Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkäaikaistyöttömyys alkaa nyt todenteolla tuntuu julmalta!

Vierailija
27.07.2021 |

Ikä on mulla vasta 31. Eli 3 vuotta ollut työttömänä. Perusasiat kunnossa, olen hyväkuntoinen, ahkera, iloinen. En saa edes siivoustyötä.

Onko tämä painajainen loputon?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään elämässä ole loputonta.

Vierailija
2/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen kesä työttömänä. Ai että tää on ihanaa, nautin täysillä. Älä hyvä ihminen havittele oravanpyörään, olet paljon onnellisempi ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla loputon, kuten mulla. T. Ammattivalittaja

Vierailija
4/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ensimmäinen kesä työttömänä. Ai että tää on ihanaa, nautin täysillä. Älä hyvä ihminen havittele oravanpyörään, olet paljon onnellisempi ilman.

onnellisempi ilman rahaa?

Vierailija
5/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä löytyy jos tosissaan hakee.

Vierailija
6/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työtön rahaa saa. 750e käteen plus asumistuki ja muut lisät 1600e kk.

Vierailija
7/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä löytyy jos tosissaan hakee.

Siinä taas yksi, joka vois mun puolesta jäädä työttömäksi katsomaan, miten hyvin töitä löytyy.

Vierailija
8/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt!! Olen itkenyt koko päivän ja olen viimeiset 2kk ollut aika masentunut siitä kun teen hirveästi hakemuksia ja pelkkää kiitos ei.

Tämä on painajainen! Yöllä ahdistaa. Ette ymmärrä minkalaista on tippua ansiosidonnaisesta päivärahalle. Ei ole varaa tehdä mitään.

Onko teidän mielestänne nuorem paikka kotona?? Ei voi ostaa bussilippua eikä nauttia!

Tämä on ihan hirveetä!

Vierailija
9/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idi ootttti taas. Työmarkkinatuki on veron jälkeen 490e.

Vierailija
10/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä idi ootttti taas. Työmarkkinatuki on veron jälkeen 490e.

Kerron sinulle salaisuuden: ”vero” ei ole mikään kiinteä summa 😱

Vierailija
11/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt!! Olen itkenyt koko päivän ja olen viimeiset 2kk ollut aika masentunut siitä kun teen hirveästi hakemuksia ja pelkkää kiitos ei.

Tämä on painajainen! Yöllä ahdistaa. Ette ymmärrä minkalaista on tippua ansiosidonnaisesta päivärahalle. Ei ole varaa tehdä mitään.

Onko teidän mielestänne nuorem paikka kotona?? Ei voi ostaa bussilippua eikä nauttia!

Tämä on ihan hirveetä!

Tsemppiä! Vuosikymmeniä kun on kotona, niin jotenkin tottuu asiaan. T. Ammattivalittaja

Vierailija
12/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa asua Hesassa työmarkkinatuen varassa!! Ottaa niin päähän kun kukaan ei ymmärrä minkalaista on olla työtön. Olen aivan yksin tämän asian kanssa.

Vierailija
13/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa asua Hesassa työmarkkinatuen varassa!! Ottaa niin päähän kun kukaan ei ymmärrä minkalaista on olla työtön. Olen aivan yksin tämän asian kanssa.

Työkkäristä on nyt paljon koulutuksia tarjolla. Hae niistä johonkin tai vaikka moneen.

Vierailija
14/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen että saan olla pitkäaikaistyötön. Nytkin olen koko kesän nauttinut lämpimistä keleistä.

Vierailija
15/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä p***reiässä vielä asuu?

Vierailija
16/34 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa niin paljo nähdä kun muut kaverit ovat töissä ja rahallasaavat nauttia kesästä. Mulla ei edes bussilippuun varaa.

Tämä on kuin painajainen.

Vierailija
17/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä tarinoita miten on päässyt työttömyydestä eroon?

Vierailija
18/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siellä p***reiässä vielä asuu?

Miksi preikä? Se on kyllä totta et Hesassa on eniren työttömyyttä.

Vierailija
19/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä tarinoita miten on päässyt työttömyydestä eroon?

Ensin lähdin mainostenjakajaksi kesän ajaksi. Niissä hommissahan palkka on alle arvostelun. Oma oli ehkä 50 euroa kuukaudessa. Aloin saada enemmän soittoja työhakemuksiin, kun pystyin kirjoittamaan sinne, että tällä hetkellä työllistän itseni jakamalla postia. Sain osa-aikaisen vakipaikan siivoustyöstä, ja sillä tiellä ollaan vielä vuotta myöhemmin. Lopetin myös talven tullessa mainoshommat. Mitään koulutusta ei työhön ole, mutta onpahan nyt ainakin toistaiseksi hommia tässä yhdessä kohteessa. En minä siivoamista rakasta, mutta työkokeilua rakastin vielä vähemmän. 

Vierailija
20/34 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan hirveetä!

Olen vuosien varrella huomannut, että tänne ei kannata kirjoittaa:

a) työttömyydestä

b) mielenterveysongelmista

c) koronasta

d) politiikasta

Siis jos ei halua saada ilkeää kommentointia. Ymmärrän tilanteesi. Itse olen sairaseläkkeellä (takuueläke) ja rahat on tiukilla. Toivon, että saat töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi