Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oot varannu 90 euron hotellihuoneen, et ehdi aamiaiselle, vaikka sisältyi huonehintaan, kysyt take away aamiaista: Leipään "juustoa vai kinkkua?", "ei valitettavasti vain jompaakumpaa, ei molempia

Vierailija
28.07.2021 |

Ja vtut

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

Vierailija
2/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööö

Jos illalla ryyppää vähemmän, ehtii aamiaiselle...

Ja tekee selkeämpiä aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin et EHDI aamiaiselle?

Vierailija
4/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ehdi aamiaiselle, niin entäs sitten? Et ole oikeutettu mihinkään doggybagiin.

Pure kynsiäs!

Vierailija
5/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset herännyt

Vierailija
6/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin juustoa.

Vierailija
7/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini ei ehdi koskaan sille aamupalalle. Aikuiset ehtivät, monissa paikoissa kesäaikaan aamupalaa on venytetty jopa klo 12 saakka.

Vierailija
8/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista palvelua. Onko kyse jostakin yksityisestä majoitusyrityksestä? Olin kerran töissä sellaisessa ja emäntä oli äärettömän pihi. Häneltä tuollainen asenne olisi ollut aivan normaallia ja ihan varmasti puolittanut juustosiivunkin. Laita palautetta ja toivon mukaan majoitusyritys on majoistusvarauspalveluissa. Sinne ne kommentit jäävät roikkumaan ja varoittamaan muita majoittujia.

Vierailija
9/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööööö

Jos illalla ryyppää vähemmän, ehtii aamiaiselle...

Ja tekee selkeämpiä aloituksia.

Ei ehdi, jos juna lähtee 7.50 ja aamiasaika alkaa klo 8. Mulla on näin viikonloppuisin ollut joskus. Joissakin hotelleissa saa kyllä kahvit, mutta yleensä ei muuta. Yhdessä sain mukaani myös leivän vitriinistä. Tää olisi hyvä myyntivaltti kyllä, että ennen aamiasaikaa uloskirjautuva saisi jonkun pienen aamiaspussin mukaan. Itse en ainakaan mitään ihmeellistä tartte, just se kahvi ja leipä riittäisi. Mulle nuo viikonlopun kahdeksalta alkavat aamiaiset on aika myöhä vaikka lähtökin olisi myöhemmin, kun en osaa nukkua pitkään ja sitten pitää odottaa vaan tai syödä joku pieni hedelmä omisat eväistä. 

Vierailija
10/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 euroa ekstraa näytti maksavan aamupala huoneeseen, jos ei käynyt buffetissa, niissä hotelleissa joissa itse yövyin. Satuin näkemään niitä siinä kun niitä huoneisiin veivät niin kovin niukkoja olivat. Ei kannusta ottamaan aamupalaa huoneeseen, vaikka vallitsevassa tilanteessa varmaan pitäisi.

Vierailija
11/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti 90 € yöstä on Suomessa EDULLINEN. Sitä saa mistä maksaa.

Vierailija
12/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää, ettei ehdi aamiaiselle, niin voi ilmoittaa respaan, että ottaa varhaisaamiaisen tai take awayn. Meidän hotlassa on määritelty sisältö näin: leipää, kinkkua (joskus respa kysyy, mitä leikkeleitä asiakas haluaa), juustoa, tomaattia , salaatinlehti, keitetty muna, joku pieni makea, mehu ja kahvi/tee. Jos haluaa aamiaisen huoneeseen, niin se on huonepalvelua joka maksaa 15€

Vierailija
13/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin juustoa.

Minä taas kinkkua.

Vierailija
14/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on valmiiksi tehtyjä juustosämpylöitä ja kinkkusämpylöitä, niin pitäisikö repiä kaksi niistä auki ja pihistää kinkut sun juustosämpylään?

Vierailija
15/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietää, ettei ehdi aamiaiselle, niin voi ilmoittaa respaan, että ottaa varhaisaamiaisen tai take awayn. Meidän hotlassa on määritelty sisältö näin: leipää, kinkkua (joskus respa kysyy, mitä leikkeleitä asiakas haluaa), juustoa, tomaattia , salaatinlehti, keitetty muna, joku pieni makea, mehu ja kahvi/tee. Jos haluaa aamiaisen huoneeseen, niin se on huonepalvelua joka maksaa 15€

Huonepalveluaamiaisen sisältö lienee sama? Ihan vaan kun itselle hotellissa yöpymisessä parasta on buffet-aamiainen. Kananmunaa eri muodoissa, pekonia, kasviksia, croissantteja, granolaa jogurtilla ja marjoilla, hedelmiä, kahvia useita kuppeja. Kaiken syön mitä otan ja sillä menen iltapäivään asti. Ei kovin kannusta maksamaan ekstraa ja saamaan pari hassua leipää ja muna, mutta varmaan teillä joku koronalogiikka siinä on.

Vierailija
16/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tämä on vakio. Koronan pahimpina aikana meillä tehtiin take awayt asiakkaille ja niissä oli myös croisantti, kokkelia, peksua, karjalanpiirakoita ym lämpimiä. Sekä muroja, juggea ym. Niin ja tietty hedelmiä aina saatavilla. Ja aina kuunneltiin myös asiakkaiden toiveita, varsinkin jos oli hiljaista. Asiakkaat valittivat lähinnä siitä, että on tuhdit eväät. Pyynnöstä teimmekin osalle toiveen mukaisen kevyen paketin.

Vierailija
17/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP ajatuksen: periaate, että 90e/vrk pitää saada juustoa JA kinkkua.

Ymmärrän myös muiden huolen, että monella ei ole edes varaa 90 e/vrk hotellihintaan!

Vierailija
18/18 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sieltä se taas tuli se sana...      "hotla"

- voihan ...kele, miksi jotkut käyttävät sitä, ARRGGHH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi