Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroproblematiikkaa

Vierailija
07.08.2014 |

Oli nyt miehen kanssa puhetta siitä, että taidamme erota. Hän sanoi, että en enää saa tulla mukaan kotiin, kun lähdemme anoppilasta ensi viikolla. En vain tiedä, miten toimin lastemme osalta (meillä on siis kaksi ihan pientä lasta). Mieheni aiemmin sanoi, että haluaisi, että hänen äitinsä hoitaisi lapsiamme ainakin niin kauan, kunnes minulla olisi oma riittävän iso ja tasokas asunto. Olen nyt vanhempainvapaalla, joten näillä tuloilla on vaikeaa maksaa kovin isoa vuokraa tai alkaa ostaa omaa asuntoa. Mies itse jää asumaan tietenkin omistusasuntoonsa. Mietityttää sekin, että meillä on auto puoliksi ja mies on sanonut, että ei aio maksaa mulle osuuttaan siitä, jos eroamme. Mitä teen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä! Miksi eroatte, eli mikä on se todellinen syy??? Olettehan vasta hankkineet lapset, eli perustaneet perheen. Ei kai se vahingossa ole tapahtunut?! Onko teistä jompikumpi pettänyt tai ollut väkivaltainen? Kai erolle luulisi olevan olemassa TODELLA painavan syyn! Sääliksi käy pieniä lapsianne, jotka kärsivät syyttömästi. Ihan järkyttäviä nämä nykyiset pienokaisten kodit, jotka aina hajotetaan!

Vierailija
22/23 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap:lle kuuluu? 

Tämä ketju on jäänyt vaivaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä eroatte, sillä tässä on nyt vakka kantensa valinnut. Sääli lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä