Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen valtavan väsynyt seksiin

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla puhuttiin, että pitäisi olla enemmän "hugbuddyja" ja vähemmän "fuckbuddyja". Minä koen seksin olevan halaaminen potenssiin 10 henkisen yhteyden luomisessa. Jos se tuntuu molemmista hyvältä ja siinä ollaan kirjaimellisesti alastomana toinen toisensa hyväksyen ja myös läheisyydestä nauttien halun lisäksi. Ehkä naiset kokevat seksin eri tavalla. Minusta seksi aiheuttaa rakastumista paljon enemmän kuin halaaminen, koska seksi on voimakkaampia tunteita. Siis rakastumista! Miksi sitä käsitellään kylmänä suorituksena, kun se harvoin on sitä.

Vierailija
2/2 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:59"]

Tuolla puhuttiin, että pitäisi olla enemmän "hugbuddyja" ja vähemmän "fuckbuddyja". Minä koen seksin olevan halaaminen potenssiin 10 henkisen yhteyden luomisessa. Jos se tuntuu molemmista hyvältä ja siinä ollaan kirjaimellisesti alastomana toinen toisensa hyväksyen ja myös läheisyydestä nauttien halun lisäksi. Ehkä naiset kokevat seksin eri tavalla. Minusta seksi aiheuttaa rakastumista paljon enemmän kuin halaaminen, koska seksi on voimakkaampia tunteita. Siis rakastumista! Miksi sitä käsitellään kylmänä suorituksena, kun se harvoin on sitä.

[/quote]

Ei seksi mitään rakastumista aiheuta! :D Endorfiineja ne vain on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla