Auttakaa Avutonta!
Eli ostin juuri ennen joulua samsung galaxy trendin. Latasin whatsapin ja instagramin. Nyt olisi pitänyt päivittää wappi, ja puhelin sanoo "liian vähän tallennustilaa käytettävissä" No, menin sonerakauppaan ja ostin uuden muistikortin. Nyt kun yritin päivittää, niin sanoo edelleen ettei ole tarpeeksi tilaa. Kuvia olen poistanut vaikka kuinka paljon, viestejä olen poistanut myös ym. Mutta ei, ei auta:( Auttakaa, olisin älyttömän kiitollinen avusta!
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:21"]Poista kaikista sovelluksista väliaikais tiedot, poista sivuhistoria jne. Tottakai se sanoo ettei ole tilaa, päivitykset latautuu aina puhelimen omaan muistiin. Ja minun puhelimessa (htc) ei watch uppia saa edes muistikortille siirrettyä
[/quote]
Anteeksi, mutta mitä ovat väliaikais tiedot? Ja en ole ap, itse vain samassa ongelmassa://
Eiku joo anteeksi, siis välimuisti. :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:34"]Eiku joo anteeksi, siis välimuisti. :)
[/quote]
Jaa:) Mitä välimuisti sisältää?
Ei mitään tärkeää, vähän sama kuin sivuhistoria.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:42"]Ei mitään tärkeää, vähän sama kuin sivuhistoria.
[/quote]
Okei, kiitos! :)
Nyt poistin välimuistin, nyt tulee tälläinen teksti kunn: "Sovelluksen päivittäminen ei onnistu virheen vuoksi (419)" Mikä 419 ja minkä virheen?? Apua!
Ap
Itselläni sama puhelin ja vasta hiljattain tuo ongelma. Puhelimeni on rootattu joten tehdasasetuksia on turha yrittää palauttaa. Päivityksiä en pysty enää lataamaan kun eivät "mahdu" vaikka tilaa on yllinkyllin. Sivuhistoriat olen poistanut ja paljon kaikkea muutakin, mutta mikään ei tunnu onnistuvan.
Se onnistuu helposti painamalla asetuksissa "Palauta laite". Muista kuitenkin ottaa kaikki tärkeät yhteistiedot, kuvat, viestit ylös, sillä ne häviää.
Jos oot laittanut puhelimeen musiikkia ennen muistikortin laittamista, niin ne biisit on nyt puhelimen muistissa viemässä tilaa. Siirrä ne (ainakin osa) muistikortille.
Poista kaikista sovelluksista väliaikais tiedot, poista sivuhistoria jne. Tottakai se sanoo ettei ole tilaa, päivitykset latautuu aina puhelimen omaan muistiin. Ja minun puhelimessa (htc) ei watch uppia saa edes muistikortille siirrettyä