Xsenian WT-shortsiasu
Olen tähän asti pitänyt Xsenian tyylistä mutta tämän päiväinen shortsiasu on aivan liian lyhyt!
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:45"]
Oko tuo mopsin näköinen nainen joku julkkis?
[/quote]
Millainen ihminen kommentoi tällaista? Todella hienostunutta. Kuulostat kirjoittelevan jostain lähipubista.
JÄRKYTTÄVÄ asu. Sitä ei pelasta mikään merkkiveska.
Tuohan on ihan sama kuin minisortsit ja toppi. Nyt on ollut lähemmäs 30 astetta lämmintä. Kaikki näyttävät tuolta kadulla.
Elitisti-wannabeen onnetonta makutuomarointia! Zero points!
Kyllä vain minullakin tulee uima-asu tai rantavaate mieleen tuosta mieleen. Itsekkin olen täysin kyllästynyt asukuviin..yksi kuva riittäisi tai sitten useammasta kulmasta kuvattuna. Xenialla saattaa olla 6 kuvaa ihan samasta kulmasta ,niin ettei enää erota onko sama kuva vai ei.
Kasvaisi jo aikuiseksi ja käyttäis omalle kropalleen sopivia vaatteita. Miksi pitää yrittää niin hirveästi? Luonnollinen look on paljon parempi, toi tukkakin on ihan hirveä noin (pantaviritelmällä). Kaunis on, muttei osaa korostaa sitä oikealla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:43"]
No hassunmuotoiset jalat ja mummoveska.
[/quote]
Itse asiassa minun 78-vuotiaalla mummolla on tuommoinen veska, osti sen yli pari kymmentä vuotta sitten Ranskasta :D Yritti tarjota sitä 57-vuotiaalle äidilleni joka sanoi että se on vähän "liian stokkamummo" hänen tyylinsä että ehkä kahdeksankymppisenä sitten :DD
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:42"]
Olisi kyllä niin hauska nähdä nämä arvostelijat ja kirjoittelijat itse. Voisitte linkata vaikka kuukauden ajan omat vaatteenne tänne, niin kerron mitä mieltä olen :) Itselläni on tärkeämpääkin tekemistä kuin arvostella jonkun vaatteiden istuvuutta, tms. etenkin juuri vauvan saaneen. Aika mautonta jopa ja hyvin ymmärrettävää, jos kaikki vaatteet eivät istuisikaan. Xenian elämä vaikuttaa vallan ihanalta ja hän vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja herttaiselta, mutta myös älykkäältä.
[/quote]
Hänen elämänsä varmaankin on ihanaa ja tasapainoista, mutta herttaisuus näkyy enemmän ulkonäössä kuin kommentteihin vastaamisessa ja älykkyydestä voi jokainen tehdä omat tulkintansa kirjoitetun tekstin ja käytettyjen sanavalintojen perusteella.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:27"]
Miksi blogissa ei muuten ole enää muita kuin asukuvia?
[/quote]
Onhan siellä ruokaohjeita ja syksyn kaipuuta.
[/quote]
Muutakin kuin vuohenjuustoa salaatissa, vuohenjuustoa salaatissa ja ai niin vielä vuohenjuustoa salaatissa?
Kuka uskaltaa enää käydä klikkaamassa tuohon blogiin, jos leimataan häirikkölukijaksi ja ip-osoitteet menee poliisin kautta? Eikö hän jotain sellaista tuossa aiemmin viitannut että poliisitutkinnassa on joku tai jotkut kirjoittajat koska hänen mielestään ahdistelleet, joten meneekö ne kaikki muutkin lukijaliikenteet saman viranomaisseulan kautta?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:43"]
Xenian elämä vaikuttaa vallan ihanalta ja hän vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja herttaiselta, mutta myös älykkäältä.
[/quote]
Niin ja ainoa blogi, jota olen koskaan jaksanut vähääkään seurata. :)
[/quote]
Otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:53"]
Tuohan on ihan sama kuin minisortsit ja toppi. Nyt on ollut lähemmäs 30 astetta lämmintä. Kaikki näyttävät tuolta kadulla.
[/quote]
Brittinaiset pukeutuu noin niukasti, ympäri vuoden. Miespuolinen työkaveri sanoikin tuossa viime talvena Lontoossa käydessämme että meneekö noilla naisilla kaikki rahat baariin kun ei ole enää varaa ostaa päällepantavaa jossa tarkenisi paremmin.
Suominaisetkin osaa paljastella, heti kun ekat auringonsäteet osuu keväällä maahan niin johan alkaa toosat vilkkumaan liian lyhyiden mekkojen, hameiden ja shortsien alta.
Oli virkistävä käydä Ruotsissa viikko sitten, vaikka siellä oli yhtä lämmin kuin täällä niin silti naiset olivat pukeutuneet niin tyylikkäästi ettei kriittiset ruuminosat vilkkuisi vahingossakaan.
"Kuvittelin että mulla olis tässä asussa jotenkin epämukava olo kun shortsiosa on sen verran lyhyt, mutta kumma kyllä näin ei käynyt. Liekö sit se fakta että tällä ilmalla menisi mieluiten vaikka ilkosillaan vai se, että laitoin alle peittävämmät alusvaatteet, mutta eipä sen väliä. Sanottakoon kuitenkin että pitäisin tästä shortsipuvusta vielä enemmän jos se olisi esim 10 cm pidempi, voin nimittäin kuvitella, että tää on monen päällä vieläkin lyhyempi koska mulla ei tosiaan oo mikään pitkä selkä." -Xenia
Rauhottukaa nyt..
Seksikäs mimmi! Milf :) ottakaa pieruverkkari-mammat mallia :DD
T. 24v mies
TUo asu olisi oikein kiva, jos lahkeet olisivat pikkuisen pidemmät.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 19:43"]
Xenian elämä vaikuttaa vallan ihanalta ja hän vaikuttaa hyvin tasapainoiselta ja herttaiselta, mutta myös älykkäältä.
[/quote]
Niin ja ainoa blogi, jota olen koskaan jaksanut vähääkään seurata. :)
[/quote]
Otan osaa.
[/quote]
Mäkin otan osaa et oot noin katkera
Oko tuo mopsin näköinen nainen joku julkkis?