neljän lapsen tapaamiskulu sossulta
eli olen tällä hetkellä toimeentulon saaja. ja 4 lasta asuvat toisella vanhemmallaan. meillä tosin on yhteishuoltajuus. sossu maksaa lapsista yhteensä 19e päivä. sillä ei kauheasti ruokia osteta. pyytäisitteö toiselta huoltajalta ruokaa lapsille mukaan ?
Kommentit (5)
Haista jo paska, pienituloisena työssäkäyvänä joudun ruokkimaan lapseni pienemmälläkin summalla päivässä toisinaan.
Miten et saa ostettua 4 lapselle päivän ruokia 19 eurolla?
hyvin riittää rahat ruokiin . teen itse ruoat ja sämpylät ym. kunhan kysyin. arvasin et tästä tulee pas.. niskaan . syitä on monia miksi kaikilla ei ole työtä
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 14:44"]hyvin riittää rahat ruokiin . teen itse ruoat ja sämpylät ym. kunhan kysyin. arvasin et tästä tulee pas.. niskaan . syitä on monia miksi kaikilla ei ole työtä
[/quote]
Miksi sitten haluat toisen vanhemman kustantavan ruokakulut, jos itselläsikin olisi siihen hyvin varaa? En oikein ymmärrä...
Mielestäni toisen vanhemman ei tarvitse kustantaa tapaamisaikana olevia kuluja. Sinun tulee itse ottaa itseäsi niskasta kiinni ja hankkia töitä ja laittaa elämäsi kuntoon. Jätä turhat menot pois ja laita nekin rahat lapsiin jos haluat tavata heitä.
En myöskään ymmärrä miksi yhteiskunnan pitäisi kustantaa sinun ja lastesi tapaamisia. Jokaisen vanhemman tulee itse pystyä hoitamaan tuollaiset asiat.