Menetkö aina puolisosi kanssa samaan aikaan illalla sänkyyn?
Kommentit (42)
Kyllä melkein aina. Joskus harvoin toinen voi katsoa jonkun elokuvan loppuun josta toinen ei välittänyt.
Never. Harmi. Itse olen paljon unta tarvitseva ja mies haluaa kukkua facessa aamun pikkutunneille :(
En suunnilleen koskaan. Mies on iltauninen, minä illanvirkku.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:41"]Ei mennä, lomilla ehkä joskus. 14 v yhdessä. Minä olen illanvirkku ja kaipaan omaa rauhaa. Mies iltauninen ja herää 2-3 tuntia ennen meitä töihin.
Ahdistaisi joku pakkorutiini vuodesta toiseen...jos haluaisi katsoa jonkun leffan josta toinen ei pidä, valvooko toinen silti odottaen ? Ei pystyisi kyllä Se leffan tai jääkiekkomatsinkatsojakaan rentoutua, kun tietää, että toinen odottaa ?
Meillä on vielä vuorotyö miehellä.
[/quote]
Meillä ei ainakaan mitään pakkorutiinia ole. Tai no, sikäli pakollinen et kannattaa mennä tiettyyn aikaan nukkumaan jos haluaa tietyn määrän unta.
3
Harvoin. Vuorotyö, joten mahdotonta, kun toinen on töissä. Lisäksi minä tarvin vähemmän unta. Rasittavaa maata monta tuntia hiljaa toisen vieressä, kun toinen nukkuu ja itseä ei väsytä.
Mä alan nuokkua viimeistään kello 22 ja mies kukkuu vielä pirteänä. Mies tulee sänkyyn kun tulee ja mä havahdun sen verran, että siirryn kainaloon. Jos harrastetaan seksiä mennään samaan aikaan, mutta mies kukkuu kuitenkin. Kuulemma sen jälkeen kun mä nukahdan laittaa tv:n päälle äänettömälle ja katsoo netflixistä jotain siihen kunnes häntäkin nukuttaa.
Ensin lapset nukkumaan, katotaan telkkaria hetken, sitte touhutaan, pesulle ja yhdessä nukkumaan. Näin joka ilta!
Kaikkiko muka touhuilee vasta siinä vaiheessa kun meette jo nukkumaan? Kyllä mä siinä kohtaa haluan jo oikeasti nukkua kun sänkyyn sitä varten menen, muut puuhat hoidetaan jo aiemmin.
Me asumme puolison kanssa yksiössä ja tässä asuttu 3 vuotta. Olemme vielä nuoria ja isompi asunto on haussa, mutta tässä nyt ollaan, joten kyllä, sitten kun toinen haluaa katsoa elokuvaa myöhään niin toinen joko valvoo tai toinen ei katso elokuvaa. Yhdessä mennään lähes aina nukkumaan. Sitten aamulla kun herätykset on eri aikaan niin yrittää vaan hissukseen syödä ja toinen nukkuu. Jos toisella menee myöhään illalla (töissä tai juhlimassa) niin sama juttu. Onhan tämä välillä haastavaa, mutta ainakin opettanut kompromiseja ja toisen huomioimista parisuhteessa.
Mennään aina samaan aikaan sänkyyn. Minä yleensä silti valvon pidempään.
Hyvin harvoin, minä menen lähes aina ensin, koskaan mies ei ole mennyt ennen minua. Touhutaan yleensä siinä vaiheessa kun minä siirryn makkariin lukemaan, mies tietää että kun lukuvalon sammutan olen jo puoli unessa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:51"]Kaikkiko muka touhuilee vasta siinä vaiheessa kun meette jo nukkumaan? Kyllä mä siinä kohtaa haluan jo oikeasti nukkua kun sänkyyn sitä varten menen, muut puuhat hoidetaan jo aiemmin.
[/quote]
Kyllä, koska meillä on lapsia.
Ei meilläkään mitään pakkorutiinia ole, vaikka yleensä mennään sänkyyn samaan aikaan. Se on vaan kivaa. Toki jos toisella on aikainen herätys ja toisella jotain mitä välttämättä haluaa tehdä, niin sitten ei mennä. Mutta itse ainakin pidän tuota lähes jokailtaista parisuhdeaikaa niin tärkeänä, että haluan omalta osaltani panostaa siihen että tapa säilyy. Mies tietysti tekee itsenäisesti omat ratkaisunsa, ei me olla tästä mitään sovittu.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 22:51"]Kaikkiko muka touhuilee vasta siinä vaiheessa kun meette jo nukkumaan? Kyllä mä siinä kohtaa haluan jo oikeasti nukkua kun sänkyyn sitä varten menen, muut puuhat hoidetaan jo aiemmin.
[/quote]
Voi mennä vähän aiemmin sänkyyn kuin vasta sammumisvaiheessa ;)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 23:06"]Ei meilläkään mitään pakkorutiinia ole, vaikka yleensä mennään sänkyyn samaan aikaan. Se on vaan kivaa. Toki jos toisella on aikainen herätys ja toisella jotain mitä välttämättä haluaa tehdä, niin sitten ei mennä. Mutta itse ainakin pidän tuota lähes jokailtaista parisuhdeaikaa niin tärkeänä, että haluan omalta osaltani panostaa siihen että tapa säilyy. Mies tietysti tekee itsenäisesti omat ratkaisunsa, ei me olla tästä mitään sovittu.
[/quote]
Näin myös meillä! Tykkään siitä tavasta tosi paljon :)
Yleensä Joo mut joskus mies jää kattomaan leffaa joka ei kiinnosta mua
joka ilta viimeiset 12 vuotta, en osaa edes selittää miksi :)
ei (valitettavasti) ikinä :( mies käy yötöissä
Joskus mies menee aiemmin jos minua ei vielä väsytä, mutta useimmiten mennän yhtäaikaa. On ihanaa päivän päätteeksi päästä miehen kainaloon ja porista niitä näitä ennenkuin nukahtaa.
En juuri koskaan. Mies menee tunteja aikaisemmin nukkumaan kuin minä, ja kerran kuussa vaan "touhuillaan". Joskus menen tarkoituksella sinne makoilemaan viereen, että jos sattuis irtoomaan, joskus mies herää kun minä menen joskus kolmen maissa nukkumaan ja mua onnistaa. Ennen kun oli nuo nuorimmaiset lapset, mies tykkäsi aamulla touhuta, minä toki olisin tykännyt illalla myöhään, mutta olin kiitollinen siitä aamullisestakin.