Mikä on parhaimman tuoksuinen pyykinpesuaine? Ei käytetä huuhteluainetta.
Joskus pyykkituvassa käydessäni on niin huumaava tuoksu joka tulee pelkästä pyykinpesuaineesta jolla pyykki pesty. Itse käytän Omo Color peuainetta mutta jos löytäisin jonkun ihanana tuoksuisen miltä toi yhtiön pesutuvassakin jollakin pyykki tuoksuu niin vaihtaisin heti :)
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihana
https://www.ruohonjuuri.fi/collections/pyykinpesu/products/ole-hyva-pyy…
Ooops linkki jäi
Vierailija kirjoitti:
Bio luvil classic
Onko tämä se miltä kirpparit haisee?
Meillä on taloyhtiön pyykkituvassa kielletty hajustettujen pyykinpesuaineden käyttö ja siellä haisee lähinnä märältä rätiltä. Edellisen talon pyykkituvassa tuoksui raikkaalta ja hieman pesupulverilta. Ehdottomasti tykkäsin jälkimmäisestä enemmän, vaikka en mikään voimakkaiden hajusteiden ystävä itsekään ole.
Piparminttu??? Oikeasti? Tulee mieleen lähinnä leivos tai karkki, sopiiko se pyykinpesuun jos vaatteet tuoksuu piparmintulle...ehkä voisi kokeilla ainakin mutta kuulostaa jännältä!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on taloyhtiön pyykkituvassa kielletty hajustettujen pyykinpesuaineden käyttö ja siellä haisee lähinnä märältä rätiltä. Edellisen talon pyykkituvassa tuoksui raikkaalta ja hieman pesupulverilta. Ehdottomasti tykkäsin jälkimmäisestä enemmän, vaikka en mikään voimakkaiden hajusteiden ystävä itsekään ole.
Märän rätin hajuiset vaatteet tulee siitä että pestään aina jollain kolmenkympin max. neljänkympin ohjelmalla vaatteet. Eihän haalealla vedellä puhdasta tule. Koneisiinkin kertyy haiseva niljakerros kun ei pestä koskaan kuumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bio luvil classic
Onko tämä se miltä kirpparit haisee?
Ei mun mielestä
Just katsoin noita Ole Hyvä tuotteita....onpahan hinnakkaita. Täällä ei ole edes ruohonjuuri kauppaa!!!
Mä käytän Lummetta tai Sertoa, mieto hyvä tuoksu joka ei tuoksu metrien päähän. Nyt on jotain Perlanaa, tääkin tuoksuu hyvältä mutta vähän vahvemmalta ku noi edelliset, ei kuitenkaan tääkään liikaa.
Tuoksuton on paras. En halua haista pesuaineelle.
Tää on ihana