Voiko pienet silmät naisella olla mielestänne kauniit?
Yleensähän isot silmät ovat kaikkien mielestä kauniit, mutta voiko myös pienet silmät olla kauniit, jos nainen on muutenkin kaunis kasvoiltaan? Vai onko pienet silmät rumentava piirre? Esimerkkinä naisista, joilla pienet silmät niin ainakin Candice Accola, Jessica Meraz, Jennifer Lawrence ja Gisele Bündchen.
Kommentit (90)
Harvemmin tihrusilmät on kauniit.
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tykkään naisista, joilla on suuret pyöreät silmät ja jotka sanova hu huu öiseen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään naisista, joilla on suuret pyöreät silmät ja jotka sanova hu huu öiseen aikaan.
Ei pöllömpi naismaku.
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/XZJ7mgsUbgwcHjs29
Normaali kuva.
Ja normaalin kokoiset, kauniit silmät. Ei mitenkään liian isot, todellakaan. Itselleni ainakin kelpaisi!
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Minua kyllä kiinnostaa. Ihastun aina kauniisiin silmiin. Kuvittelen niiden omistajat jotenkin sielukkaiksi vaikka kaikki eivät todellakaan sitä ole olleet. Pienisilmäinenkin nainen voi olla totta kai nätti. Riippuu kasvoista, tukasta, kropasta ja siitä mikä kenellekin sopii. Mutta itse sytyn kyllä kauriinsilmistä.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laittakaapa joku linkkiä julkkikseen, jolla on niin isot silmät, että ovat jo rumat.
...niin, aika vaikeaa vai mitä.
Silmän muoto vaikuttaa paljon silmän kauneuteen. Isot, päästä pullistuvat ja pyöreät silmät voivat olla helposti jopa pelottavat. Samoin silmät, joissa valkuainen näkyy iiriksen ympärillä sekä ylhäältä että alhaalta.
Niiden silmien ympärillä oleva naama vaikuttaa kauneuteen kyllä eniten. Pienten silmien kanssa täytyy olla siro luusto ja pieni nenä, niin kuin joku jo täällä totesikin.
Suuret, kauniit silmät taas antavat muita ei-niin täydellisiä piirteitä enemmän anteeksi, kun huomio keskittyy niihin.
Beata Pappilla on pienet silmät ja superkaunis.
En ajattele erikseen onko joku piirre rumentava vai kaunistava, vaan osaan kattoo kokonaisuutta. :D
Niiden silmien ympärillä oleva naama vaikuttaa kauneuteen kyllä eniten. Pienten silmien kanssa täytyy olla siro luusto ja pieni nenä, niin kuin joku jo täällä totesikin.
Suuret, kauniit silmät taas antavat muita ei-niin täydellisiä piirteitä enemmän anteeksi, kun huomio keskittyy niihin.
-Tota just en itse tajua, et joku tuijottaa suurennuslasin kanssa yksittäisiä piirteitä. :D Noinhan voi leimata vaikka maailman kauneimman rumaksi, sanomalla että joku koko ei muka olisi täydellinen vaikka oikeasti kyse on ykssilöistä. Esim. isompi nenä voi olla parempi kun pieni, ja lyhyt voi olla kauniimpi kuin pitkä, ja nämä myös päin vastoin. En ymmärrä tollasta että pitää olla pakosti joku 1 tietty piirre, muuten ei voisi olla kaunis mitenkään :DD
Omasta mielestäni kauneimmilla naisilla silmät ovat suuret ja mantelinmuotoiset, sopusoinnussa muihin kasvoihin nähden. Esimerkiksi kaunottaret Sharon Tate, Catherine Deneuve ja Birgitte Bardot omistivat kaikki erittäin kauniit silmät.
Kuitenkin pienetkin silmät voivat olla todella viehättävät ja eksoottisen näköiset. Täällä mainituista Sophie Turner on mielestäni todella herkän näköinen, eteerisen kaunis. Blake Lively ja Taylor Swift ovat muuten leikkauttaneet nenänsä pienemmäksi, ainakin. Ja Jennifer Lawrence on leikkauttanut yläluomensa, hienovaraisesti kylläkin. Tuli vain mieleen.
Vierailija kirjoitti:
No laittakaapa joku linkkiä julkkikseen, jolla on niin isot silmät, että ovat jo rumat.
...niin, aika vaikeaa vai mitä.
Johan tässä sanottiin että Sanna Marin
https://im.mtv.fi/image/8190442/landscape16_9/792/446/1caa9848300ed2da4…
https://www.ts.fi/static/content/pic_5_5095566_k5716142_1200.jpg
Mun mielestä suuret silmät eivät ole viehättävät, vaikka voi suurisilmäinenkin kuitenkin olla kaunis (esim modern family -sarjan Haley). Mutta piirteenä jotenkin yksinkertaisen kuvan antaa. Yleensä kauniit silmät ovat keskikokoiset ja viirumaiset.
Niin ja minulla on itselläni tuollaiset toljottavat isot silmät ja vielä kunnolla luomet näkyy, ja kyllä kateeksi käy kaikki meganfoxit jne.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suuret silmät eivät ole viehättävät, vaikka voi suurisilmäinenkin kuitenkin olla kaunis (esim modern family -sarjan Haley). Mutta piirteenä jotenkin yksinkertaisen kuvan antaa. Yleensä kauniit silmät ovat keskikokoiset ja viirumaiset.
Niin ja minulla on itselläni tuollaiset toljottavat isot silmät ja vielä kunnolla luomet näkyy, ja kyllä kateeksi käy kaikki meganfoxit jne.
Niin ja pidän kuitenkin itseänikin kauniina. Ja kun minua kehutaan, niin silmät mainitaan joskus, mutta useammin joku muu piirre. Luulen, että isot silmät eivät ole mikään kauneuden ilmentymä ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa mainittujen ihmisten silmät eivät ole pieniä, vaan normaalikokoisia ja erityisesti vieläpä hyvin kauniita! Kannattaa katsoa esimerkkejä vaikka Aasian suunnalta, siellä monilla on oikeasti pienet silmät. Sielläkin lähes kaikki julkkikset leikkauttavat luomensa, jotta silmät näyttävät isommilta, länsimaalaisemmalta.
Ja aasialaisetkin ovat monesti todella kauniita siltikin ja ne silmänsäkin ovat kauniit. Erikoinen ketju kaiken kaikkiaan.
No en nyt menisi tuota allekirjoittamaan. Ne joilla on varaa käyvät leikkauttamassa länsimaisemmiksi ja muilla vaatii todella rankat ehostukset, varjostukset ja luomien teippaukset, että saadaan silmät esille luomien takaa. Käy vaikka Youtubissa katsomassa mikä prosessi siihen vaaditaan. Ei riitä muutama minuutti aamuisin.
Monella suomalaisella on tosi pienet silmät. Kyllä lähtökohtaisesti vähän isommat silmät ovat kauniimmat.
Pahin on isot silmät jotka pikkasen ulkonurkista alaspäin valuvat, etenkin jos vielä ihan sivuilla olevat ja keskellä iso pottunenä. Ja jos silmien väillä vielä nenänvarressa se kuoppa.
No jos naisen silmät on isommat ku pe rssilmä ni kai siinä jottain positiivista asppektia voes nähä.