Syönkö teistä liian vähän?!?
Siis ihmisillä on ihan kummallinen käsitys laihuudesta. Olen 161cm pitkä ja painan 56kg. Löysää ei ole, mutta en kyllä laihakaan ole. Ihan tavallinen. Silti kaikki hämmästelee että miten kahden pikkulapsen äiti voi olla näin laiha!!!
Töissä työkaverit kauhistelee kuinka vähän syön ja että ei ihmekkään kun olen niin hoikka. Ööö...mielestäni syön ihan normaalin verran ruokaa ja joka päivä vielä herkkujakin.
Tässä esim eilinen.
11.00 spagettia ja jauhelihakastiketta. Kivennäisvettä ja kurkkua.
14.00 herneitä, kirsikoita ja jäätelöä (1 tuutti)
17.00 samaa kuin lounaalla. Cokis ja jäätelöä.
En syö aamuisin enkä iltaisin, mutta kun syön, syön paljon!!!
Kommentit (14)
Et kertonut mitään määriä.
Ateriana "spagettia ja jauhelihakastiketta" voi olla paljon tai vähän. Riippuu ihan siitä minkälaisen satsin sitä lautaselle lappaa. Sehän voi olla vaikka miten iso tai pieni annos.
Laske paljonko päivän aikana syöt. Sillä se selviää. Tuollainen jonninjoutava epämääräinen lista on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei kerro mitään.
Onko työkaverit kenties pullukoita?
Olet ihan normaalipainoinen. Mennessäni naimisiin painoin 54 kiloa ja olen 170 cm pitkä. Kukaan ei sanonut laihaksi.
Vastasit itse kysymykseesi, kun sanoit, että kun syöt, niin syöt paljon. Mitä sitä täältä enää kyselee?
Jos olet kerran normaalipainoinen, niin saat riittävästi kaloreita. Sinänsä ruokavaliosi on tuon yhden päivän perusteella kyllä monelta osin niukka ja riskinä on, ettet saa riittävästi ravintoaineita. Mutta kaloreita on varmasti tarpeeksi, jos annokset ovat isoja, onhan tuossa pastaa, jäätelöä ja jos jauheliha on rasvaisempaa sorttia, niin kastikekin voi olla tuhtia.
Nykyään normaalipainoisuus alkaa olla harvinaista. Suurin osa aikuisista on ylipainoisia. Joten siinä mielessä ei ole ihme, että ihmetellään hoikkaa ihmistä. Alat olla harvinainen ilmiö.
Haluat selvästi ihastelua siitä, miten vähän syöt, joten tässä tulee: AI ETTÄ KUN SÄ SYÖT VÄHÄN MITEN SÄ PÄRJÄÄT UPEETA HIENOA
Ainakin ihan sopiva paino.
Itse painan 167-senttisenä saman verran. Olen toki hoikka. Mutta hoikkuushan on vain hyvä asia, niin ulkonäöllisesti ja terveydellisesti.
Jätä puheet omaan arvoonsa. Todennäköisesti kateellisten läskien löpinää.
Mitä pikkulasten äityys tähän liittyy?
Laihimmillani olen ollut juuri kiireaikana vauvan ja parivuotiaan kanssa.
Eiköhän liene taas jokin kieroutunut provo. Kukaan ei sano noin tappia ja 56-kiloista laihaksi tai puutu syömisiin mitenkään.
Ihan normaalipainoinen ja näkyy varmasti muillekin.
Kuulen välillä samaa, olen 164cm ja 50kg. Mutta tänäänkin olen syönyt aamulla 2 leipää juustolla ja 200g jugurttia. Töissä tauolla n. 250g maksalaatikkoa ja kahvitauolla jäätelötuutti. Kotona syön vielä jotain ruokaa ja iltapalaksi varmaan jugurttia myslillä. Kasviksia pitäisi toki syödä enemmän ja eineksiä en syö joka päivä. Töissä on välillä eväänä. Tuo jäätelö ja jugurtti ei myöskään ole päivittäistä.
Minä taas syön mielestäni vähän, mutta silti se on riittävästi, koska paino pysyy samassa. Syön kolme kertaa päivässä ja kaloreita tulee sellaiset 1600. Haluaisin syödä PALJON enemmän. Ja harrastan kyllä liikuntaa joka päivä, mutta näillä mennään.
Lihavilla riittää ihmeteltävää kun joku on normaalipainoinen.
Laihaa saa ihmetellä laihaksi mutta lihavaa ei saa ihmetellä lihavaksi.
Syö enemmän salaattia. Ei pelkkää kurkkua. Missä aamiainen? Jos syöt vaikka omenan tai ruisleivän aamupalalla ja monipuolista salaattia lounaalla, kuulostaa terveellisemmältä. Silti herneitä ja kirsikoita iltapäivällä.