Miten toteuttaa pissa/ulostefetissiä?
Kiihotun hel*etisti nähdessäni naisen em. asioilla vessassa tai pidättelemässä em. hätää. En siis missään nimessä halua päälleni noita eritteitä saada. Miten voin päästä toteuttamaan noita jonkun kanssa?
Kommentit (44)
Voit maksaa ammattilaiselle ja sitten pyydät josko saisit katsella kun h uora kusee ja paskoo.
Toi on oikeesti aika sairasta mutta onneksi ton kaltaisista seksuaalisuuden väärentymistä (parafilia) voi päästä eroon
En halua eroon yllämainituista fetisseistä. Ne ovat minulle kivoja asioita, varsinkin naisen kuseminen ja heti sen jälkeen pillun nuoleminen.
No etit semmosen naisen joka uskaltaa pissata ja kakata. Yksinkertaista.
Kysy vaimoltasi, jos lapset tehty... Suostuu
Löytäessäsi seksiseuraa ja hänen kanssa mieltymyksistä jutellessa kerrot nämä asiat. Ei ole tavatonta, että nainen tuohon suostuisi. Useamman naisen kanssa tuota tehnyt ja nykyisin vaimoni pissaa mielikseni myös peniksen päälle. Hän ei pissasta kiihotu, mutta siitä kyllä, kun näkee minut kiihottuneena asiasta.
Rohkeasti kerrot.
Hyppää jätekaivoon ja tukehdu sinne.
Voihan sitä ensitreffeillä kysyä halukkuutta kusi- ja kakkaseksiin. Yllättävän moni suostuukin.
Saako naisia helposti naamalle pissaamisen ja kakkaamiseen? Olisi tarve.
Hyvä asento pieruseksille. Mahtavia pölläytyksiä suoraan nenään.
Mäkin haluaisin seurata pissa- ja kakkatoimituksia n. kielen mitan päästä, mutta yksinään tapaamani nainen en vaikuta haluavan tällaista. Hyvin harmillista, sillä heitä on olemassa. Harvinaisten mielihalujen omaavien kohtaaminen on vain niin kovin epätodennäköistä.
Enemmän saisivat naiset pissiä,pierrä ja kakkia miesten edessä.
Harvoin halut kohtaa, itse haluaisin pissata ja ulostaa miehen päälle.
N.22v.
Itse tykkäisin pissata naisen päälle ja juottaa suoraan kalustani, nuolettaa likaista peppuani myös. Vaikea löytää tällaisesta kiihottavaa rivoa naista
Pissaleikit on ihan kivoja. Kakkaleikkejä en haluaisi. Kysy reippaasti miellyttävän naisen mieltymyksistä, saatat yllättyä.
Kesäisin voi esim.hiiviskellä kesämökkien ulkohuusien alusia ja odotella,myös joidenkin tanssipaikkojen huussit on tilavia alapuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Saako naisia helposti naamalle pissaamisen ja kakkaamiseen? Olisi tarve.
Onko miten kiire?
Hoitoon.