Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita 4-vuotissynttäreille?

26.08.2006 |

Antakaapas ohjelmaideoita 4-vuotta täyttävän tytön synttäreille! Vieraaksi tulossa kourallinen n. 3-6 vuotiaita kavereita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikit tuntuivat hyvin luistavan ilman mitään ohjelmanumeroitakin, kunhan vaan seurasi, että kaikki lapset otetaan leikkeihin mukaan:)

Vierailija
2/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes kerkiä kovin paljon muuta kuin syödä, avata lahjat ja hetken leikkiä vapaasti. Onginta me ollaan kyllä aina järjestetty juhlien lopuksi ja se onkin kaikkein mieluisin ohjelmanumero ollut. Isomman lapsen 5v. kutsuilla tosin oli sitten myös lisäksi askartelua eli vieraille olin laikannut valmiiksi keijun siivet ja vieraat sai ne askarrella ja laittaa selkäänsä. Tämä oli ihan alussa kun lapset saapuivat. Loppu juhlat menikin sitten keijuleikeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kana olivat myös vanhemmat, halusin itsekin edes vähän yrittää seurustella...

Mutta olen ajatellut, että tulevat 5-v synttärit olisivat hiukan enemmän kaveripohjalta (ilman vanhempia) ja sinne ehkä sitten pikkuisen jotain ohjelman tynkää, mutta melkoisen matalalla profiililla (minä yritän viimeiseen asti välttää lähtemästä mukaan kilpavarustelusynttäreihin (ja ikinä ei meiltä kyllä jaeta mitään lahjoja vieraille...)).

Jos vaan vuodenaika sallisi, pitäisin syntsät ulkona mutta voipi olla että huhtikuun puolivälissä ei vielä tarkene ulkohippaloissa... Ulkona olisi kiva järjestää jotakin leikkiä.