Ketä et hyväksy facebook kaveriksi?
Kommentit (29)
En ketään. Olen Facebookissa vain sen takia, että tyhjennän hamstraajan taloa ja lahjoitan tavaraa roskalavaryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tarkotin siis tuttuja, oletin että tuntemattomat on ihan oleellinen aia, mutta ei näköjään.
Sorge t. Ap
Yritä aina kysyä sitä, mitä tarkoitat. Emmehän me ole ajatustenlukijoita täällä netissä!
No näköjään pitää jatkossa kirjoittaa kaikki, en edes ajatellut, että se pitää kirjoittaa kun ajattelin että se on ihan oleellinen juttu, mutta tiedänpä jatkossa. Ty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Tarkotin siis tuttuja, oletin että tuntemattomat on ihan oleellinen aia, mutta ei näköjään.
Sorge t. Ap
No ex miestä en hyväksyisi.
Menikö viesti haudan taa?
Mitäs tällä meinaat ? Vai luuletko, että ihmiset jättävät ekänsä pyörimään facekavereiksi erottuaan ? Tuskin niitä kavereista poistetaan vain niiden kuollessa -ohis-
Tuntemattomia ja huonosti käyttäytyviä sukulaisia, jotka kohtelevat minua kuin arvotonta roskaa.
Hyväksyn vain todella tuttuja, ts. sellaisia, joita olen halannut. En siis hyväksy kaveripyyntöjä työkavereilta tai hyvän päivän moikkailututuilta.
Ei tule pyydettyä enää ketään fb-kaveriksi, odotan että ihmiset itse kutsuvat. Fb-kaveriksi pääsee tutut ja työkaverit poislukien esimiestaso. Erään fb-kaverin olen poistanut kaverilistalta koska oli alunperin opiskelukaveri joka päätyi sittemmin saman työnantajan palvelukseen esimiestasolle.
Vierailija kirjoitti:
Profiilini on muotoutunut ammattiprofiiliksi vuosien aikana. Nykyisin hyväksyn kollegat ja sidosryhmien edustajat, vaikka en olisi tavannutkaan irl.
En hyväksy upseeri- tai bikinibotteja. Poistan vonkaajiksi ja haittaisänmaallisiksi osoittautuvat sekä verkostomarkkinoijat.
Mitä järkeä on liittää facebookiin ammattiprofiili? - niille on ihan muut ja paremmat foorumit. Itsekään en ole facebookissa vaan käytän niitä muita.
Menikö viesti haudan taa?