Suosittu lastenvaatemerkki, jota et voi sietää?
Kommentit (117)
Mini Rodini. Ja kaikki ne graafiset musta-valkovaatteet joihin lapset puetaan ja sitten niissä poseerataan blogikuvissa jokseenkin kiusaantuneen näköisinä.
Ticket to Heaven - karsea nimi...
Name it, kuinka pieni vauva pitää olla, että niihin muka mahtuu? Ja pääaukot bodeissa on ihan olematon.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:15"]Ticket to Heaven - karsea nimi...
[/quote]
Tämä. Ja samasta syystä.
Ei tuu mun lapsille ikinä.
Mini Rodini ja vastaavat joissa rumia kuvia.
Baby Dior! Burberryn laatu on vaan niin paljon parempi.
Baby dior on kyllä kauhee, samoin mini rodini ja molo kids. Gap on myös aika yhhh...
Me&i. Kyllästyttää Se värien kirjo.alussa olivat ok. Myös laatu huonontunut paljon, ja hinnat kuitenki kalliit edelleen.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:27"]Me&i. Kyllästyttää Se värien kirjo.alussa olivat ok. Myös laatu huonontunut paljon, ja hinnat kuitenki kalliit edelleen.
[/quote]
^^ omasta mielestä ihan järkyttäviä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:27"]Me&i. Kyllästyttää Se värien kirjo.alussa olivat ok. Myös laatu huonontunut paljon, ja hinnat kuitenki kalliit edelleen.
[/quote]
^^ omasta mielestä ihan järkyttäviä.
[/quote]
ihan karseita ja alussa ostin useitakin ja niin kyllästynyt.
Ticket to heaven merkkiä ei tule meille IKINÄ. me&i eivät ole minusta laadultaan hyviä ja en oikeen jaksa niitä myyntipuheita, mutta en kehtaa olla menemättä kun lapsen kaverin äiti järkkää niitä kutsuja...
Pop, ja ihan vaan niiden pop-mammojen takia. Nättejä vaatteitahan ne on, ei sillä.
Ticket to Heaven- Ja samasta syystä kun muillakin, aivan kamala nimi. Minulla on yksi pieni taivaslapsi ja siinäkin on jo yksi liikaa. Tuota merkkiä en lapsilleni tule ikinä päälle tästä syystä pukemaan, en vaikka lahjaksi saisin.
Me&i, on ollut aika rumia ja laatu ja hinta eivät kohtaa. Tosin näin pari kuvaa tulevan syksyn mallistosta ja näytti oikeestaan aika kivalta, kun vaatteissa söpöjä koiran kuvia :)
Pop. Hirveitä retrokuteita ylihinnalla.
PDL ihan vaan niiden hullujen pomppi-mamojen takia
Mini Rodini! Rumia ja suorastaan ahdistavan näköisiä printtejä.
Oiii Benettonin olin unohtanut. On aivan loistava hinta laatu. Ei mene yhtään miksikään. Vanhemmat tutat ovat samaa kastia, uudet sekundaa.