Suosittu lastenvaatemerkki, jota et voi sietää?
Kommentit (117)
Mini rodini. Omaan silmään kaikki kuosit rumia ja värisävyt tunkkaisia
ticket to heaven... En osta lapselleni mitään pääsylippua taivaaseen. Me&I hypetystä en ymmärrä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:15"]Ticket to Heaven - karsea nimi...
[/quote]
Nykyään se on kai Ticket Outdoor. Ja tyhmää olla ostamatta huippuhaalaria vaan siksi että tyhmä nimi.
Ciraf. Vaikkei nyt mikään laatumerkki ole koskaan ollutkaan. 5-10v takaiset vaatteet ovat parempikuntoisia kuin juuri ostetut,kerran pestyt. Enpä tiedä mikä muu muuttu kun hinnat tippu,kun vaatteista tuli ihan olemattomia.
Minusta juuri Ticket, Molo ja Mini Rodini on ihania! Varsinkin Molon vaatteet on sellasia, että vastaavan näköisiä et muualta saa.
Ihanko oikeasti? Lastenvaatemerkki, jota et voi sietää? OoÄmGee teidän kanssanne! :D
Ikinä kuullutkaan mistään mini rodinista..
Lassie on jotenkin viime vuosina menettänyt ryhdikkyyttään. Tosin en tiedä luetaanko se tähän ketjuun.. Tuntuu ettei reimat ja lassiet ym peruslaatumerkit ole enää mitään popin ja ticketin ym rinnalla..
Albababy, vähän turhan söpöstelyretroa.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 08:23"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:15"]Ticket to Heaven - karsea nimi...
[/quote]
Olen töissä päiväkodissa ja olen siis nähnyt, millaisia eri ulkovaatteet käytännössä ovat. 10 vuoden kokemuksella voin todeta, että Ticket to Heaven -talvihaalarit ovat ehdottomasti kaikista lämpimimpiä!
[/quote]
Pakko todeta, että ainakin racoon ja tenson ovat lämpimämpiä. Mielestäni myös isbjörn of sweden tai joku sellainen oli kaverin palelevalla lapsella pirun lämmin. Näitä ei vain välttämättä päiväkodeissa kauheasti näe.
Mini Rodini, meni maku kun jokaisen bloggaajan muksu puettu merkin vaatteisiin. Tylsää, tunkkaista ja niin nähtyä.
Myös Me&I ja Metsola, en tykkää retrovaatteista.
Joku valitti Name it'n vaatteiden pienuutta. Ihan paras lastenvaatemerkki hoikalla lapsella!
Molo.
-Mikä sun lapsella on päässä?
-Molo
Molo ( karsea nimi) ,mini rodini(rumat kuviot)
Itse en lämpene mm. Pomp De Luxin vaatteille yhtään, tai muillekaan saman tyylisille. Uusretroista taas tykkään kovasti :).
Ostin me&i housut käytettynä kalliilla. En vieläkään tajuu mikä niissä on muka in. Juu ei nukkaa mutta..
Ticket. Olen ostanut kyseisen merkin haalareita kun niitä on niin kehuttu..pah kauheaa roskaa,polvet saman tien entiset,reikiä tulee helposti jne..Ekan kohdalla aattelin että on maanataikappale,mutta kun kaikkissa on aina samat viat niin ei voi olla enää sattumasta kyse.
Mikä noissa ticketeissä vetää? Ne on rumia ja kalliita jopa käytettynä. Meillä ollut ulkovaatteissa ainoastaan reimaa ja siihen olen ollut tyytyväinen
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:15"]Ticket to Heaven - karsea nimi...
[/quote]
Olen töissä päiväkodissa ja olen siis nähnyt, millaisia eri ulkovaatteet käytännössä ovat. 10 vuoden kokemuksella voin todeta, että Ticket to Heaven -talvihaalarit ovat ehdottomasti kaikista lämpimimpiä!