ketjuni poistettiin... vihaan mieheni salarakasta...
Kirjoitin, että luullakseni pääsisin asiasta yli, jos hän pyytäisi anteeksi. Pidättekö minua ihan pimeänä, vai onko täällä linjoilla vain salarakkaita joilla ei ole omaatuntoa?
Kommentit (36)
Minustakin oli ihan asiallista pohdintaa, kuka tykkäs kyrsää aiheesta?
Mitäpä jos keskittäisit vihasi ihan itseesi. Miksi sinä alistut katsomaan miestä, jolla on/oli salarakas? Se mies ei ole sinun arvoisesi ja vihaamalla omaa kynnysmattouttasi saatat saada voimaa lähteä suhteesta, parempaan elämään.
Kiitos 2, ehkä minun on tosiaan hyvä vielä puhua mieheni kanssa, vaikka aihe tuntuukin jo niin loppuunkalutulta ettei uusia näkökulmia synny. Mieheni olisi toki voinut kieltäytyä pitämästä yhteyttä enää, mutta ajatteli että ystävyys tuohon naiseen olisi minulle ok.
kiinni jäätyään mies olisi ollut valmis eroamaan siksi, että on tehnyt niin suuresti väärin minua kohtaan. Ei halunnut ajatellakaan parisuhdetta toisen naisen kanssa. Puhuttuamme asioista ymmärsimme molemmat, että ero ei kannata, selviämme tästä kyllä yhdessä entistäkin vahvempana parina.
mieheni ei pettänyt minua siksi, että minussa olisi jotakin vikaa, vaan siksi, että tilaisuus teki varkaan.
4, olen kyllä myös vihannut itseänikin. Syvästi! Ajattelen, että ihminen on inhimillinen ja tekee virheitä, periaatteessa kuka tahansa saattaisi pettää jos niin olisi käydäkseen. Siksi haluan antaa anteeksi. En tietenkään enää jatkossa samaa syntiä.
Ymmärrä nyt hyvä ihminen, että ei sinulla ole mitään oikeutta odottaa anteeksipyyntöä ihmiseltä joka ei ole sinua loukannut, miehesi on ainoa joka teki väärin!
Jos miehesi ei kunnioittanut suhdettanne, mikä velvollisuus muilla olisi niin tehdä?
Mies haluaa pitää naisen ystävänä, jotta voisi silti olla naisen kanssa tavallaan sun luvalla. Ystävyys ei voi onnistua tuossa tapauksessa!
Mies tiesi, ettet halua erota ja valehteli erolla. Ei mies yleensäkään halua parisuhdetta salarakkaiden kanssa kuin harvoin, jos löytyy omaa vaimoa parempi.
Toiset miehet vaan haluaa vaihtelua, vaikka oma vaimo olisi paras.
Seuraa tilannetta älä usko toista kertaa.
Nro8, aivan näin!
Mies ajatteli että hänen ja ex salarakkaan ystävyys olisi ap.lle ok?!? Siis mitä? Harkitsehan tuota suhteen jatkamista vielä, mies on aivan umpitampio, sori.
7, miten niin salarakas ei ole loukannut ap:ta? Perustele.
9, juuri tuota mies katuukin, että luuli ystävyyden olevan minulle ok. Asiasta on kyllä puhuttu. Enkä pidä itseäni kynnysmattona - jos en toivu tästä, ero on silloin väistämätöntä. Mutta en halua kiirehtiä. Eropäätöksen kypsymiseen täytyy varata aikaa, etten katuisi.
Mä vein mun nykyisen miehen toiselta naiselta. Mies aloitti minussa kiehnäämisen ja lopulta kiinostuin... jäimme vaimolle kiinni asiasta, he jatkoivat suhdettaan ja me miehen kanssa omaa salasuhdettamme. He lopulta erosivat mutta me jatkamme edelleen yhdessä. Kurjaa, mutta sellaista se elämä on. Ja ihan tiedoksi, että oma ex-mieheni petti mua aikanaan monen naisen kanssa ja monta kuukautta (ehkä jopa vuoden-pari). Eli tiedän miltä tuntuu kun oma puoliso pettää. T: Kakkonen
No kyllä vähän pimeänä pidän ihmistä, joka krjoittaa pelkäävänsä, että kohta päässä napsahtaa ja menee tappamaan miehensä salarakkaan tämän työpaikalle.
Eikö se joskus jossain töölöläisessä kampaamossakin jollakin ihan perus mukavalla naisella napsahtanut päässä.. Kyllä mä tavallaan ymmärrän että viha voi käydä ylitsepääsemättömäksi - jos sitä ei saa/osaa käsitellä eikä saa siihen apua muilta.
Se lihava varmaan ilmiantoi senkin.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:47"]Mä vein mun nykyisen miehen toiselta naiselta. Mies aloitti minussa kiehnäämisen ja lopulta kiinostuin... jäimme vaimolle kiinni asiasta, he jatkoivat suhdettaan ja me miehen kanssa omaa salasuhdettamme. He lopulta erosivat mutta me jatkamme edelleen yhdessä. Kurjaa, mutta sellaista se elämä on. Ja ihan tiedoksi, että oma ex-mieheni petti mua aikanaan monen naisen kanssa ja monta kuukautta (ehkä jopa vuoden-pari). Eli tiedän miltä tuntuu kun oma puoliso pettää. T: Kakkonen
[/quote]
Onnea teille:)
♡
10, eihän se salarakas ole ns rakastajansa vaimon, tyttöystävän, muiden salarakkaiden tunteista vastuussa, jos mies on itse päättänyt olla kunnioittamatta suhdettaan, niin se on hänen asiansa se. Salarakas ei ole parisuhteen osapuoli ylipäätään, vaan ap ja miehensä.
Siinä yksinkertainen perustelu.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:58"]10, eihän se salarakas ole ns rakastajansa vaimon, tyttöystävän, muiden salarakkaiden tunteista vastuussa, jos mies on itse päättänyt olla kunnioittamatta suhdettaan, niin se on hänen asiansa se. Salarakas ei ole parisuhteen osapuoli ylipäätään, vaan ap ja miehensä.
Siinä yksinkertainen perustelu.
[/quote]
Et ole vittu tosissasi!
Olen edelleen eri mieltä. Jos itse olisin tuo salarakas, kokisin että minun olisi vähintäänkin fiksua pyytää anteeksi sitä, että olen aiheuttanut käytökselläni niin paljon pahaa mieltä. Vai eikö salarakkaiden omatunto kolkuta siitä, että on ehkä olemassaolollaan jopa rikkomassa jonkun perheen. En ymmärrä.
Tottakai salarakaskin on vastuussa teoistaan!
Ihan sairas, itsekeskeinen ajatusmalli tuollainen, että sinkkuna saa panna ketä haluaa kantamatta vastuuta.
Missä on lähimmäisenrakkaus, kysyn minä!
Kiitos tuesta 20, vihdoin joku ymmärtää pointin.
ok, ap:n mies on tyhmä mutta tyhmä on salarakaskin. Eikö noille puuma-yh:ille löydy vapaita miehiä? Fiksumpi etsisi vapaan miehen.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 00:04"]Kiitos mielipiteistä. Tiedän, todella, että mies on se, joka teki väärin. Mutta nainenkin teki väärin. Jatkoi yhteydenpitoa, vaikka pyysin ettei enää tee niin. Tästä olen hänelle vihainen.
[/quote]
Ilmeisesti miehesi ei kieltänyt yhteydenpitoa, jos se jatkui. Tuota naistahan ei sinun mielipiteesi tai tunteesi luonnollisesti kiinnosta, hän vähät välittää ja anteeksipyyntöä turha odotella. Älä odottele vain tutkiskele omia tunteita tarkemmin. Kohdistaisitkohan miestäsi kohtaan tuntemasi pettymyksen ja raivon siihen naiseen, eli asia ei kuitenkaan ole vielä selvitetty? Jos miehesi ja sinun suhde olisi kunnossa ja kriisi selvitetty, et tuntisi raivoa.
Toivottavasti olo paranee, älä jää vellomaan tähän tunnekuohuun, yritä löytää seesteisyys, mitä se sitten vaatiikin.