Tinderissä keskustelu on niin väkinäistä :(
Argh. inhoan ylipäätään jutella chatissa tuntemattoman ihmisen kanssa. Periaatteessa haluaisi tietää toisesta kaikkea ja tutustua, mutta oon koko ajan aika varuillani, mitä a) itsestäni kehtaan paljastaa b) kehtaan toiselta kysellä, etten vaikuttaisi liian uteliaalta. Kun on vaihdettu ne perinteiset "Moi, mitä kuuluu? Mitä teet työksesi ja mistä päin olet?" niin sitten keskustelu tyrehtyy. Ei vain keksi mitän sanottavaa, vaikka haluaisi! Ärsyttää. Miten tinderissä pystyy ylipäätään tutustumaan kehenkään?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:13"]
Sepä se. Kelaapa näistä lähtökohdista; olen naimisissa oleva nainen joka etsii toista naista käytännössä seksiin tai kevytsuhteeseen. Helppo small talkata toiselle tämmöinen informaatio :D Kun ei sitä oikein voi odottaa että meistä on tullut bestiksiä, ennen kuin paljastan miksi ylipäätään olen Tinderissä.
[/quote]
Laita esittelyysi, että haet seksiseuraa naisista? Ei tule sitten pettymyksiä niille naisillekaan, kun tietävät, mitä haet.
Voi kiesus! Eihän siellä mitään kesusteluja olekaan tarkoitus käydä! Se koko sovellus on seksiseuraa hakeville, ei mihinkään parisuhdesoopaan =D.
Voi äitee...
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:28"]
Voi kiesus! Eihän siellä mitään kesusteluja olekaan tarkoitus käydä! Se koko sovellus on seksiseuraa hakeville, ei mihinkään parisuhdesoopaan =D.
Voi äitee...
[/quote]
Kuka niin väittää? Kyllä siellä niita parisuhdettakin etsiviä on.
Oikeastaan ylipäätään netissä tuntemattoman kanssa keskustelu on väkinäistä ja tylsää. Ei taida olla nettideittailu mun juttu ollenkaan ja irl:kään en ketään löydä.
-ap
Ai niin... parhaimmillaan seuraavana päivänä käydystä keskustelusta tulee mieleen jokin juttu, minkä olisi voinut toiselle sanoa. Sitten miettii, että kehtaako toiselle lähettää enää viestiä, vai oliko se keskustelu nyt siinä. Tuntuu, että pitäisi reagoida niin kamalan nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:13"]
Sepä se. Kelaapa näistä lähtökohdista; olen naimisissa oleva nainen joka etsii toista naista käytännössä seksiin tai kevytsuhteeseen. Helppo small talkata toiselle tämmöinen informaatio :D Kun ei sitä oikein voi odottaa että meistä on tullut bestiksiä, ennen kuin paljastan miksi ylipäätään olen Tinderissä.
[/quote]
Laita esittelyysi, että haet seksiseuraa naisista? Ei tule sitten pettymyksiä niille naisillekaan, kun tietävät, mitä haet.
[/quote]
Pitäis ehkä laittaa selvemmin, nyt siellä on pikemminkin vihjaus siitä. Pitäisi opetella olemaan rohkeampi, mutta on niin vähän kokemusta naisten iskemisestä :3
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:38"]Oikeastaan ylipäätään netissä tuntemattoman kanssa keskustelu on väkinäistä ja tylsää. Ei taida olla nettideittailu mun juttu ollenkaan ja irl:kään en ketään löydä.
-ap
[/quote]
Ehkä sitten ongelmana on enemmänkin sun sosiaaliset taidot kuin tinder :/
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:38"]Oikeastaan ylipäätään netissä tuntemattoman kanssa keskustelu on väkinäistä ja tylsää. Ei taida olla nettideittailu mun juttu ollenkaan ja irl:kään en ketään löydä.
-ap
[/quote]
[/quote]
Tai sitten osa meistä vaan haluaisi keskustella oikeassa elämässä. Musta on aina ei-livenä tutustuminen ollut jäykkää ja tylsää, paljon kivempaa olis nähdä kunnolla kun sillon vasta saa selville tuleeko toimeen toisen kanssa...Mutta ketään ei tietty voi tavata ellei ensin virtuaalisesti puhu noissa paikoissa :D
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:49"]
-ap
[/quote]
[/quote]
Tai sitten osa meistä vaan haluaisi keskustella oikeassa elämässä. Musta on aina ei-livenä tutustuminen ollut jäykkää ja tylsää, paljon kivempaa olis nähdä kunnolla kun sillon vasta saa selville tuleeko toimeen toisen kanssa...Mutta ketään ei tietty voi tavata ellei ensin virtuaalisesti puhu noissa paikoissa :D
[/quote]
Sitä juuri tarkoitin, että ei se välttämättä ole jonkun ohjelman vika, mutta sinulla ei vain ole tarvittavia taitoja saadaksesi siitä irti kaiken. Ei siinä ole mitään pahaa. Mutta hyvä jos livenä onnistuu sitten paremmin :) Auttaisiko, jos ehdottaisit tapaamista aika pian ja selittäisit tilanteen?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:57"]
-ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nimenomaan, toi oli hyvin kirjoitettu. Netissä kirjoittelu on niin jäykkää ja siellä viestimisvälineenä on vain se kirjoitettu teksti ja hymiöt ym merkit.
Livenä nähdessä voi viestiä muutenkin, kuin sanallisesti. Livenä nähdessä voi tarttua ympärillä oleviin asioihin ja saada jutunjuurta niistä. Tinderissä tuntuu aina olevan ne samat peruskysymykset, mitä tulee esitettyä. Mun sosiaaliset taidot ei ole huonot, vaikka olenkin ujo ja irl en uskalla lähestyä tuntematonta. Siksi ajattelin tinderin olevan hyvä paikka tutustua.
Parasta olisi, jos pääsisi tapaamaan niitä tinder-tyyppejä mahdollisimman pian, mutta tällaisessa pikkukaupungissa on niin vähän käyttäjiä ja lähimmät matchit saattavat asua kymmenien kilometrien päässä. Ei tule ihan heti lähdettyä niin pitkän matkan päähän tapaamaan, ennen kuin on edes vähän tutustunut.
-ap
Suurin osa etsii seksisuhdetta ja ne yleensä tarjoaa sellaista heti. "Mulla on iso ja haluun sua". Välillä löytyy joku ihme kiihoilija tai sellainen joka suree vanhoja suhteita. Pitkään täytyy siellä penkoa että välillä löytyy täysjärkisiä joiden kanssa voi keskustella.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:57"]
-ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nimenomaan, toi oli hyvin kirjoitettu. Netissä kirjoittelu on niin jäykkää ja siellä viestimisvälineenä on vain se kirjoitettu teksti ja hymiöt ym merkit.
Livenä nähdessä voi viestiä muutenkin, kuin sanallisesti. Livenä nähdessä voi tarttua ympärillä oleviin asioihin ja saada jutunjuurta niistä. Tinderissä tuntuu aina olevan ne samat peruskysymykset, mitä tulee esitettyä. Mun sosiaaliset taidot ei ole huonot, vaikka olenkin ujo ja irl en uskalla lähestyä tuntematonta. Siksi ajattelin tinderin olevan hyvä paikka tutustua.
Parasta olisi, jos pääsisi tapaamaan niitä tinder-tyyppejä mahdollisimman pian, mutta tällaisessa pikkukaupungissa on niin vähän käyttäjiä ja lähimmät matchit saattavat asua kymmenien kilometrien päässä. Ei tule ihan heti lähdettyä niin pitkän matkan päähän tapaamaan, ennen kuin on edes vähän tutustunut.
-ap
[/quote]
Mulla on myös vaikeuksia tehdä ns aloitetta livenä, niin sikäli toi tinder on ollut hyvä, näkee edes kuvan siitä toisesta. Mut toi on kyllä paha jos sijainti on tuollainen, siinä tapauksessa ymmärrän kyllä ongelman
Siis eikö se, että tinderiin laittaa "nainen etsii naista" viittaa juuri seksiseuran hakuun, eli molemmat matchin osapuolet on sillä mielellä liikenteessä. Vai olenko minä käsittänyt jotain väärin... Kyselee tässä yks tietämätön.
Musta chattaily taas on kivaa! Jos juttu ei luista, poistan matchin. Olen kiinnostunut vain hauskoista, sananvalmiista tyypeistä joiden kanssa klikkaa ja juttua löytyy.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:09"]Siis eikö se, että tinderiin laittaa "nainen etsii naista" viittaa juuri seksiseuran hakuun, eli molemmat matchin osapuolet on sillä mielellä liikenteessä. Vai olenko minä käsittänyt jotain väärin... Kyselee tässä yks tietämätön.
[/quote]
Niin mäkin luulin, mutta ilmeisesti aika iso osaa haluaa vaan kaverin (mikä on deittiapplikaatiossa hitusen hämmentävää). Osalle sitten taas tuo varattuna olo on iso kynnys, vaikka lupa kotoa onkin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 18:09"]
Siis eikö se, että tinderiin laittaa "nainen etsii naista" viittaa juuri seksiseuran hakuun, eli molemmat matchin osapuolet on sillä mielellä liikenteessä. Vai olenko minä käsittänyt jotain väärin... Kyselee tässä yks tietämätön.
[/quote]
Ei kaikki ole pelkän seksiseuran perässä siellä. Minua ainakin kiinnostaisi parisuhde, jos joku sopiva sattuisi kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 16:09"]
Argh. inhoan ylipäätään jutella chatissa tuntemattoman ihmisen kanssa. Periaatteessa haluaisi tietää toisesta kaikkea ja tutustua, mutta oon koko ajan aika varuillani, mitä a) itsestäni kehtaan paljastaa b) kehtaan toiselta kysellä, etten vaikuttaisi liian uteliaalta. Kun on vaihdettu ne perinteiset "Moi, mitä kuuluu? Mitä teet työksesi ja mistä päin olet?" niin sitten keskustelu tyrehtyy. Ei vain keksi mitän sanottavaa, vaikka haluaisi! Ärsyttää. Miten tinderissä pystyy ylipäätään tutustumaan kehenkään?
[/quote]
Yleensä sen jälkeen kysytään, että "haluisitko lähteä kahville tai nähdä jossain", jos on sitä mieltä että toinen vaikuttaa kiinnostavalta noiden "perinteisten" kysymysten perusteella. Ainakin naisten ongelma on juuri se, että saatetaan sanoa "joo toki voidaan tavata!". Sitten kun ehdotetaan ajankohtia niin aina on mukamas jotain muuta.
Miten voi olla niin saatanan vaikeeta varata tunti päivästä kahveelle.. EI sen tarvii aina olla niin vakavaa. Jos ei nappaa niin sitten sanotaan että kiva oli jutella, mutta et ole ehkä mun tyyppiäni tms.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ylipäätään netissä tuntemattoman kanssa keskustelu on väkinäistä ja tylsää. Ei taida olla nettideittailu mun juttu ollenkaan ja irl:kään en ketään löydä.
-ap
En ole mikään syvällinen keskustelija minäkään, mutta kun netissä tuli oikea vastaan niin kyllä sitä asiaa riitti. Varmaan tuli naputeltua ihan vähäpätöisimmätkin päivän tapahtumat :) Tinderiä en koskaan käyttänyt.
Jos nainen hakee Tinderissä naista, niin häveliäisyys oikealle syylle voi olla molemmin puolista. Eli jos tulee jotain mätsi, niin ehdota kahvittelua. Siinä tapaatte livenä ja voitte keskustella mistä vaan. PAAAAAALJON nopempaa ja tehokkaampaa kuin sen bugisen chatin näpyttely.