Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kysele äitinsä eikä isänsä kuulumisia- Ei ole koskaan soittanut äidillensä

Vierailija
28.07.2021 |

Onko tavallista, että mies ei soittele vanhemmille sa eikä laita juuri koskaan mitään viestiä. Mies ei muutenkaan kuin todella harvoin kerro asioista vanhemmillensa.
Voisikohan tälle asialle olla jotain syitä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, omat poikani eivät soita juuri koskaan. Jos on asiaa, laittavat viestin. Soittaminen on kuulemma niin vanhanaikaista. Sitten on kyse isosta asiasta, jos heiltä tulee puhelu. Minä taas haluan kuulla poikieni äänen, joten soitan.

Viestejä ei satele niitäkään, jos ei ole mitään asiaa, tai on kiirettä. Kunnioitan sitä., enkä pommita.

Vierailija
22/24 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti!

Olen keski-ikäinen mies. Vanhempiin on aina ollut hyvät välit. Mutta lapsiperhe-elämä on sosiaalisesti ihan "täyttävää". Niinpä olen onnistuneesti pyrkinyt ulkoistamaan yhteydenpidon sukulaisiin vaimolleni. Kaverisuhteet hoitelen edelleen itse.

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan miehet ovat usein tuollaisia. Ei heille tule vaan mieleen soittaa vanhemnilleen, odottavat että heille päin soitetaan. Minä sitten soittelen sekä äidilleni että anopille, ja omille pojilleni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian uteliaat tai irtipäästämättömät vanhemmat?

Vierailija
24/24 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kiinnosta, vaikka vanhemmissani ei mitään vikaa olekaan. En yleisesti muutenkaan soittele ilman asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi