Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

XL-kokoiset odottajat..mikä on törkeintä mitä työkaveri/tuttava/tuntematon henkilö on kommentoinut raskaudestasi?

Vierailija
26.08.2006 |

Ystävälleni sanottiin tässä hiljattain (kommentoijana työkaveri, jolla kusta päässä) että kyllä on kätevää kun ei sitä raskautta edes erota kun olet niin iso.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut kommentti painosta oli neuvolassa ekalla kerralla: " Ei haittaa vaikka painosi ei raskauden aikan nousisi yhtään"

Vierailija
2/5 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se kätevää jos raskaus ei näy (on sitten iso tai hoikka). Itse olin hoikka eikä raskaus näkynyt, käteväähän se oli. Ei tuijoteltu vauvamahaa kun se oli piilossa.

Taitaa kuulijan korvissa vain omatunto painosta kolkuttaa jos moisesta loukkaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa luokkaa kuin ap:n tekstissä, päivitelty kokoani ja sen haitallisuutta sikiölle, ruokavaliota, ulkonäköä..sellaista kaikkea kivaa.

Vierailija
4/5 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onhan se kätevää jos raskaus ei näy (on sitten iso tai hoikka). Itse olin hoikka eikä raskaus näkynyt, käteväähän se oli. Ei tuijoteltu vauvamahaa kun se oli piilossa.

Taitaa kuulijan korvissa vain omatunto painosta kolkuttaa jos moisesta loukkaantuu.

Vierailija
5/5 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin vatsaani ja tuttava vain tokaisi; aijaa, mä luulin et se kuuluu asiaan. Tarkoittaen siis, että vatsani on ylipainon takia niin iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän