Mies ei kysele äitinsä eikä isänsä kuulumisia- Ei ole koskaan soittanut äidillensä
Onko tavallista, että mies ei soittele vanhemmille sa eikä laita juuri koskaan mitään viestiä. Mies ei muutenkaan kuin todella harvoin kerro asioista vanhemmillensa.
Voisikohan tälle asialle olla jotain syitä?
Kommentit (24)
Hyvä kommentti!
Olen keski-ikäinen mies. Vanhempiin on aina ollut hyvät välit. Mutta lapsiperhe-elämä on sosiaalisesti ihan "täyttävää". Niinpä olen onnistuneesti pyrkinyt ulkoistamaan yhteydenpidon sukulaisiin vaimolleni. Kaverisuhteet hoitelen edelleen itse.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan miehet ovat usein tuollaisia. Ei heille tule vaan mieleen soittaa vanhemnilleen, odottavat että heille päin soitetaan. Minä sitten soittelen sekä äidilleni että anopille, ja omille pojilleni :)
Liian uteliaat tai irtipäästämättömät vanhemmat?
Ei vain kiinnosta, vaikka vanhemmissani ei mitään vikaa olekaan. En yleisesti muutenkaan soittele ilman asiaa.
No, omat poikani eivät soita juuri koskaan. Jos on asiaa, laittavat viestin. Soittaminen on kuulemma niin vanhanaikaista. Sitten on kyse isosta asiasta, jos heiltä tulee puhelu. Minä taas haluan kuulla poikieni äänen, joten soitan.
Viestejä ei satele niitäkään, jos ei ole mitään asiaa, tai on kiirettä. Kunnioitan sitä., enkä pommita.