Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muokataanko suomalaisten mielipidettä koronapassimyönteiseksi?

Vierailija
28.07.2021 |

En ole salaliittoteoreetikko ja mulla on jo eka rokotuskin.

Kuitenkin vaikutta siltä, että nyt on valtiojohto käskenyt mediaa pitämään esillä kornapassiasiaa.

Minusta kjoronapassi on kummallinen, sillä delt tarttuu rokotettuihinkin ja he voivat myös levittää. Itse sairastuvat usein lievemmin.
Mitä järkeä passissa siis on. Tartunnat lisääntyvät

Kaikki ei voi ottaa rokotetta kaikkiin se ei tehoa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muokata. Suurin osa eläkeläisistä muistaa polion ja tuntee jonkun joka sai poliosta vakavia oireita tai kuoli.

Vierailija
2/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, passia en kannata vaikka rokotukset otettu ja maskia käytän. Muutenkin aika kyseenalainen kun välttämättä kaikilla ei ole rokotusta vaikka haluaisivat ja ensimmäisillä vanhenee jo "passin eka leima".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delta on nuha.

Itse olen Taloustutkimuksen listoilla.

Miksi mulle ei tullut kyselyä?

Vierailija
4/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aivopesupropaganda alkoi mediassa yhtäkkiä kuin napin painallukaesta

Vierailija
5/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse muokata. Suurin osa eläkeläisistä muistaa polion ja tuntee jonkun joka sai poliosta vakavia oireita tai kuoli.

Tämä. Ei mitään muokkausta tarvita. Valtaosa suomalaisista on ihan fiksuja, ymmärtävät rokotuksen hyödyt itse. Sitten on se pieni ja äänekäs antenniosasto, joka öyhöttää.

Vierailija
6/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polio eli lapsihalvaus oli Suomessa yleinen 1950-luvun lopulla ja sairastutti vuosittain satoja ihmisiä. Heistä osa kuoli ja osa halvaantui.

https://yle.fi/uutiset/3-10469491

Vierailija
7/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein usko tuollaiseen mielipiteenmuokkaukseen. 

Vierailija
8/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis niillä nyt joku outo hätä ja kiire sen passin kanssa olevan. Mutta se nyt tussahtaa kyllä sillä virus on laimentunut nuhaksi.

Vierailija
9/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei mitään muokkausta tarvita. Valtaosa suomalaisista on ihan fiksuja, ymmärtävät rokotuksen hyödyt itse. Sitten on se pieni ja äänekäs antenniosasto, joka öyhöttää.

Ymmärrän kyllä rokotteen hyödyn esim kurkkumätää vastaan. Tämä korona tai siihen kehitetty rokote nyt ei ole sellainen.

Vierailija
10/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hyötyä rokotteesta on? Et sairastu vakavaan muotoon? Virus joka on laantunut heinänuhaksi, voi sairastuttaa vakavaan muotoon.

Ei kiitos!

Vierailija
11/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teillä pietarissa harrastetakaan mielipiteenmuokkausta 🤔

Vierailija
12/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää miten eräät uskovat kaikki valheet koronarokotteesta. Nanosiruja ja mielenhallintaa.

Vierailija
13/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs hyötyä rokotteesta on? Et sairastu vakavaan muotoon? Virus joka on laantunut heinänuhaksi, voi sairastuttaa vakavaan muotoon.

Ei kiitos!

Onpa sekava kommentti. Mutta se onkin rokotevastaisen aivoituksia🤣

Vierailija
14/14 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös teillä pietarissa harrastetakaan mielipiteenmuokkausta 🤔

Ei oo Suomen media tarvinnut vetoapua Pietarista enää pitkään aikaan. Ihan itse osaavat paukuttaa aivopesua menemään. Hesari etunenässä.