Mulla on vapaus valita itse mieheni ja valitsin ulkomaalaisen.
[/quote]
Miksi se on niin kova pala suomalaiselle naiselle jos suomalainen mies ottaa ulkomaalaisen naisen itselleen? Onko se jotenkin pois suomalaisilta naisilta? Ei suomalaiset naiset omista kaikkia miehiä. Mulla on vapaus valita itse naiseni ja valitsin ulkomaalaisen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:34"]
Mieluummin hyväluontoisen ulkomaalaisen, kuin pahaluontoisen suomalaismiehen kanssa. Kai se sisältö merkitsee enemmän kuin syntyperä. Itsellä hyväluontoinen suomalaismies.
[/quote
Olen täsmälleen samaa mieltä ja minulla myös ihana suomalainen mies sinisilmineen. Rakastunut ja rakastan miestäni, olemme olleet jo kauan yhdessä. Mieheni voisi olla myös jostain muusta maasta ilman mitään huonoja itsetuntoja.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:57"]Muutin 19-vuotiaana Suomesta. Olen nyt opiskellut ja työskennellyt Ranskassa, Skotlannissa ja Englannissa. Mistä löydän sen suomalaisen "helmen", ettei mene maine?
[/quote]
Menit ulkomaille jakamaan revaa. Tuskin enää suomalainen mies sinua riesakseen ottaa.
[/quote] Onko tämä sitten joku tappio minulle? Mistä jään paitsi kun en saa suomalaista miestä?
[/quote]
Voin vastata viimeisimpään kysymykseen. Viinalla örveltämisestä ja surkeasta itsetunnosta.
kedon kauneimmat kukkaset hakevat koulutettuja valiouroksia ulkomailta.
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2014080918550235_ma.shtml