Reikäkammo / tryptofobia
.. Oon lukenu täältä juttuja aiheesta ja se on tarttunu muhunki. Kammoan nyt mieheni nenää jossa on isot ihohuokoset. Kammo pilaa kaikki lähikontaktit :(
Kommentit (14)
Ethän ole AP nyt vain provoilemassa? Itse olen pahasti reikäkammoinen, enkä voi kuvitellakaan kenenkään luonnossa näkemäni nenän ihohuokosten tuovan pakokauhun tunteita pintaan... Yleensä ne reiät aiheuttavat kammoa vähän toisentyyppisissä tapauksissa.
Miten tulet toimeen pillu- ja persereiän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:54"]
[/quote]
Uskomatonta, kuinka ihmiset tahallaan haluavat antaa itsestään jälkeenjääneen kuvan! Vai eikö tyhmämamma vaan tiennyt mikä on tryptofobia ja päätti laukaista reikiin liittyvän vitsin?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:54"]
[/quote]
Uskomatonta, kuinka ihmiset tahallaan haluavat antaa itsestään jälkeenjääneen kuvan! Vai eikö tyhmämamma vaan tiennyt mikä on tryptofobia ja päätti laukaista reikiin liittyvän vitsin?
[/quote]
No toihan oli ihan asiallinen kommentti. Reikä ku reikä.
Mulla on aika massiivinen tryptofobia. Työssäni joudun kuitenkin toisinaan katselemaan elektronimikroskooppikuvia joissa oikeastaan mikä tahansa kuvauksen kohde on reikäinen :) Puistattaa.
Aika mielenkiintoista että minulla on tuo tryptofobia, mutta omat isot ihohuokoset naamassani eivät aiheuta mitään. Niihin on kai jotenkin tottunut.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 20:18"]
Etsin tämän keskustelun ihan vain siksi että voin linkata tämän:
[/quote]
Miten voi tällainen olla samalla niin puistattavan ällöä ja aiheuttaa suunnatonta mielihyvää samaan aikaan?
[/quote]
Ah, tuo kun nuo toukat lentelee ympäriinsä.
ainoa mikä tuossa ällötti, oli se että tuo tyyppi puristeli noita paljain käsin! ja mitä ihmettä be madot oikein olivat, vapauttavaa että saatiin ne kaikki pois!
Se voi mennä ohi. Itse tiedostin tuon kammon itsessäni ehkä vuosi sitten. Se oli alkuun mielessä jatkuvasti ja näin kammottavia reikiä joka puolella, mutta pikkuhiljaa mieli rauhottui ja nyt en juuri enää ajattele asiaa. Välillä tulee vastaan reikiä tai kuvia, jotka muistuttavat asiasta, mutta ei enää pyöri ajatuksissa sekoittamassa mieltä.