Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pohjola Vakuutuksen ilmapiiri huono

Vierailija
28.07.2021 |

Olen aloittanut jokunen aika sitten Pohjola Vakuutuksessa, ja täytyy kyllä todeta ilmapiirin olevan huono. Apua ei uskalla kysyä, eikä sitä hyvin edes tule jos kysyykin. Siinäpä sitten seisoo työt jos ei osaa, eikä kukaan auta, ei ole minun ongelma. Kaikki asiat kauheeta vänkäämistä, ja todella negatiivinen meno. Naisvaltainen ala, ja paikka täynnä jotain 20 vuotiaita. Olen jo alkanut hakemaan muita töitä. Nyt vain toivoa, että pian tärppää, muutama haastattelu takana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täältä lähdit sitten hakemaan lohdutusta ja apua?

Vierailija
2/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, YT:t pyörii niin useasti että kyllä sinäkin sieltä tukipaketin kanssa pääset pois ennen pitkää jos uuden työn haku ei tärppää 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien vakuutusyhtiöiden on. Olin useammassa töissä ennen kuin pääsin toiselle alalle.

Se johtuu juurikin siitä, että ala on naisvaltainen, ja suurimmaksi osaksi kyseessä on matalan tason näpyttelytyötä. Pahimpia ovat ne irmelit, jotka ovat olleet siellä koko työuransa töissä, kun eivät ole päässeet minnekään muualle. He alkavat kiusata muita. Kaikki uudet vaihtavat heti pois kun vaan pystyvät, joten siellä ei lopulta enää ole kuin kaksikymppiset iirikset ja ne 60-vuotiaat irmelit.

YT:eistä et todellakaan saa pakettia. Irtisanomisaika on 2 kk, eli et saa edes palkallista saikkua koko ajaksi.

Vierailija
4/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nämä irmelit eivät edes tee töitä työaikana vaan juoruavat kahvitauolla 30 min. Ja sitten katsotaan kateellisena kun jotku ehkä haluavatkin tehdä töitä työaikana. Naama nurin valitetaan joka asiasta, ja joka asiaan suhtaudutaan negatiivisesti. Eihän kukaan halua olla tuollaisten valittajien seurassa, ei kukaan jaksa jatkuvaa marmatusta kuunnella. 

Vierailija
5/5 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole töissä ko. firmassa mutta omassa aspa/taloushallintotyössä ihan sama meno. Minkäänlaisia etenemismahdollisuuksia tai päätäntävaltaa omasta työstä ei ole, työkaverit keski-ikäisiä negatiivisia tapoihin kangistuneita naisia ja työtä liikaa.