ovulaatio kp 55?
Normaali kierto n.35pvä. Nyt jäänyt yhdet menkat ilmeisesti väliin, sillä kierropäiviä on kertynyt jo 55. Jos menkat olis tulleet normaalisti niin ovulaatio olis näinä päivinä, mutta miten on kun kierto venynyt näin pitkäksi?? Uskomattomat ovislimat ainakin tuli tänään, mitä ei tässä kierrossa olekaan vielä näkynyt... :O Taisi vaan mennä hukkaan jos nyt oli, kun toivo oli jo menetetty tämän kierron suhteen eikä hyödyntäminen enää onnistu. Mielenkiinnosta kyselen onko muilla ollut näin myöhäisiä ovulaatioita??
Kommentit (8)
Mulla on pitkät ja epäsäännölliset kierrot (pco) ja kuitenkin olen tullut raskaaksi helposti, myös niistä pitkistä kierroista. Neljä raskautta tärpännyt heti.
Hmm, voi olla, miksei voisi? Raskautumisen kannalta siinä oli muistaakseni joku juttu, että kiinnittyminen ei välttämättä onnistu, jos kohdun limakalvo on kovin vanha. Tai sit voi onnistuakin. Harva ihminen oikeesti toimii kellon lailla. Jonkinasteinen vaihtelu on paljon yleisempää.
Koska ilman loppuratkaisua päättyvät ketjut ärsyttää, palasin vain ilmoittamaan että mahdollistahan tuo näyttäisi olevan!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:21"]Mä oon lukenut, että jos kierto on yli 38 päivää niin ovulaatiota ei tapahtunut ollenkaan? Ennen olin tosin tyytyväinen harvassa tuleviin menkkoihin, tuon jälkeen iski vaan pelko lapsettomuudesta :(
[/quote]
Mulla on kaikki kolme lasta saanut alkunsa kp55-57. Ja ihan luomusti vaikka lääkäri sanoi etten tule ikinä saamaan lapsia...
Mä oon lukenut, että jos kierto on yli 38 päivää niin ovulaatiota ei tapahtunut ollenkaan? Ennen olin tosin tyytyväinen harvassa tuleviin menkkoihin, tuon jälkeen iski vaan pelko lapsettomuudesta :(
Ei kellään ole omakohtaista kokemusta? Jos vaikka olisi raskautunut näin myöhäisillä päivillä? Itsellä kyllä tosi epätodennäköistä enää tässä kierrossa, mutta toivottavasti menkat edes tulee sitten kahden viikon päästä...