Millaisissa tilaisuuksissa et ole koskaan ollut?
Itse en ole ollut koskaan häissä, tai työhaastattelussa.
Kommentit (36)
Missään aikuisten virallisissa kokoontumisissa tai juhlissa.
Sellaisissa hienoissa, tyyriissä juhlissa. Juhlissa, mihin pukeudutaan kuin elokuvissa, naisilla upeat, säädylliset mekot ja miehillä puvut. Taustalla soi klassinen live-musiikki, ei mikään jytke. Pöydissä keskustellaan ja pohdiskellaan asioita syvällisemmin. Tarjoilijat tuovat ruoat ja juomat pöytään, ja korjaavat astiat myös pöydästä.
Karonkassa. Tuskin koskaan tulen olemaankaan. Mieheni on ollut monissa, mutta onkin tarjoilijana eikä kutsuttuna.
Parinvaihto/ryhmäseksi-kokkoontumiset.
T. Kaaleppi
Rippijuhla, ylioppilasjuhla, kirkkohäät, illallisella jossa on etiketti pukeutuminen,.
Linnan juhlissa
Venetsialaisissa
Oikeudenkäynnissä (ainoastaan tv-sarjojen oikeudenkäynnit tuttuja)
Kissanristiäisissä
Kihlajaisissa
Rippijuhlissa
Ruisrockissa, Provinssirockissa, Porin Jazzeissa, Kuhmon kamarimusiikissa, Imatra Big Band Soissa, Savonlinnan Oopperajuhlilla, Tuska festivaaleilla, yms.
Kalevan Kisoissa, Jukolan viestissä, Suomi-Ruotsi yleisurheilumaaottelussa, yms.
Vierailija kirjoitti:
Karonkassa. Tuskin koskaan tulen olemaankaan. Mieheni on ollut monissa, mutta onkin tarjoilijana eikä kutsuttuna.
Mitä tämä tarkottaa? Olen ennenkin kuullut kyllä sanan, mutta ei hajuakaan mikä on karonkka.
keski-ikäinen ap lisää:
festareilla
rippijuhlissa
voimistelussa, joogassa yms vastaavissa ryhmäliikuntajutuissa
avajaisissa
työpaikan pikkujouluissa/joulujuhlissa/tykypäivässä
ämpärijonossa/muussa jonossa jossa jonotetaan jotain tavaraa
passitarkastuksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä tarkottaa? Olen ennenkin kuullut kyllä sanan, mutta ei hajuakaan mikä on karonkka.
Väitöstilaisuuden iltajuhla.
En ole koskaan ollut festareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitöstilaisuuden iltajuhla.
Myös esim. elokuvan tai tv- sarjan kuvausten päätöstä voidaan juhlistaa karonkalla.
Myöskin kesäteatterikauden päättymistä saatetaan juhlistaa sen tekijöiden kesken.
Näissä tilaisuuksissa on vapaamuotoisempi pukeutuminen ja mahdoll. muu ohjelma ( ruokailu, musiikkia tms.).
Oopperassa.
Poliisikuulustelussa.
Hyväntekeväisyysillallisilla.
Illallisilla.
Kihlajaisissa.
Rippijuhlissa.
Ylioppilasjuhlissa.