Oletteko nähneet muuhanmaattajaa raksahommissa? Virolaisia ovat!
Kommentit (19)
Johtuu siitä, että ne remontti/rakennusfirmat, jolta työ on ostettu, ovat virolaisia (eli halvempia kuin suomalaisyritykset).
mitä sitten,ahkeria ovat,Suomi-mies istuu ja/tai makaa sohvalla ja kittaa kaljaa!
Tiedän. Naapurin miehelle tarjottiin raksaduunia. EI voi,pitäs herätä kuudelta ja mennä bussiin!
Ennemmin makaa sohvalla vaimonsa vaivoina,ei edes jaksa lapsiaan hoitaa!
Kyllä olen nähnyt maahan muuttajia töissä!!
Täällä on nyt joku Viroilija ja Hesarin trolli näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että ne remontti/rakennusfirmat, jolta työ on ostettu, ovat virolaisia (eli halvempia kuin suomalaisyritykset).
Mieheni yrityksessä virolaisille maksetaan samaa palkkaa. Ja he ovat vain parempia työntekijöitä kuin suomalaiset. Suomipoika kitisee helpommin kaikesta.
Muuhanmaattajaa ei osaa. Eikä opi kielen alkeita millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni yrityksessä virolaisille maksetaan samaa palkkaa. Ja he ovat vain parempia työntekijöitä kuin suomalaiset. Suomipoika kitisee helpommin kaikesta.
Joo, miehesi yritys on varmaan suomalainen? Mutta raksamarkkinoilla on paljon suomalaisten firmojen joukosa myös virolaisia yrityksiä.
En ole nähnyt yhtään muuhanmaattajaa tai zzzzomalia töissä.
Ei pysty kun siellä pitää olla turvakengät. Sandaaleista menee naula läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehesi yritys on varmaan suomalainen? Mutta raksamarkkinoilla on paljon suomalaisten firmojen joukosa myös virolaisia yrityksiä.
On. Mieheni yritys myös käyttää virolaisia yrityksiä, mutta perusteluna on parempi työvoima. Kyllä hän yrittää näitä virolaisia rekrytoida itselleen, mutta ei heillä ole syytä vaihtaa firmaa, eli palkka on riittävän hyvä.
En tiedä, onko tämä jokin poikkeus, mutta hän siis tuntee näitä virolaisia yrittäjiä parinkymmenen vuoden ajalta.
En ole nähnyt. Olen nähnyt heitä muissa paikoissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kebab.
Jee jee..
Virolainen raiskasi mut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kebab.
En puhu pizzerioista.
En ole nähnyt edes siivoamassa! Vaikka tiedän, että heitä koulutetaan alalle. Tietysti ensin pitää oppia kieli. Ehkäpä kymmenen vuoden päästä jokunen on töissä?
Suomalaiset lähti 70-luvulla Ruotsiin töihin kielitaidottomana. Kuinka ovat pystyneet siellä töihin…
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt edes siivoamassa! Vaikka tiedän, että heitä koulutetaan alalle. Tietysti ensin pitää oppia kieli. Ehkäpä kymmenen vuoden päästä jokunen on töissä?
Suomalaiset lähti 70-luvulla Ruotsiin töihin kielitaidottomana. Kuinka ovat pystyneet siellä töihin…
Mä olen nähnyt siivoamassa, keittiössä(ei ravintola), hoitoalalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt siivoamassa, terveyskeskuksissa, ravintoloissa sekä raksahommissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen nähnyt maahan muuttajia töissä!!
minä myös, Helsinki
Heistä voi lukea Hesarista. Nyt 87€ 3kk