Mies laukeaa liian nopeasti.
En ole saanut orgasmia pariin vuoteen ja alkaa jo kyrsimään sen verran, että alan pian olla valmis mihin vain, että saisin kunnon panon.
Me molemmat haluamme seksiä paljon ja harrastammekin sitä melkein päivittäin. Mies rakastaa suuseksiä ja otan häneltä suihin ainakin 2 kertaa viikossa, vaikka se onkin minulta pois.
Ongelmana on siis se, että mies laukeaa minuutissa/kahdessa ja itse en siinä ajassa ehdi saamaan. Joskus mies yrittää jatkaa puolikovalla, mutta eihän se tunnu miltään.
Joskus mies hyväilee minua sormilla, mutta en ikinä ole saanut niin orgasmia. Joskus mies nuolee, mutta on surkea siinä.
Miehen kanssa ei asiasta voi puhua. Olen yrittänyt useasti. Mies sulkeutuu täysin.
Tämä on niin ahdistavaa. Mitä voin tehdä?
En halua miestä vaihtaakkaan sillä hän on muuten täydellinen minulle.
Kommentit (9)
Jos et pysty puhumaan muuten miehesi kanssa seksistä ja siihen liittyvistä toiveistasi, puhu seksin aikana. Yleensä seksiin liittyvä kiihko auttaa sulkeutuneempiakin. Opasta häntä miten haluat sinua hyväiltävän käsin ja suulla. Voit esim. ohjata miehen kättä ja pyytää häntä jatkamaan, jos yrittää lopettaa liian aikaisin. Ei kannata sanoa miehelle, että hän on surkea nuolemaan vaan ohjata, sanot vaikka että tuo tuntuu hyvältä tai voisitko tehdä niin tai näin. Koska mies on täydellinen sinulle, kyllä hän vähitellen oppii. Sekin auttaa, että et ajattele häntä surkeana jossain vaan ajattelet, että onpa hän hyvä ja sanot sen myös hänelle, kun hän tekee niin kuin toivot. Älä kuitenkaan teeskentele.
eikö se kiihotu kunnolla tokalla kerralla?
huilaa hetki ja koittakaa uudestaan
Minulla on nyt vanhemiten kehittynyt taito, hallita omaa laukeamista. Sieltä se on kiinni korvienvälistä, kun tunteita ja fantasioita käyttää nopeutukseen ja sitten ärsyttäviä tai epämiellyttäviä asioita jarrutukseen .
Teillää pitää molempien tehdä työtä lähentymiseen, sitten kun alkaa onnistumaan niin asia paranee "kuin itsestään" .
Puhuminen on hyvä, mutta selkeästi ap. lähestymiskulmasi on väärä.
Seksiä teillä on selkeästi liian vähän, 7x vuorokaudessa teki ainakin minulle sen että tunnit kellossa ja kunto alkoi loppumaan ennen laukeamista. Tuollainen 5x vrk opettaa jo sen tekniikan, jolla voi hallita laukeamista. On se ilo, jos voi silmiin katsomalla kiihottua, ja vuorosanoilla " ei ole aikaa - no pikaset sitten" saada molemat tyytyväisiksi sillä nopealla seksillä. Riitelemisen aikanikin saattoi jompi kumpi tuumata, että haluttaiski. Tehtiin sitten "välirauha" ja harrastettiin seksiä. Sitten jälkeen löyty puhumalla paremmin ratkaisuja asioihin joista oltiin riidelty.
Selkeästi lukko miehellä, seksuaalisuuteen suhtautumisessa. Älä edes yritä "puhua " seurauksista ( nopea) vaan siitä miksi kynnys harrastaa seksiä on liian korkea. Edustaako vaimo miehelle neitsyt mariaa?
M
..komppaan vähän edellistä puhujaa..eli vika todnäk korvien välissä..liikaa suorituspaineita..pitäisi oppia suhtautumaan naiseen enemmän seksikumppanina kuin jonain jumalattarena, jota pitää pystyä jyystämään kuten eurooppalaisisaa teema elokuvissa konsanaan ;p
..pimpsan hoitamiseen pätee samat ohjeet kun kaikkeen muuhunkin, eli ohjeet paketin mukana roskiin ja räpläämällä eteenpäin. Kyllä tyttöihmisistä kuulee kun osuu oikeaan.
maallistakaa touhu ja naurua ja taukoaja peliin, ni jää jäykistely oikeaan paikkaan ;DD
KarvSetä
Apteekista saa Emlaa eli puuduttavaa voidetta. Alle herneen kokoinen nokare hierotaan terskaan. Kestoaika 3-4 tuntia. Palkkioksi lupaat miehelle olla toisen kerran sen jälkeen kun puudutuksen vaikutus on lakannut. Toimi meillä. Puolen vuoden päästä Emlaa ei enää tarvittu.
Miten olis jos miehesi ennen varsinaista naimista tyydyttäisi sinut orgasmiin asti vaikka käsin, lelujen avulla, kielellä tai jollain muulla konstilla. Sen jälkeen olis sitten hänen vuoronsa. Toinen konsti mitä voisitte kokeilla on että vaikka miehesi (tai sinä) runkkaisit hänet laukeamaan vaikka pari kertaakin ennen kuin rupeatte tositoimiin...luulisi että siinä jo vähän ainakin tuntoherkkyys vähenee. Ja sitten on tietty noi puuduttavat voiteet...
Meillä oli sama ongelma, mutta sitten käytiin seksikaupasta hakemassa system jo prolonger spray ja se toimii kun se kuuluisa junan vessa. Pari kolme suihkausta kun vedän kaluun ja odottelen hetken niin avot kun mennään. Osaa jotenkin jo kontrolloida itekkin paremmin ja voi laueta silloin kun ite haluaa :)
Meillä on vähän päinvastainen ongelma! En meinaa millään laueta kohtuullisessa ajassa. Naimista ja muuta touhua kestää välillä niin pitkään että vaimo jo pyytää lopettamaan kun ei enää jaksa! Usein päättyy siihen että hän hoitaa minut valmiiksi käsipelillä tai sitten teen sen itse ja hän katsoo vieressä. Muita joilla sama ongelma? Vinkkejä miten saisin nopeammin?
Jätä se sika