Monesko lomaviikko sinulla menossa ja mitä kuuluu?
Kommentit (12)
Kahdessadas. Syyskuun alussa alkaisi hommat.
Eka viikko meneillään, vielä toinen jäljellä. Täällä Briteissä ei saa pitää kuin 2 viikkoa putkeen.
Palasin töihin lomalta jo 12.7.
4 kesälomapäivää olisi tosin vielä käyttämättä.
Aloitan lomani vasta elokuun viimeisellä viikolla, olen neljä viikkoa putkeen. Töissä jo väsyttää mutta mukava ajatella että loma vielä edessä päin. Minulle tämä sopii kun en koskaan ole ollut mikään rannalla makaaja.
Ensimmäinen viikko menossa. Harmittaa vietävästä kun Koronan takia pitää kotona kyhjöttää ja suunnitellut ja varatut lomareissut on peruttu.
Taitaa olla n. 40. lomaviikko menossa eikä töihinmenosta tietookaan.
129 viikkoa lomaa takana, ei todellakaan ole ikävä takaisin oravanpyörään. Ja hyvää kuuluu tämän johdosta. Nykyinen työelämä on pääsääntöisesti yhtä helvettiä. Keskusteluissa ystävieni/tuttavieni kanssa vain yksi (1) ihminen on kertonut oikeasti pitavänsä työstään ja työkavereistaan. Tällaisessa työssä voisin itsekin jatkaa.
Loma alkaa elokuun puolesta välistä, kolme viikkoa putkeen. Olen jo kaksi viikkoa pitänyt kesäkuun alussa.
Kolmas viikko menossa. Alkoa joka päivä ja pari viikkoa vielä otetaan.
Kolmas viikko menossa ja 3 vielä edessä.
Mikäs tässä, lapsen kotoa muuttaminen aikaansaa tohinaa ja henkistäkin työtä.
Neljäs ja vika. Eka oli juhannusviikko ja nyt kolme putkeen. Ollaan juuri kaupunkireissulla pojan kanssa. Loma on sujunut tosi hyvin, ihan kiva mennä töihinkin.