Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20-vuotias ja olen ollut jo 5 vuotta kesätöissä ero paikoissa, ja olen huomannut kuinka sekaisin moni aikuinen ihminen on

Vierailija
27.07.2021 |

Täysin kykenemättömiä näkemään omia virheitä ja itsekritiikki näyttää puuttuvan monelta. Ei tajuta tai haluta edes käyttäytyä asiallisesti tai neutraalisti. Miten jaksan seuraavat 50 vuotta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*erilaisissa paikoissa (otsikkoon)

Vierailija
2/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroneuvoja? Ei kannata akkojen kotkotuksiin lähteä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroneuvoja? Ei kannata akkojen kotkotuksiin lähteä

Korjasin jo otsikon virheen aiemmassa viestissäni. Ja ei ole vain akat ongelmallisia tapauksia.

Vierailija
4/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. Nuorena sitä ajatteli että aikuiset ovat fiksuja. Mitä vanhemmaksi tulee niin sen paremmin ymmärtää ettei sitä niin paljon muutu iän myötä.

Vierailija
5/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli järkytys huomata työelämään mentyä, että ei aikuiset sit ookkaan oikeesti "aikuisia" eli vastuullisia tai täysjärkisiä. Oon huomannu myös, et moni on vaan töissä, ei niitä oikeesti kiinnosta hoitaa asioita hyvin. Tärkeintä on, että palkka juoksee.

Pelottavaa tällä mun nykyisellä alalla, kun oikeesti tehdään päätöksiä, joilla on vakavat seuraukset niille ihmisille, joita päätökset koskee. Ja nää tyypit ei jaksa perehtyy asiakkaiden tilanteisiin ollenkaan, äkkiä vaan hutastaan.

Vierailija
6/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tulee tuo tunne, kun nuorena siirtyy työelämään - paitsi niille, jotka ovat juuri näitä sekaisin olevia aikuisia.

Vierailija
7/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että noin puolet ihmisistä eivät yllä keskimääräiseen älykkyyteen. Jotenkin sitä nuorempana ajattelee, että ihmiset on vain eri luonteisia mutta kaikilla aivot toimivat suunnilleen samoin edellytyksin ja kyseessä on vain valintakysymykset. Näin ei ole. Ei välttämättä ole edellytyksiä kehittyä kovin syvällisiin suorituksiin ja siinäpä se.

Vierailija
8/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meno on välillä samanlaista kuin yläasteella.

Vierailija
9/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on. Nuorena sitä ajatteli että aikuiset ovat fiksuja. Mitä vanhemmaksi tulee niin sen paremmin ymmärtää ettei sitä niin paljon muutu iän myötä.

Totta. Monet tuntuvat lähinnä taantuvan kaikenlaisiin salaliittoteorioihin, enkelihoitoihin ja muuhun päättömään hörhöilyyn. Pääosin 40-60 -vuotiaat ovat melko typerää porukkaa missä tahansa. Mölyävää, öykkäröivää, itseriittoista sakkia.

Vierailija
10/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin aikuinen. Aikuinen ei ole synonyymi keski-ikäiselle.

Vierailija
11/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöri fiksujen seurassa

Vierailija
12/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Teiniangstiin vahvasti liittyi se pettymys vanhempia kohtaan, kun ei nähnyt heissä enää auktoriteettia.

Vierailija
13/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekin aikuinen. Aikuinen ei ole synonyymi keski-ikäiselle.

Niin? Olen törmännyt kaikenikäisiin kummallisiin tapauksiin työympäristöissä. En todellakaan tarkoittanut vain keski-ikäisiä.

Vierailija
14/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitkin jo vastaukset tähän. Aika moni kokenut saman järkytyksen ja mitä paremmin opit sukkuloimaan näiden sekopäiden keskellä, niin sitä paremmin menee.

Vierailija
15/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vielä vähän kasvaa, niin tajuaa olevansa ihan yhtä aasi, kuin kaikki muutkin.

Vierailija
16/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se helpottaa kun pääsee oikeisiin töihin. Aloitin itsekin pohjalta, nyt olen kolmekymppisenä oikeasti vaativassa työssä, missä ei kukaan leiki vaan tekevänsä työtä. Ainakaan samalla tasolla kuin minä ja korkeammalla olevat koska ihmisillä on oikeasti tärkeä asema ja kova palkka. Eli pidä vaan pää kovana ja kestä, opiskele kunnon tutkinto tueksi niin pääset parempiin hommiin parempien ihmisten kanssa. :)

Vierailija
17/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja sitten sinua syyllistetään kun haluat viettää aikaa yksin.

Vierailija
18/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se helpottaa kun pääsee oikeisiin töihin. Aloitin itsekin pohjalta, nyt olen kolmekymppisenä oikeasti vaativassa työssä, missä ei kukaan leiki vaan tekevänsä työtä. Ainakaan samalla tasolla kuin minä ja korkeammalla olevat koska ihmisillä on oikeasti tärkeä asema ja kova palkka. Eli pidä vaan pää kovana ja kestä, opiskele kunnon tutkinto tueksi niin pääset parempiin hommiin parempien ihmisten kanssa. :)

Millä alalla olet? Ei onnistunut.

Vierailija
19/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun vielä vähän kasvaa, niin tajuaa olevansa ihan yhtä aasi, kuin kaikki muutkin.

Kaikki ihmiset eivät mitenkään ole keskenään yhtä aaseja. Osalla puuttuu oikeasti itsekritiikki ja kohtuullisuudentaju.

M56

Vierailija
20/27 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän